logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klemens Murańka twarzą kampanii Alcon

  PR 13.01.2016, przeczytano 4634 razy
ilustracjastrzałka

Firma Alcon działająca na rynku leków okulistycznych, materiałów i urządzeń medycznych dedykowanych dla okulistyki oraz produktów kontaktologicznych, została głównym partnerem skoczka narciarskiego Klemensa Murańki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klemens-muranka-twarza-kampanii-alcon,27057,artykul.html

W ramach współpracy z Alcon skoczek będzie także ambasadorem szeroko zakrojonej kampanii edukacyjnej „Lepszy wzrok. Lepsze życie!”. Jej celem jest zwiększenie wiedzy o chorobach oczu, a także o najnowszych rozwiązaniach okulistycznych, dzięki którym możemy nie tylko uratować wzrok, lecz także podnieść komfort naszego życia.

O Klemensie Murańce w mediach zrobiło się głośno w 2004 roku, kiedy w dniu swoich 10. urodzin zasłynął skokiem na 135,5 metra na Wielkiej Krokwi w Zakopanem, a więc zaledwie 4,5 metra mniej od oficjalnego rekordu obiektu. Media okrzyknęły go „cudownym dzieckiem polskich skoków”. W kolejnych latach sportowiec odnosił swoje pierwsze sukcesy. Klimek w wywiadach nie raz podkreślał, że upadki kształtują charakter sportowca, a każdy z nich można przekuć w swoją siłę. W jego przypadku chodzi nie tylko o upadki w karierze, ale także te dosłowne – na skoczni. Kiedy wzrok Klemensa zaczął się pogarszać, skoki zawodnika często kończyły się upadkiem. Jeden z nich – w 2012 roku stał się też  pierwszym krokiem do zadbania o swoje zdrowie. Klimek musiał stanąć oko w oko z ukrywaną i bagatelizowaną chorobą. Przez wypadek na skoczni trafił do kliniki „Voigt Medica” w Krakowie, w której wykryto u niego stożek rogówki.

Historia współpracy firmy Alcon z Klemensem zaczęła się od operacji, którą przeprowadzono przy użyciu nowoczesnego lasera Wavelight Refractive Suite firmy Alcon, służącego do skomplikowanych zabiegów na rogówce oka. Firma, będąc pod silnym wrażeniem historii Klimka, jego determinacji oraz pasji sportowej, zdecydowała się długofalowo wspierać skoczka – także w karierze sportowej.

Alcon, jako główny parter, ma do zagospodarowania miejsce na kasku skoczka z możliwością ekspozycji logotypu jednej ze swoich marek. Kibice skoków narciarskich już mogli zaobserwować na kasku zawodnika logo SYSTANE – kropli do oczu firmy Alcon, których Klemens używa na co dzień. Natomiast od zawodów w japońskim Sapporo, które odbędą się pod koniec stycznia, na kasku Klemensa będzie widniało logo DAILIES - jednodniowych soczewek kontaktowych firmy Alcon, których Klemens jest także wiernym użytkownikiem. W ramach długofalowej współpracy Klemens będzie również ambasadorem szeroko zakrojonej kampanii edukacyjnej „Lepszy wzrok. Lepsze życie!”, której głównym celem będzie uświadomienie Polakom, że to nie wada wzroku dyskwalifikuje z życia społeczno-zawodowego, lecz tylko brak wiedzy o szerokim spektrum możliwości we współczesnej okulistyce.

Nasze oczekiwania wobec współpracy z Klemensem są absolutnie spójne z misją naszej firmy. Współpraca ze skoczkiem stała się bowiem inspiracją do tego, by na stałe angażować się w działania wpierające ludzi w dbaniu o dobry wzrok i pomaganie osobom takim jak Klemens. Chcemy uświadomić Polakom, że wzrok jest najważniejszym zmysłem i wymaga ochrony przez całe życie, odgrywa kluczową rolę w codziennym życiu oraz w realizacji kariery zawodowej. Liczymy, że w wyniku współpracy z Klemensem trafimy również do rzeszy osób, które nie chorują na ciężkie choroby oczu, ale którym zależy na profilaktyce i dbaniu o wzrok w życiu codziennym – powiedział Robert Bitner, Dyrektor Generalny firmy Alcon.

Źródło: Alcon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764