logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kiwi.com w zimowej kampanii Land in Beauty

  PR 30.11.2022, przeczytano 568 razy
ilustracjastrzałka

Kampania inspiruje turystów m.in. z  Polski do odkrywania Mediolanu i regionu Lombardii w sezonie zimowym


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kiwi.com-w-zimowej-kampanii-land-in-beauty,398188,artykul.html

Mediolan to jedna z najpopularniejszych wśród polskich turystów destynacji. Od lat cieszy się ogromną popularnością zwłaszcza, jako wymarzony cel na city break. W minionym sezonie wakacyjnym trasa Warszawa-Mediolan znalazła się w top 3 najczęściej wybieranych przez pasażerów z Polski, a same Włochy destynacją numer 1. Region Lombardii, którego stolicą jest Mediolan, ma wiele do zaoferowania nie tylko w szczycie sezonu letniego, ale również jesienią i zimą, co najlepiej pokazuje najnowsza kampania “Land in Beauty”. To inicjatywa realizowana przez SEA Milan Airports wraz z gminą Mediolan, regionem Lombardii, SACBO i ENIT – Narodową Włoską Agencją Turystyki we współpracy z Kiwi.com - firmą travel tech i wyszukiwarką tanich lotów. “Land in Beauty” inspiruje turystów z Czech, Polski, Hiszpanii, Francji, Niemiec i Wielkiej Brytanii do zwiedzania całego regionu Lombardii i odkrywania jego piękna, również poza sezonem. Co można robić zimą w Lombardii, która już niebawem będzie gospodarzem zimowych igrzysk olimpijskich (2026)?

Dlaczego “Land in Beauty”?

Do odwiedzania Włoch nikogo nie trzeba namawiać - to destynacja numer 1 wśród Polaków, która od lat utrzymuje się w czołówce. Tylko w tym roku trasa Warszawa-Mediolan znalazła się w top 3 najczęściej wybieranych przez turystów z Polski. Niezaprzeczalnym walorem Mediolanu, jest nie tylko piękno czy gwarancja udanej pogody, ale również bardzo konkurencyjna cena lotów. Bilety lotnicze do Mediolanu z Polski można zdobyć już za 80 zł.  

Nie każdy jednak wie, że region Lombardii ma wiele do zaoferowania również w sezonie jesiennym czy zimowym. Informacja dla sceptyków: tak, nawet w listopadzie, grudniu czy styczniu można tam liczyć na solidną dawkę słońca i łagodne temperatury, które nierzadko umożliwiają zwiedzanie zaledwie w bluzie czy lekkiej kurtce. To dlatego ruszyła 3-miesięczna cyfrowa kampania “Land in Beauty” - partnerstwo podmiotów komercyjnych i instytucjonalnych promująca Lombardię i Mediolan, poza szczytem sezonu, wśród turystów z Czech, Polski, Hiszpanii, Francji, Niemiec i Wielkiej Brytanii

W ramach partnerstwa Kiwi.com uruchomiła swoje kanały cyfrowe, publikując posty na blogu poświęcone zimowym aktywnościom i atrakcjom w Mediolanie i Lombardii, jak choćby olimpijski ośrodek narciarski w Cortinie. Cyfrowa kampania „Land in Beauty” jest dostępna online wraz z inspirującymi postami na blogu opracowanym przez Kiwi.com i stroną docelową flytomilano.com.

Dmytro Malytskyi, dyrektor ds. rozwiązań korporacyjnych w Kiwi.com, powiedział:

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że porty lotnicze w regionie wraz z Izbą Turystyki Rządu Włoskiego oraz organizacjami turystycznymi Lombardii i Mediolanu wybrały Kiwi.com jako platformę, z której będą inspirować podróżnych. Po udanej letniej kampanii promującej region Lombardii wśród turystów w Ameryce Północnej, z przyjemnością kontynuujemy współpracę, promując teraz zimowe atrakcje dla europejskich turystów. Dzięki naszej ogromnej bazie klientów możemy inspirować turystów do odwiedzania destynacji, a ponadto znaleźć szereg tras i niedrogich opcji dotarcia do tego pięknego miejsca przez cały rok.

Źródło: Kiwi.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764