logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kiss digital z nowymi ekspertkami marketingu i reklamy na pokładzie

  PR 31.03.2021, przeczytano 936 razy
ilustracja

Zespół KISS digital powiększa się o specjalistki marketingu i reklamy. Są to: Urszula Konopacka (New Business Manager), Agnieszka Olender (Growth Hacker) oraz Edyta Waligórska (Account Executive). Wszystkie mają duże doświadczenie i kompetencje nabyte w pracy z dużymi polskimi oraz zagranicznymi markami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kiss-digital-z-nowymi-ekspertkami-marketingu-i-reklamy-na-pokladzie,390852,artykul.html

Urszula Konopacka posiada kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu. Nadzorowała realizację kampanii telewizyjnych, radiowych, prasowych oraz social mediowych dla marek polskich i zagranicznych. Współpracowała m.in. z firmami LG, Coca-Cola HBC, Intersport, Velvet, Tchibo, Teva, Amway, Fervex, Apteki DOZ, Prima, TantumVerde, Mlekowita, Tefal, Moulinex, Krups, a także z podmiotami publicznymi.

- KISS digital daje mi możliwości rozwoju w zakresie, który od dawna mnie interesował - mówi New Business Managerka.

Agnieszka Olender doświadczenie zdobywała w firmach Skalski Growth oraz Ivision.pl. Prowadziła płatne kampanie w kanałach social media, Google Ads oraz email mailingowe, z wykorzystaniem testów A/B oraz marketing automation. Specjalizuje się w researchu, pozyskiwaniu użytkowników, analityce internetowej oraz audytach, a także SEO. Realizowała kampanie m.in. dla: Printbox, VirtusLab, Subaru Import Polska, Purelli, Anny Starmach.

Edyta Waligórska karierę rozpoczynała w Publicis Media (Zenith, Starcom), tworząc analizy rynku, konkurencji, grup docelowych oraz strategie komunikacyjne marek. Współpracowała m.in. z Grupą Lactalis, Electroluxem, Lotosem czy Grupą Żywiec. Zajmowała się planowaniem, zakupem i monitoringiem kampanii reklamowych offline oraz online dla klientów.

-    Zespół otrzymał dzięki nowym osobom bardzo silne wsparcie - mówi Mateusz Zguda, CEO KISS digital. - Dotyczy ono trzech obszarów: planowania i kontroli działań performance i growth, koordynacji projektów marketingowych, a także facylitacji nowych klientów w obszarze usług marketingowych w KISS digital. Bardzo się cieszymy i niedługo poinformujemy o nowym projekcie tworzonym przy udziale powiększonego zespołu.

Multidyscyplinarny zespół KISS digital specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu aplikacji mobilnych oraz webowych, UX/UI, rozwiązaniach cloud, a także w brandingu, tworzeniu identyfikacji wizualnej, a ponadto kreowaniu i prowadzeniu kampanii promocyjnych. Wśród klientów znajdują się polskie i globalne marki, takie jak Olimp Labs, Delikatesy Centrum, Haddad Brands, Traficar, Dotpay, PayPo, Scanmed, Avon, a także nagradzane zagraniczne startupy.

W swojej działalności KISS digital kieruje się zasadą “Keep it Simple, Stupid”, tworząc funkcjonalne rozwiązania dla złożonych problemów, skupiając się na celach biznesowych klienta i partnerskim stylu pracy.

Źródło: KISS digital

www.kissdigital.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764