logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kinowy ekran LED „LG Miraclass” gwarantuje nowe wrażenia wizualne

  PR 09.02.2023, przeczytano 700 razy
ilustracja

Nowa marka ekranów kinowych LG Miraclass wykorzystuje technologię LED, aby zapewnić nową jakość oglądania filmów


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kinowy-ekran-led-_lg-miraclass_-gwarantuje-nowe-wrazenia-wizualne,398935,artykul.html

LG Electronics ogłasza debiut rynkowy nowej marki ekranów LED dla kin – LG Miraclass. Najnowsza linia zapewnia realistyczny obraz o naturalnych kolorach i głębokiej czerni. Dzięki temu jest idealnym rozwiązaniem dla operatorów kin, którzy chcą zaoferować widzom nowe usługi klasy premium i możliwość poczucia się jakby znajdowali się w samym centrum akcji.

Nazwa „Miraclass” – połączenie słów „Miracle” i „Class” – oznacza wysoką jakość obrazu, dzięki której filmy są dla widzów bardziej wciągające. Zaawansowana technologia LED w wyświetlaczach LG Miraclass zapewnia lepsze kinowe wrażenia i stanowi nową wartość dla właścicieli i operatorów kin.LGE_Miraclass_02.jpg

LG Miraclass oferuje obecnie cztery linie produktów o różnych rozmiarach (od 14 do 101 metrów kwadratowych) i rozdzielczościach ekranu (4K/2K). Modele LDAA025-1 i LDAA012 o szerokości pięciu metrów są dobrym rozwiązaniem dla małych kin, które w ostatnich latach coraz bardziej zyskują na popularności. Wszystkie wyświetlacze Miraclass są kompatybilne ze zintegrowanym serwerem multimediów Dolby IMS3000, dzięki czemu właściciele kin mogą zapewnić najwyższej jakości obraz i dźwięk.

Dzięki zastosowaniu samoświecących pikseli LED każdy model LG Miraclass zapewnia 24-bitowe przetwarzanie kolorów i wysoki kontrast, co sprawia, że obrazy na ekranie są bardziej rzeczywiste i nabierają głębi. Ekrany te oferują również dużą i stałą jasność bez przyciemnienia w rogach i generują wyraźny obraz wolny od zniekształceń. Co więcej, LG Miraclass jest w stanie wyświetlić 68,7 miliarda odcieni kolorów, dzięki czemu widzowie mogą oglądać filmy dokładnie tak, jak chcieli tego ich twórcy.

LG Miraclass zapewnia również operatorom kin łatwe zarządzanie za pomocą intuicyjnego oprogramowania oraz lepsze wykorzystanie przestrzeni, eliminując konieczność wydzielenia sal projekcyjnych. Ponadto jasność ekranu LG Miraclass można regulować w pięciu stopniach, od 48 do 300 nitów, co pozwala dostosować go do różnych scenariuszy użytkowania: od odtwarzania filmów 2D/3D po wyświetlanie treści podczas prezentacji firmowych lub specjalnych uroczystości.
LGE_Miraclass_03.jpg

— Firma LG jest przekonana, że LG Miraclass zaspokoi potrzeby operatorów i spełni oczekiwania kinomanów poszukujących niezapomnianych emocji. Aby dostosować się do rosnącego popytu i zróżnicowanych wymagań firm z branży kinowej, w przyszłości wprowadzimy kolejne linie i modele.

Paik Ki-mun, starszy wiceprezes i szef jednostki biznesowej Information Display w LG Electronics Business Solutions Company

Pomimo względnej nowości ekranów kinowych LED wyświetlacze LG oparte na tej technologii można już znaleźć w kilku dużych sieciach kin na całym świecie, a w Azji, Europie i Ameryce Północnej planowane są kolejne instalacje. W Hiszpanii ekran LG Miraclass został niedawno zainstalowany w kinie Odeon Multicines w Vilanova, a kolejne wyświetlacze pojawią się wkrótce w kinach Odeon Multicines w Madrycie i Barcelonie. Aby dowiedzieć się więcej o LG Miraclass, odwiedź stronę: lg.com/global/business/lg-miraclass.

Źródło: LG Business Solutions

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bossa Nova Events dla Tectum Group
17 maja 2024 roku Tectum Group, ekspert w usługach dekarskich na polskim rynku, zorganizował wydarzenie celebrujące 20-lecie swojej działalności w Polsce oraz inaugurujące nową siedzibę firmy. Realizację eventu powierzono agencji Bossa Nova Events, należącej do grupy Creative Brand Stories.
PIAP uczestniczy w spotkaniu EAC w Sztokholmie
Europejskie stowarzyszenia jednoczą się, aby rozwijać branżę produktów promocyjnych. W dniach 23-24 maja 2024 roku w Sztokholmie w Szwecji Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) uczestniczyła jako słuchacz w spotkaniu kilku europejskich stowarzyszeń i Międzynarodowego Stowarzyszenia Produktów Promocyjnych (PPAI). Podczas wydarzenia przedstawiciele dziesięciu...
Stor9 z rekordowym wzrostem przychodów w 2023 roku
Stor9 – firma dynamicznie rozwijająca się w obszarach produkcji contentu oraz influencer marketingu – osiągnęła wzrost przychodów i zysku netto w 2023 roku. Przychody Stor9 wyniosły 23,9 mln zł, co oznacza 73-procentowy wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Zysk netto w tym okresie zwiększył się o 233% osiągając poziom 457 tys. zł.
mBank nowym klientem Altavia Kamikaze + K2
Altavia Kamikaze + K2 wygrywa przetarg mBanku i rozpoczyna obsługę marki w obszarze social mediów.
Kawy Nescafé w nowych opakowaniach
NESCAFÉ, pierwsza kawa rozpuszczalna, której początki sięgają 1938 roku, prezentuje swoją nową odsłonę. Marka zmienia identyfikację wizualną, którą można już zobaczyć m.in. na półkach sklepowych. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764