logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kino Polska wspiera Fundację Legalna Kultura

  PR 01.06.2020, przeczytano 371 razy

Kino Polska zaprasza na Długi weekend na legalu. W dniach 11-13 czerwca br. stacja zaprezentuje widzom takie hity polskiej kinematografii, jak Ogniem i mieczem, Pitbull i Uwikłanie, a połowę przychodów z reklam wyemitowanych przy tych filmach przekaże Fundacji Legalna Kultura.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kino-polska-wspiera-fundacje-legalna-kultura,387254,artykul.html

Wspierając Fundację Legalna Kultura, która promuje korzystanie z legalnych źródeł kultury i reprezentuje interesy twórców w tym zakresie, Kino Polska chce zwrócić uwagę na bardzo trudną sytuację polskiej kinematografii, która dotkliwie odczuwa obecny, wywołany pandemią koronawirusa kryzys. Pomagając Fundacji Legalna Kultura – kojarzonej m.in. ze spotami kinowymi, w których znani polscy aktorzy dziękują publiczności za oglądanie polskich filmów z legalnych źródeł – Kino Polska przypomina, że oglądając dzieła polskiej kinematografii w telewizji również korzystamy z kultury zgodnie z wolą twórców.

– Dla Kino Polska – stacji, która od lat promuje polskie kino – ważne jest oglądanie filmów z legalnych źródeł. Teraz, gdy ludzie więcej czasu spędzają w domach, a kina pozostają zamknięte, jest to szczególnie istotne. Wspieranie polskiej kinematografii od lat jest naszą misją, dlatego zdecydowaliśmy się wesprzeć Legalną Kulturę i jej idee – mówi Paweł Zająkała, dyrektor programowy Kino Polska.

– Zasłużony dla promocji polskiej kinematografii kanał Kino Polska to dla Legalnej Kultury idealny partner do realizacji podobnych działań. Łączy nas nie tylko miłość do polskiego kina, ale i wspólne idee. Jestem przekonana, że razem osiągniemy więcej w tym trudnym dla polskiego filmu czasie. Kultura to wspólnota, w której twórcy i odbiorcy nie istnieją bez siebie nawzajem – te proste na pozór słowa niezwykle wiele znaczą! – mówi Danuta Stenka, jedna z najlepszych polskich aktorek i przewodnicząca Rady Fundacji Legalna Kultura.

Źródło: Kino Polska TV S.A.

www.kinopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764