logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klasyka rocka łączy w kampanii Rock Radia

  PR 09.11.2024, przeczytano 415 razy
ilustracja

Pod hasłem „Łączy nas klasyka rocka” wystartowała nowa kampania wizerunkowa Rock Radia. Działania reklamowe prowadzone są w internecie (m.in. w mediach społecznościowych).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klasyka-rocka-laczy-w-kampanii-rock-radia,406415,artykul.html

„Łączy nas klasyka rocka” to sprawdzone hasło, którym stacja chce przypomnieć słuchaczom i słuchaczkom, że już blisko od 11 lat Rock Radio łączy pokolenia miłośników prawdziwej klasyki rocka. Działaniom zewnętrznym towarzyszą aktywności antenowe. Można usłyszeć gwiazdy, opowiadające z kim łączy ich miłość do klasyki rocka oraz wziąć udział w codziennym konkursie „Szkoła rocka”. W nim słuchacze i słuchaczki sprawdzają swoją wiedzę z zakresu klasyki rocka. Dzieciaki podpowiadają, a słuchacze zgadują, co miały na myśli. Do wygrania gadżety radiowe, płyty i inne nagrody.

Za kreację, planowanie i zakupów mediów odpowiadał zespół Działu Promocji Stacji Muzycznych Grupy Eurozet.

Rock Radio to wyjątkowa stacja, która gra wyłącznie klasykę rocka w najlepszym wydaniu: od utworów Led Zeppelin, The Doors i The Beatles, przez piosenki Queen, Perfect, Pink Floyd, AC/DC, aż po muzykę Bon Jovi i U2.

Na antenie Rock Radia pojawiają się wyraziste osobowości w niesztampowych audycjach, m.in. w najbardziej rockowym poranku w Polsce, prowadzonym z ostrzejszym dowcipem i przymrużeniem oka. Program rozgłośni, której można słuchać w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Opolu oraz w aplikacji mobilnej, oparty jest na bliskiej relacji ze słuchaczami.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

RMF FM zatrudnia nowych dziennikarzy Faktów
RMF FM nie zwalnia tempa. Główna stacja Grupy RMF właśnie ogłosiła, że do redakcji Faktów RMF dołączyły cztery nowe osoby. Rozwój struktur, a co za tym idzie, talentów i możliwości, to część większej strategii Grupy RMF.
Świąteczna ramówka RNŚ
Radio Nowy Świat już po raz piąty ma przyjemność towarzyszyć Patronom i Słuchaczom w czasie Świąt. Z tej okazji stacja przygotowała wyjątkowy koncert kolęd, audycje pod wspólnym tytułem „Świąteczny korowód” i oczywiście piosenki z dzwoneczkami.
Grupa ZPR Media dołącza do INMA
Grupa ZPR Media, jedna z największych grup medialnych w Polsce, oficjalnie dołączyła do International News Media Association (INMA). Organizacja ta zrzesza ponad 800 firm medialnych z 93 krajów, wspierając wymianę najlepszych praktyk, wiedzy i doświadczeń.
PB Bilans - nowy podcast Pulsu Biznesu
Już jutro wyemitowany zostanie pierwszy odcinek nowego podcastu „Pulsu Biznesu” - PB Bilans. Audycję o tematyce polityczno-gospodarczej prowadzą dziennikarze redakcji, Ignacy Morawski i Marek Chądzyński. Kolejne odcinki podcastu pojawiać się będą w każdy piątek na www.pb.pl oraz platformach streamingowych.
Nagroda Grand Press dla reporterów „Uwagi!”
We wtorek 10 grudnia odbyła się 28. edycja gali Grand Press, podczas której poznaliśmy laureatów najważniejszych nagród dziennikarskich. W zaszczytnym gronie zwycięzców znaleźli się Tomasz Patora oraz Joanna Pęcherska-Fiałek, reporterzy „Uwagi!”. Oboje zostali docenieni za reportaż „W Żurominie rządzi Duch”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764