logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klarna z pierwszą kampanią świąteczną w Polsce

  PR 01.12.2022, przeczytano 392 razy
ilustracjastrzałka

Klarna, globalny bank detaliczny, dostawca płatności oraz aplikacja zakupowa, ruszyła ze świąteczną kampanią pod hasłem „Najlepszy prezent – więcej czasu”.  Wspólnie z wybranymi partnerami, szwedzki fintech prezentuje flagową usługę „Zapłać za 30 dni” jako metodę płatności, która pozwala zaoferować konsumentom większą swobodę i komfort w czasie intensywnego okresu przedświątecznych zakupów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klarna-z-pierwsza-kampania-swiateczna-w-polsce,398191,artykul.html

- W okresie przedświątecznych przygotowań wielu z nas staje przed wyzwaniem kupienia wymarzonych prezentów dla bliskich w krótkim czasie i w ramach ograniczonego budżetu. W takich warunkach świąteczne przygotowania stają się nerwowym wyścigiem z czasem. W naszej świątecznej kampanii, chcemy pokazać, że nie musi tak być. Klarna pozwala zaplanować świąteczne wydatki i zrobić zakupy w najlepszych cenach. Nasi partnerzy oferują atrakcyjne promocje na Black Friday, a dodatkowo możliwość zapłaty za zakupy z Klarną - w ciągu 30 dni, bez żadnych dodatkowych kosztów – komentuje Agnieszka Jabłońska-Twaróg, B2C marketing manager, która odpowiada za działania marketingowe Klarny w Polsce.

Kampania „Najlepszy prezent − więcej czasu” startuje w połowie listopada i potrwa do 17 grudnia. Jest prowadzona równolegle na 9 rynkach (oprócz Polski także we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Portugalii, Austarlii, Nowej Zelandii, Czechach i Grecji). Łącznie weźmie w niej udział ponad 60 sklepów partnerskich. W kampanii prowadzonej na polskim rynku bierze udział 10 merchantów Klarny: m.in. Reserved, TATUUM, adidas, Local Heroes, eZebra, About You, Pandora. Działania są prowadzone w kanałach digital (Meta, Google Display Network i Snapchat), outdoor (spektakularne OOH w centrum Warszawy), PR oraz kanałach własnych Klarny i jej partnerów. Kampania będzie wspierana także poprzez działania z influencerami. Za strategię mediową i współpracę z partnerami w Polsce odpowiada Agnieszka Jabłońska-Twaróg, a za egzekucję zespół Paid Media Klarny. Zakupu nośników reklamy zewnętrznej dokonał dom mediowy MediaCom. Działania komunikacyjnie będzie wspierać agencja Havas PR Warsaw.

Źródło: Havas PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764