Krakowska spółka edrone zintegrowała się z platformą sklepową AptusShop. Jest to odpowiedź na liczne zapytania ich klientów. Nie wystarczy już wykorzystanie nowatorskich rozwiązań dotyczących oprogramowania, aby usprawnić handel w sieci. Pojawiła się konieczność wdrażania do sklepów internetowych systemów typu CRM i marketing automation, takich jak edrone.
Rośnie popularność eHandlu i liczba sklepów internetowych. Rynek eCommerce jest pojemny, ale staje się coraz bardziej konkurencyjny. To wpływa na wzrost zapotrzebowania na narzędzia wspierające sprzedaż online. edrone wychodzi tym potrzebom naprzeciw. To system, który automatyzuje komunikację z osobami odwiedzającymi witryny sklepów internetowych. Wysyła im spersonalizowane wiadomości w najlepszym możliwym czasie, dzięki czemu mocniej ich angażuje w proces zakupowy. edrone wszystkie swoje działania opiera na działaniu sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, tak jak najwięksi giganci Zalando czy Amazon.
Technologie informatyczne podlegają stałemu i szybkiemu rozwojowi, dzięki czemu dają wiele możliwości. Obecnie wiele nowoczesnych rozwiązań jest w zasięgu ręki nawet dla najmniejszych firm. Systemy i narzędzia są proste w obsłudze, intuicyjne, a jednocześnie posiadają wiele różnorodnych funkcjonalności. To umożliwia im konkurowanie z największymi firmami w branży.
Źródło: edrone