logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kinomural 2022 - jedyna taka noc w roku

  PR 16.09.2022, przeczytano 928 razy
ilustracjastrzałka

Już 24 września odbędzie się kolejna edycja projektu audiowizualnego - Kinomural. Po raz kolejny projektory Epson sprawią, że  wrocławskie kamienice staną się największą w Polsce galerią video-art.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kinomural-2022---jedyna-taka-noc-w-roku,397229,artykul.html

Kinomural  to unikatowy w skali kraju i świata projekt z pogranicza filmu i sztuk wizualnych – nowe medium powstałe z połączenia sztuki audiowizualnej z tkanką miejską. Od czterech lat, podczas jednego wieczoru, kilkanaście tysięcy widzów podziwia gigantyczną galerię pod gołym niebem. W tym roku ponad 70 artystów i artystek z całego świata zaprezentuje swoje animacje na kamienicach historycznego Przedmieścia Odrzańskiego. Na sześciu tematycznych ścianach zobaczymy kilkadziesiąt dzieł audiowizualnych.

Podczas tegorocznej edycji zobaczymy m.in. dzieła artystów z całego świata wybrane przez kuratorów, prace wyłonione w otwartym konkursie na audiowizualną interpretację cytatu z utworu Nicka Cave’a pt. „Fireflies” oraz animacje studentów Katedry Sztuki Mediów ASP Wrocław.

Organizatorzy szykują  też dwa pokazy specjalne – kolejną odsłonę „Threshold” Tomka Tryzny i Agaty Bartos, czyli przygód na pograniczu dziejących się w świecie, z którego nagle i dramatycznie zniknął kolor oraz projekt specjalny autorstwa Piotra Bartosa, Filipa Zawady i Konrada Imieli z muzyką Toma Waitsa.

ilustracjastrzałka

- Tegoroczna edycja Kinomuralu będzie równocześnie okazją do premierowego zaprezentowania w Polsce najnowszego projektora Epson EB-PU2220B. Jest to jeden z kilku najmniejszych i najlżejszych na świecie modeli instalacyjnych o jasności 20 000 lumenów. Przy większym komforcie obsługi, jaką daje zmniejszenie gabarytów, zachowuje równocześnie wyśrubowane parametry jasności, kontrastu i zapewnianego przez technologię 3LCD nasycenia kolorów. Dodatkowo, praca EB-PU2220B - z racji zmniejszenia poboru mocy i obciążeń związanych z transportem - jest bardziej ekologiczna niż projektorów poprzednich generacji. Z kolei pyłoodporna konstrukcja, certyfikowana standardem IP5x, daje gwarancję niezawodności w otoczeniu powietrza zanieczyszczonego cząstkami stałymi - tak potrzebnej w kontekście działań “artystycznej partyzantki” na wrocławskim podwórku.  W trakcie równoczesnych pokazów na fasadach kilku kamienic nowe urządzenie wspierać będą sprawdzone w najbardziej wymagających instalacjach modele EB-L20000U i EB-L1755U. Ich łączna moc przełoży się na to, że podczas tego wrześniowego wieczoru we Wrocławiu - poza niesamowitym aspektem artystycznym - będziemy świadkami najjaśniejszej projekcji urządzeń Epson w trakcie wszystkich dotychczasowych edycji Kinomurali - powiedział Norbert Gościński, CEE Pre-Sales and Business Development  Manager w Epson.

ilustracjastrzałka

Kinomural 2022 odbędzie się 24 września w godzinach 19:30-22:00 w sześciu lokalizacjach: przy Trzebnickiej 19-21, Jagiellończyka 40, św. Wincentego 39a-41a, Niemcewicza 27 i Niemcewicza 30b oraz Ołbińskiej 16.

Wstęp na wszystkie wydarzenia Kinomuralu jest bezpłatny.

Szczegółowy harmonogram wydarzenia opublikowany zostanie wkrótce na stronie www.kinomural.com.
 

Źródło: Epson Europe B.V. Sp. z o.o. Oddział w Polsce

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764