logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kinowy ekran LED „LG Miraclass” gwarantuje nowe wrażenia wizualne

  PR 09.02.2023, przeczytano 785 razy
ilustracja

Nowa marka ekranów kinowych LG Miraclass wykorzystuje technologię LED, aby zapewnić nową jakość oglądania filmów


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kinowy-ekran-led-_lg-miraclass_-gwarantuje-nowe-wrazenia-wizualne,398935,artykul.html

LG Electronics ogłasza debiut rynkowy nowej marki ekranów LED dla kin – LG Miraclass. Najnowsza linia zapewnia realistyczny obraz o naturalnych kolorach i głębokiej czerni. Dzięki temu jest idealnym rozwiązaniem dla operatorów kin, którzy chcą zaoferować widzom nowe usługi klasy premium i możliwość poczucia się jakby znajdowali się w samym centrum akcji.

Nazwa „Miraclass” – połączenie słów „Miracle” i „Class” – oznacza wysoką jakość obrazu, dzięki której filmy są dla widzów bardziej wciągające. Zaawansowana technologia LED w wyświetlaczach LG Miraclass zapewnia lepsze kinowe wrażenia i stanowi nową wartość dla właścicieli i operatorów kin.LGE_Miraclass_02.jpg

LG Miraclass oferuje obecnie cztery linie produktów o różnych rozmiarach (od 14 do 101 metrów kwadratowych) i rozdzielczościach ekranu (4K/2K). Modele LDAA025-1 i LDAA012 o szerokości pięciu metrów są dobrym rozwiązaniem dla małych kin, które w ostatnich latach coraz bardziej zyskują na popularności. Wszystkie wyświetlacze Miraclass są kompatybilne ze zintegrowanym serwerem multimediów Dolby IMS3000, dzięki czemu właściciele kin mogą zapewnić najwyższej jakości obraz i dźwięk.

Dzięki zastosowaniu samoświecących pikseli LED każdy model LG Miraclass zapewnia 24-bitowe przetwarzanie kolorów i wysoki kontrast, co sprawia, że obrazy na ekranie są bardziej rzeczywiste i nabierają głębi. Ekrany te oferują również dużą i stałą jasność bez przyciemnienia w rogach i generują wyraźny obraz wolny od zniekształceń. Co więcej, LG Miraclass jest w stanie wyświetlić 68,7 miliarda odcieni kolorów, dzięki czemu widzowie mogą oglądać filmy dokładnie tak, jak chcieli tego ich twórcy.

LG Miraclass zapewnia również operatorom kin łatwe zarządzanie za pomocą intuicyjnego oprogramowania oraz lepsze wykorzystanie przestrzeni, eliminując konieczność wydzielenia sal projekcyjnych. Ponadto jasność ekranu LG Miraclass można regulować w pięciu stopniach, od 48 do 300 nitów, co pozwala dostosować go do różnych scenariuszy użytkowania: od odtwarzania filmów 2D/3D po wyświetlanie treści podczas prezentacji firmowych lub specjalnych uroczystości.
LGE_Miraclass_03.jpg

— Firma LG jest przekonana, że LG Miraclass zaspokoi potrzeby operatorów i spełni oczekiwania kinomanów poszukujących niezapomnianych emocji. Aby dostosować się do rosnącego popytu i zróżnicowanych wymagań firm z branży kinowej, w przyszłości wprowadzimy kolejne linie i modele.

Paik Ki-mun, starszy wiceprezes i szef jednostki biznesowej Information Display w LG Electronics Business Solutions Company

Pomimo względnej nowości ekranów kinowych LED wyświetlacze LG oparte na tej technologii można już znaleźć w kilku dużych sieciach kin na całym świecie, a w Azji, Europie i Ameryce Północnej planowane są kolejne instalacje. W Hiszpanii ekran LG Miraclass został niedawno zainstalowany w kinie Odeon Multicines w Vilanova, a kolejne wyświetlacze pojawią się wkrótce w kinach Odeon Multicines w Madrycie i Barcelonie. Aby dowiedzieć się więcej o LG Miraclass, odwiedź stronę: lg.com/global/business/lg-miraclass.

Źródło: LG Business Solutions

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764