logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kino Polska w HD od 9 marca promocyjnie w Netii

  PR 08.03.2019, przeczytano 311 razy

Nadający w jakości HD kanał Kino Polska, którego nadawcą jest Kino Polska TV SA, od 9 marca do 5 kwietnia będzie odkodowany w ofercie Netii. Na co dzień Kino Polska w HD jest dostępny w pakiecie Kino na pozycji EPG nr 140.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kino-polska-w-hd-od-9-marca-promocyjnie-w-netii,381549,artykul.html

Kino Polska emituje najciekawsze i najcenniejsze filmy w dorobku polskiej kinematografii. Nadawany od 2003 roku kanał obecnie dociera do ponad 9 milionów gospodarstw domowych w kraju. Kanał nadaje w jakości HD od grudnia 2018 roku.

Hitami ramówki Kino Polska w marcu i kwietniu są m.in.: rewelacyjny polski film akcji 80 milionów, głośne dramaty Bejbi blues i Dzień kobiet, oparty na faktach, wstrząsający thriller Lincz, pełna rubasznego humoru komedia Kac Wawa oraz premierowy program rozrywkowy produkcji własnej – Nowy kabaretowy rejs.

Oprócz Kino Polska w HD w ofercie Netii znajdują się też takie kanały Kino Polska TV SA, jak: Zoom TV (pozycja EPG nr 27), Stopklatka TV (148), Kino TV (168), Kino Polska Muzyka (240) oraz kanały premium pakietu FilmBox: FilmBox Premium HD (169), FilmBox Extra HD (170), FightBox HD (171), FilmBox Action (172), Fashio

Źródło: Kino Polska TV S.A.

www.kinopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764