logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klienci Aptusshop będą mogli korzystać z Edrone

  PR 11.08.2017, przeczytano 468 razy

Krakowska spółka edrone zintegrowała się z platformą sklepową AptusShop. Jest to odpowiedź na liczne zapytania ich klientów. Nie wystarczy już wykorzystanie nowatorskich rozwiązań dotyczących oprogramowania, aby usprawnić handel w sieci. Pojawiła się konieczność wdrażania do sklepów internetowych systemów typu CRM i marketing automation, takich jak edrone.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klienci-aptusshop-beda-mogli-korzystac-z-edrone,33383,artykul.html

Rośnie popularność eHandlu i liczba sklepów internetowych. Rynek eCommerce jest pojemny, ale staje się coraz bardziej konkurencyjny. To wpływa na wzrost zapotrzebowania na narzędzia wspierające sprzedaż online. edrone wychodzi tym potrzebom naprzeciw. To system, który automatyzuje komunikację z osobami odwiedzającymi witryny sklepów internetowych. Wysyła im spersonalizowane wiadomości w najlepszym możliwym czasie, dzięki czemu mocniej ich angażuje w proces zakupowy. edrone wszystkie swoje działania opiera na działaniu sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, tak jak najwięksi giganci Zalando czy Amazon.

Technologie informatyczne podlegają stałemu i szybkiemu rozwojowi, dzięki czemu dają wiele możliwości. Obecnie wiele nowoczesnych rozwiązań jest w zasięgu ręki nawet dla najmniejszych firm. Systemy i narzędzia są proste w obsłudze, intuicyjne, a jednocześnie posiadają wiele różnorodnych funkcjonalności. To umożliwia im konkurowanie z największymi firmami w branży.

Źródło: edrone

www.edrone.me

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764