logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Klejenie liter na szybach samochodowych

   05.03.2002, przeczytano 4657 razy

Jak kleić grafikę na szybach samochodu? Na sucho mam małe szanse - kilka bloków tekstu, które trzeba względem siebie wyrównać. Kilka dni temu (samochód jeszcze w autosalonie, przed odbiorem przez klienta) nakleiłem grafikę na tylnej szybie na mokro - woda jeszcze nie odparowała -- litery schodzą razem z transferem...


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klejenie-liter-na-szybach-samochodowych,888,artykul.html

ODPOWIEDŹ:
Klejenie małych liter na szybach jest jednym z trudniejszych zadań. W Pańskim przypadku najprościej włączyć ogrzewanie szyby. Powinno pomóc. Można również skorzystać z suszarki. To na teraz.
Na przyszłość sugeruję używanie papieru transportowego o jak najsłabszym kleju. Ja od wielu lat stosuję papier firmy ASLAN o bardzo słabym kleju TP 110. Dostępny jest również papier z nieco mocniejszym klejem o symbolu TP 122. Oba gatunki łatwo nasiąkają. Po dokładnym usunięciu płynu spod spodu, należy je ponownie zmoczyć. Zdarza się, że przy temperaturze otoczenia ok. 20 stopni papier TP 110 odpada sam (pozostawiając litery oczywiście na szybie). TP 122 wymaga lekkiej pomocy. Zapomniałbym: odradzam używanie jakichkolwiek folii transportowych przy klejeniu na mokro. Słyszałem o takich próbach, ale uważam to za masochizm na najwyższym poziomie.
Wyłącznym dystrybutorem firmy ASLAN jest firma Warsob (www.warsob.com.pl) i z tego co wiem, prowadzą sprzedaż wysyłkową.


avatar użytkownika
+ + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: Krzysztof Wolski



Krzysztof Wolski o sobie:

Kompetencje:
- rodzaje i właściwości folii samoprzylepnych
- techniki nanoszenia folii
- wycinanie grafiki ploterem
- reklamy z folii na pojazdach

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Webinaria w marketingu - SMS na poprawę frekwencji?
Webinaria stały się jednym z najskuteczniejszych narzędzi w marketingu B2B. Generują wysokojakościowe leady i mają wysoką konwersję. Wyzwaniem jest jednak frekwencja. Niestety większość zarejestrowanych nie pojawia się na spotkaniach. Ale jest świetna metoda dotarcia z przypomnieniem do zapominalskich – stary, ale sprawdzony SMS.
Mood Media: 3 kluczowe trendy w handlu detalicznym
Obecnie w sklepach stacjonarnych, co drugi klient szuka czegoś więcej niż tylko produktów — szuka wyjątkowych przeżyć, które zachęcają go do odkrywania świata marki i interakcji z nią. Chce dotknąć produktu, poczuć go i wyobrazić go sobie w swoim życiu, a potem zabrać ze sobą od razu do domu, bez konieczności czekania na dostawę. Dla wielu klientów...
Podnoszenie kwalifikacji w digital marketingu: jak być konkurencyjnym?
Krajobraz digtial marketingu z roku na rok dynamicznie się zmienia. Trendy, strategie czy technologia również nie pozostają w stagnacji. Dlatego m.in. stałe podnoszenie swoich umiejętności, udział w szkoleniach i konferencjach branżowych, bycie na bieżąco z najnowszymi raportami są „must have” na rynku pracy. Szczególnie w obliczu zmian zachodzących w wyniku...
Zatrudnienie freelancera na „czarno” — jakie niesie zagrożenia?
W dynamicznie rozwijającym się świecie usług kreatywnych, takich jak copywriting, marketing, tworzenie wideo czy SEO, coraz więcej firm i przedsiębiorców decyduje się na współpracę z freelancerami. Choć taka forma zatrudnienia oferuje szereg korzyści, niektórzy dają się skusić na omijanie obowiązujących przepisów, oferując współpracę na...
Aż 87% firm potwierdza, że włączenie kart podarunkowych do sprzedaży miało wyraźnie pozytywny wpływ na ich wyniki finansowe. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez Sparta Loyalty. Mimo tak obiecujących efektów nadal wiele firm nie wie, jak skutecznie wprowadzić to narzędzie do swojej oferty. Cały proces wdrożenia programu kart podarunkowych można zamknąć w czterech...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764