logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kioski multimedialne w Jurajskiej z prestiżową nagrodą za dizajn

  PR 07.06.2023, przeczytano 1018 razy
ilustracjastrzałka

Zaprojektowane dla Galerii Jurajskiej kioski multimedialne DualAd zostały wyróżnione nagrodą A’Design Award & Competition, jedną z najbardziej prestiżowych w dziedzinie dizajnu. Za realizacją, którą można oglądać w Polsce tylko w częstochowskim centrum handlowym, stoi krakowska firma Digitall Concept.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kioski-multimedialne-w-jurajskiej-z-prestizowa-nagroda-za-dizajn,400317,artykul.html

Galeria Jurajska ma kioski multimedialne, które podziwia dziś cały świat. Wszystko za sprawą nagrody, jaką urządzenia te zgarnęły podczas A’Design Award & Competiton we Włoszech. Realizację doceniono brązem w kategorii „Wholesale, Retail Trade, Commerce and E-Commerce Design”.

W centrum handlowym można obecnie znaleźć 7 tego typu nowoczesnych kiosków, które m.in. umożliwiają klientowi zapoznanie się z aktualną ofertą centrum, organizowanymi wydarzeniami i promocjami oraz ułatwiają nawigację po obiekcie.

Jury konkursu doceniło w urządzeniach ich funkcjonalność i zastosowane ciekawe rozwiązania projektowe, które wyróżniają DualAd na globalnym rynku. Przede wszystkim kioski zostały tak zaprojektowane, aby wydawać się cieńszymi niż są w rzeczywistości.

Dzięki temu wpasowują się w architekturę Jurajskiej. Urządzenia mają także unikalny kształt przypominający awangardową rzeźbę, a także ciekawą teksturę. Obudowa kiosków wykonana została natomiast z niezwykle trwałego akrylu, co podkreśla zrównoważony charakter projektu.

Całe urządzenie jest także niezwykle inkluzywne i ergonomiczne. Digitall ConceptTM tak je stworzył, aby osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich bez problemu mogły korzystać z treści na ekranie dotykowym.  Z tego samego powodu też mogą z niego korzystać dzieci.

Samo urządzenie, mające 190 cm wysokości i 93 cm szerokości, składa się natomiast z 2 ekranów. Jeden, 55 calowy, służy do emisji reklam wydarzeń i najemców. Drugi, 27 calowy, jest częścią systemu nawigacji galerii i ma wgraną interaktywną mapę, dzięki której można np. odszukać wybrany sklep.

– Przygotowane przez Digitall Concept kioski zachwycają elegancją i smukła linią. To realizacja, która wyróżnia nas na rynku, jako centrum świadomie kształtując swoją przestrzeń i sięgające po najnowsze technologie i rozwiązania projektowe – mówi Anna Borecka, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej. – Nagrodą, którą właśnie zgarnęły kioski DualAd nie jest dla nas zaskoczeniem. To niezwykle przemyślany i starannie wykonany projekt, który idealnie wpasowuje się w zastaną przestrzeń, ale jednocześnie przyciąga, zachęca do interakcji, a przy tym jest to urządzenie niezwykle funkcjonalne – dodaje.

– To dla nas szczególne wyróżnienie, bo podkreśla naszą koncentrację na jakości i designie tych urządzeń, które naszym zdaniem powinny współgrać z aranżacja samego centrum handlowego, ale przede wszystkim zachęcać klientów do ich użytkowania. Cieszymy się, że nasze podejście jest docenienie nie tylko przez klientów galerii, ale także przez cenionych ekspertów - dodaje Rafał Satora, Prezes Digitall Concept.

Źródło: Galeria Jurajska/Guarana PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764