logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kino Polska wspiera Fundację Legalna Kultura

  PR 01.06.2020, przeczytano 166 razy

Kino Polska zaprasza na Długi weekend na legalu. W dniach 11-13 czerwca br. stacja zaprezentuje widzom takie hity polskiej kinematografii, jak Ogniem i mieczem, Pitbull i Uwikłanie, a połowę przychodów z reklam wyemitowanych przy tych filmach przekaże Fundacji Legalna Kultura.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kino-polska-wspiera-fundacje-legalna-kultura,387254,artykul.html

Wspierając Fundację Legalna Kultura, która promuje korzystanie z legalnych źródeł kultury i reprezentuje interesy twórców w tym zakresie, Kino Polska chce zwrócić uwagę na bardzo trudną sytuację polskiej kinematografii, która dotkliwie odczuwa obecny, wywołany pandemią koronawirusa kryzys. Pomagając Fundacji Legalna Kultura – kojarzonej m.in. ze spotami kinowymi, w których znani polscy aktorzy dziękują publiczności za oglądanie polskich filmów z legalnych źródeł – Kino Polska przypomina, że oglądając dzieła polskiej kinematografii w telewizji również korzystamy z kultury zgodnie z wolą twórców.

– Dla Kino Polska – stacji, która od lat promuje polskie kino – ważne jest oglądanie filmów z legalnych źródeł. Teraz, gdy ludzie więcej czasu spędzają w domach, a kina pozostają zamknięte, jest to szczególnie istotne. Wspieranie polskiej kinematografii od lat jest naszą misją, dlatego zdecydowaliśmy się wesprzeć Legalną Kulturę i jej idee – mówi Paweł Zająkała, dyrektor programowy Kino Polska.

– Zasłużony dla promocji polskiej kinematografii kanał Kino Polska to dla Legalnej Kultury idealny partner do realizacji podobnych działań. Łączy nas nie tylko miłość do polskiego kina, ale i wspólne idee. Jestem przekonana, że razem osiągniemy więcej w tym trudnym dla polskiego filmu czasie. Kultura to wspólnota, w której twórcy i odbiorcy nie istnieją bez siebie nawzajem – te proste na pozór słowa niezwykle wiele znaczą! – mówi Danuta Stenka, jedna z najlepszych polskich aktorek i przewodnicząca Rady Fundacji Legalna Kultura.

Źródło: Kino Polska TV S.A.

www.kinopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przez pandemię wydawcy stracili nawet do 80 proc. przychodów z reklam
Dziennik „The Los Angeles Times” już w kwietniu informował, że stracił ponad 1/3 swoich dochodów z reklam. O załamaniu wpływów z ich sprzedaży pisał też brytyjski „The Economist” i inne światowe dzienniki. Problemy nie ominęły również polskiego rynku: w trakcie lockdownu sprzedaż drukowanych gazet i magazynów spadła, a utrata wpływów reklamowych sięgnęła od...
Wydawcy prasowi razem na temat digitalizacji
Pięciu czołowych wydawców prasowych w Polsce spotkało się, aby przedyskutować kierunki działania związane z transformacją cyfrową, która wyraźnie przyspieszyła w wyniku epidemii. Debata odbyła się podczas konferencji „Cyfrowa gospodarka – ewolucja czy rewolucja po COVID-19”, zorganizowanej przez e-Kiosk SA, lidera na rynku prasy cyfrowej w Polsce.
Gazeta.pl wraz z Goethe-Institut w Warszawie rozpoczynają wspólny projekt „Oto Niemcy”, na który składają się reportaże o życiu codziennym i aktualnych problemach za zachodnią granicą. Reporterzy i reporterki z Polski, m.in. Joanna Strzałko, Bartosz Józefiak i Dorota Salus, przyjrzą się stereotypom na temat Niemców. Pierwszy materiał o pracy „złotych rączek” ukaże...
Już jutro, 1 lipca br. na Gazeta.pl gratka dla wszystkich fanów muzyki – w portalu, jednocześnie z premierą w mediach społecznościowych, zaprezentowany zostanie singiel tegorocznej edycji Męskiego Grania. Gazeta.pl wraz z portalami Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl oraz spółką AMS z Grupy Agora zajmą się również promocją projektu.
AMS wygrał przetarg na obsługę dwóch pakietów wiat przystankowych w Gdańsku
23 czerwca 2020 r. Gdański Zarząd Dróg i Zieleni poinformował o rozstrzygnięciu przetargu na dzierżawę wiat przystankowych. W jego wyniku AMS został operatorem dwóch pakietów wiat, co zapewni ciągłość działań reklamowych dla klientów spółki na najbliższe piętnaście miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764