logo
WIADOMOŚCI

Klienci Aptusshop będą mogli korzystać z Edrone

Mateusz Zawiślak  PR 11.08.2017, przeczytano 230 razy

Krakowska spółka edrone zintegrowała się z platformą sklepową AptusShop. Jest to odpowiedź na liczne zapytania ich klientów. Nie wystarczy już wykorzystanie nowatorskich rozwiązań dotyczących oprogramowania, aby usprawnić handel w sieci. Pojawiła się konieczność wdrażania do sklepów internetowych systemów typu CRM i marketing automation, takich jak edrone.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klienci-aptusshop-beda-mogli-korzystac-z-edrone,33383,artykul.html

Rośnie popularność eHandlu i liczba sklepów internetowych. Rynek eCommerce jest pojemny, ale staje się coraz bardziej konkurencyjny. To wpływa na wzrost zapotrzebowania na narzędzia wspierające sprzedaż online. edrone wychodzi tym potrzebom naprzeciw. To system, który automatyzuje komunikację z osobami odwiedzającymi witryny sklepów internetowych. Wysyła im spersonalizowane wiadomości w najlepszym możliwym czasie, dzięki czemu mocniej ich angażuje w proces zakupowy. edrone wszystkie swoje działania opiera na działaniu sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, tak jak najwięksi giganci Zalando czy Amazon.

Technologie informatyczne podlegają stałemu i szybkiemu rozwojowi, dzięki czemu dają wiele możliwości. Obecnie wiele nowoczesnych rozwiązań jest w zasięgu ręki nawet dla najmniejszych firm. Systemy i narzędzia są proste w obsłudze, intuicyjne, a jednocześnie posiadają wiele różnorodnych funkcjonalności. To umożliwia im konkurowanie z największymi firmami w branży.

Źródło: edrone

www.edrone.me

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Minister Gliński: TVN24 nawołuje do anarchii
Prowadzący program w TVN24 nawoływał polską policję do wypowiedzenia posłuszeństwa władzy państwowej - uważa minister kultury i dziedzictwa narodowego Piotr Gliński. Minister pyta na Twitterze, czy Discovery "akceptuje taki przekaz swojej telewizji"?
Ringier Axel Springer kupuje udziały w No Fluff Jobs
Ringier Axel Springer Media AG kupił 44 procent udziałów w No Fluff Jobs i w ten sposób rozszerzył swoje portfolio serwisów z ogłoszeniami o najbardziej innowacyjny portal z ofertami pracy dla specjalistów z branży IT w Polsce
Lipcowy rekord oglądalności Food Network
16 lipca kanał Food Network odnotował najwyższy dzienny wynik oglądalności w historii stacji, osiągając udział 0,64 % SHR w grupie komercyjnej (16-49).
IAB Polska: Media społecznościowe głównym źródłem fake news
Internet jest najbardziej przydatnym kanałem komunikacji, choć przeciętnie wiarygodnym. Liderami wiarygodności są radio i prasa. Głównym źródłem nieprawdziwych informacji (fake news) są media społecznościowe. Takie i inne wnioski płyną z najnowszego raportu IAB Polska „Dezinformacja w sieci”, przeprowadzonego wśród internautów.
Youtube Ads Leaderboard za czerwiec 2018
Męskie Granie nie tylko z impetem powróciło do rankingu, ale także od miesiąca utrzymuje pierwszą pozycję w zestawieniu. Pozostałe miejsca na podium zajęło Maybelline z dwoma kolejnymi odcinkami instruktażowymi Make Up in the City. Czwarta pozycja to oryginalna kampania Zarządu Dróg Miejskich, której celem jest uzmysłowienie kierowcom, że powinni parkować minimum 10 metrów od...
 
niedziela 22.07.2018, 104 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone