logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kioski multimedialne w Jurajskiej z prestiżową nagrodą za dizajn

  PR 07.06.2023, przeczytano 566 razy
ilustracjastrzałka

Zaprojektowane dla Galerii Jurajskiej kioski multimedialne DualAd zostały wyróżnione nagrodą A’Design Award & Competition, jedną z najbardziej prestiżowych w dziedzinie dizajnu. Za realizacją, którą można oglądać w Polsce tylko w częstochowskim centrum handlowym, stoi krakowska firma Digitall Concept.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kioski-multimedialne-w-jurajskiej-z-prestizowa-nagroda-za-dizajn,400317,artykul.html

Galeria Jurajska ma kioski multimedialne, które podziwia dziś cały świat. Wszystko za sprawą nagrody, jaką urządzenia te zgarnęły podczas A’Design Award & Competiton we Włoszech. Realizację doceniono brązem w kategorii „Wholesale, Retail Trade, Commerce and E-Commerce Design”.

W centrum handlowym można obecnie znaleźć 7 tego typu nowoczesnych kiosków, które m.in. umożliwiają klientowi zapoznanie się z aktualną ofertą centrum, organizowanymi wydarzeniami i promocjami oraz ułatwiają nawigację po obiekcie.

Jury konkursu doceniło w urządzeniach ich funkcjonalność i zastosowane ciekawe rozwiązania projektowe, które wyróżniają DualAd na globalnym rynku. Przede wszystkim kioski zostały tak zaprojektowane, aby wydawać się cieńszymi niż są w rzeczywistości.

Dzięki temu wpasowują się w architekturę Jurajskiej. Urządzenia mają także unikalny kształt przypominający awangardową rzeźbę, a także ciekawą teksturę. Obudowa kiosków wykonana została natomiast z niezwykle trwałego akrylu, co podkreśla zrównoważony charakter projektu.

Całe urządzenie jest także niezwykle inkluzywne i ergonomiczne. Digitall ConceptTM tak je stworzył, aby osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich bez problemu mogły korzystać z treści na ekranie dotykowym.  Z tego samego powodu też mogą z niego korzystać dzieci.

Samo urządzenie, mające 190 cm wysokości i 93 cm szerokości, składa się natomiast z 2 ekranów. Jeden, 55 calowy, służy do emisji reklam wydarzeń i najemców. Drugi, 27 calowy, jest częścią systemu nawigacji galerii i ma wgraną interaktywną mapę, dzięki której można np. odszukać wybrany sklep.

– Przygotowane przez Digitall Concept kioski zachwycają elegancją i smukła linią. To realizacja, która wyróżnia nas na rynku, jako centrum świadomie kształtując swoją przestrzeń i sięgające po najnowsze technologie i rozwiązania projektowe – mówi Anna Borecka, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej. – Nagrodą, którą właśnie zgarnęły kioski DualAd nie jest dla nas zaskoczeniem. To niezwykle przemyślany i starannie wykonany projekt, który idealnie wpasowuje się w zastaną przestrzeń, ale jednocześnie przyciąga, zachęca do interakcji, a przy tym jest to urządzenie niezwykle funkcjonalne – dodaje.

– To dla nas szczególne wyróżnienie, bo podkreśla naszą koncentrację na jakości i designie tych urządzeń, które naszym zdaniem powinny współgrać z aranżacja samego centrum handlowego, ale przede wszystkim zachęcać klientów do ich użytkowania. Cieszymy się, że nasze podejście jest docenienie nie tylko przez klientów galerii, ale także przez cenionych ekspertów - dodaje Rafał Satora, Prezes Digitall Concept.

Źródło: Galeria Jurajska/Guarana PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson otrzymuje nagrodę Datamaster Lab Green Award 2023
Już trzeci rok z rzędu branża docenia działania firmy na rzecz zrównoważonego rozwoju
Laureaci konkursu Super Gift Festiwalu Marketingu
Podczas targów Festiwal Marketingu – na których zaprezentowało się ponad 600 brandów gadżetów reklamowych, nie mogło zabraknąć także branżowego konkursu. Wystawcy zgłosili ponad 100 produktów do konkursu SUPER GIFT. Zwiedzający głosowali na gadżety, które najbardziej przypadły im do gustu w 7 kategoriach: do 5 zł, 5-20 zł, 20-50 zł, 50-100 zł, powyżej 100zł, Super...
Listy nominowanych w XX edycji Konkursu KTR
Ponad 100 osobowe jury oceniało 1141 prac nadesłanych przez 283 firmy w jubileuszowej XX edycji KTR. W KTR jury doceniało wyrazistą komunikację, niestandardowe i przełamujące konwencję idee oraz aktualność użytych narzędzi, mediów i tematów.
Ascensia ogłasza konkurs plastyczny i fotograficzny z okazji Światowego Dnia Cukrzycy 2023
Celem tegorocznego konkursu jest podnoszenie świadomości na temat cukrzycy i zwrócenie uwagi na prawdziwe życie diabetyków na całym świecie.
World Photography Organisation poinformowało, że nową przewodniczącą jury konkursu profesjonalnego została niezależna kuratorka i konsultantka ds. fotografii Monica Allende. Ogłoszono również skład jury Sony World Photography Awards 2024 oraz terminy zbliżającej się wystawy, która powróci do londyńskiego Somerset House w dniach od 19 kwietnia do 6 maja 2024...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764