logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City

  PR 22.07.2019, przeczytano 1110 razy
ilustracjastrzałka

W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na ekranach, jak i komunikację „off-screen” na plazmach w holach kinowych. Kampania połączona jest ze sprzedażą koncesyjną w barach Cinema City, gdzie można nabyć wodę Żywiec Zdrój w limitowanej odsłonie. Kreację opracowała agencja NAV agency. Działania w kinach koordynuje New Age Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-wod-smakowych-zywiec-zdroj-w-cinema-city,383330,artykul.html

Kreacja kampanii związana jest z filmem nakręconym na podstawie komiksów Marvel. Na nowych opakowaniach wody Żywiec Zdrój pojawili się bohaterowie filmu „Spider-Man: Daleko od domu”, który niedawno miał swoją premierę i od tego czasu bije rekordy popularności na całym świecie. W Polsce od 5 lipca film obejrzało już ponad pół miliona widzów. Piętnastosekundowe spoty reklamowe emitowane są na ekranach właśnie przed seansami o człowieku – pająku oraz przed filmami familijnymi.

- Jest to przykład sprytnego połączenia marki z ikoną kina, od lat uwielbianą przez widzów na całym świecie. Dodatkowo przekaz wzmocniony jest  poprzez komunikację w holach, co w połączeniu z bezpośrednią możliwością wypróbowania nowych smaków Żywiec Zdrój w barach kinowych z pewnością przyniesie dobry efekt sprzedażowy. – podsumowuje Albert Hanslik, Sales Supervisor w New Age Media.

Źródło: New Age Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764