logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Klejenie liter do elewacji

   11.05.2001, przeczytano 3450 razy

W jaki sposób montować litery przestrzenne ze styroduru do elewacji budynku - klejem, czy w jakiś inny sposób? Do tej pory używaliśmy kleju montażowego wodnego i spisywał się bez zarzutu, lecz ostatnio mieliśmy problem gdy duża litera odkleiła się od ściany.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klejenie-liter-do-elewacji,169,artykul.html

W firmie, w której pracuję korzystaliśmy do tej pory z dwóch rodzajów mocowania liter przestrzennych do elewacji - kleju i taśmy dwustronnej.

Taśmę dwustronną wykorzystywaliśmy głównie do liter mocowanych wewnątrz budynków lub w miejscach, gdzie nie było zbyt mocnego działania warunków atmosferycznych (deszcz, wiatr). Natomiast do klejenia używaliśmy właśnie kleju montażowego. Być może przyczyną odpadnięcia literki nie był sam fakt wykorzystania tego kleju, ale np. kiepski rodzaj elewacji (słaby lub kruchliwy tynk, niewłaściwa farba), niewłaściwa ilość kleju albo złe jego rozprowadzenie.


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Arkadiusz Trojanowski

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Webinaria w marketingu - SMS na poprawę frekwencji?
Webinaria stały się jednym z najskuteczniejszych narzędzi w marketingu B2B. Generują wysokojakościowe leady i mają wysoką konwersję. Wyzwaniem jest jednak frekwencja. Niestety większość zarejestrowanych nie pojawia się na spotkaniach. Ale jest świetna metoda dotarcia z przypomnieniem do zapominalskich – stary, ale sprawdzony SMS.
Mood Media: 3 kluczowe trendy w handlu detalicznym
Obecnie w sklepach stacjonarnych, co drugi klient szuka czegoś więcej niż tylko produktów — szuka wyjątkowych przeżyć, które zachęcają go do odkrywania świata marki i interakcji z nią. Chce dotknąć produktu, poczuć go i wyobrazić go sobie w swoim życiu, a potem zabrać ze sobą od razu do domu, bez konieczności czekania na dostawę. Dla wielu klientów...
Podnoszenie kwalifikacji w digital marketingu: jak być konkurencyjnym?
Krajobraz digtial marketingu z roku na rok dynamicznie się zmienia. Trendy, strategie czy technologia również nie pozostają w stagnacji. Dlatego m.in. stałe podnoszenie swoich umiejętności, udział w szkoleniach i konferencjach branżowych, bycie na bieżąco z najnowszymi raportami są „must have” na rynku pracy. Szczególnie w obliczu zmian zachodzących w wyniku...
Zatrudnienie freelancera na „czarno” — jakie niesie zagrożenia?
W dynamicznie rozwijającym się świecie usług kreatywnych, takich jak copywriting, marketing, tworzenie wideo czy SEO, coraz więcej firm i przedsiębiorców decyduje się na współpracę z freelancerami. Choć taka forma zatrudnienia oferuje szereg korzyści, niektórzy dają się skusić na omijanie obowiązujących przepisów, oferując współpracę na...
Aż 87% firm potwierdza, że włączenie kart podarunkowych do sprzedaży miało wyraźnie pozytywny wpływ na ich wyniki finansowe. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez Sparta Loyalty. Mimo tak obiecujących efektów nadal wiele firm nie wie, jak skutecznie wprowadzić to narzędzie do swojej oferty. Cały proces wdrożenia programu kart podarunkowych można zamknąć w czterech...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764