logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City

  PR 22.07.2019, przeczytano 398 razy
ilustracjastrzałka

W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na ekranach, jak i komunikację „off-screen” na plazmach w holach kinowych. Kampania połączona jest ze sprzedażą koncesyjną w barach Cinema City, gdzie można nabyć wodę Żywiec Zdrój w limitowanej odsłonie. Kreację opracowała agencja NAV agency. Działania w kinach koordynuje New Age Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-wod-smakowych-zywiec-zdroj-w-cinema-city,383330,artykul.html

Kreacja kampanii związana jest z filmem nakręconym na podstawie komiksów Marvel. Na nowych opakowaniach wody Żywiec Zdrój pojawili się bohaterowie filmu „Spider-Man: Daleko od domu”, który niedawno miał swoją premierę i od tego czasu bije rekordy popularności na całym świecie. W Polsce od 5 lipca film obejrzało już ponad pół miliona widzów. Piętnastosekundowe spoty reklamowe emitowane są na ekranach właśnie przed seansami o człowieku – pająku oraz przed filmami familijnymi.

- Jest to przykład sprytnego połączenia marki z ikoną kina, od lat uwielbianą przez widzów na całym świecie. Dodatkowo przekaz wzmocniony jest  poprzez komunikację w holach, co w połączeniu z bezpośrednią możliwością wypróbowania nowych smaków Żywiec Zdrój w barach kinowych z pewnością przyniesie dobry efekt sprzedażowy. – podsumowuje Albert Hanslik, Sales Supervisor w New Age Media.

Źródło: New Age Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital signage, technologia która zmienia definicję reklamy
Plakat w witrynie sklepu czy ulotki rozrzucone po ulicach to już przeszłość. Sklepy coraz częściej stawiają na zdigitalizowane formy przekazu do klienta. Jak wskazują badania, trend ten stale się rozwija, a Polacy są otwarci na jego wykorzystywanie.
Umacnianie relacji w rodzinie celem kampanii Nierozerwalni
Więzi rodzinne są przez większość badaczy wskazywane jako jeden z najważniejszych czynników chroniących przed podejmowaniem przez młodych ludzi zachowań ryzykownych – podkreśla Robert Frączek z Państwowej Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. To właśnie na ich istotę zwraca uwagę kampania Nierozerwalni.
Bożonarodzeniowa iluminacja rozświetliła Piłę
Centrum Piły rozświetlone zostało tysiącami światełek. Na placach Staszica oraz Konstytucji 3 Maja pojawiła się świąteczna iluminacja, która będzie ozdobą miasta przez cały okres świąteczno-noworoczny. Uroczystego rozświetlenia dokonali Piotr Głowski, prezydent Piły oraz Mariusz Kądziołka, prezes Enei Oświetlenie. Wykonaniem i montażem instalacji zajęła się Enea...
Pracuj.pl wchodzi w świat e-sportu z T-mobile Ligą Akademicką
Pracuj.pl został oficjalnym partnerem T-Mobile Ligi Akademickiej - największych rozgrywek e-sportowych w Polsce skierowanych do społeczności studenckiej. Serwis jest pomysłodawcą i patronem nowej kategorii zawodów – mistrzostw w programowaniu „Coding Masters”. Zapisy do eliminacji trwają do 6 grudnia, a na zwycięzców rywalizacji czeka wysokiej klasy...
W Żywcu ruszyła Świąteczna Zwrotka Ż
Marka Żywiec zachęca mieszkańców Żywca do oddawania butelek zwrotnych bez paragonu w świątecznej akcji na rzecz środowiska. Oddając butelki w specjalnej strefie, która stanęła na żywieckim Rynku, mieszkańcy wesprą posadzenie drzew tlenowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764