logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klienci T‑mobile w najnowszej kampanii operatora

  PR 19.10.2017, przeczytano 786 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała właśnie kampania „Firma bez Limitów – masz to czarno na białym”, w której udział wzięli przedsiębiorcy korzystający w codziennej pracy z usług T‑Mobile. Są to między innymi Anna Radgowska, z rodzinnej firmy budowlanej JR-Sandbud oraz Igor Konefał twórca parku trampolin Hangar 646, którzy zostali głównymi twarzami komunikacji T‑Mobile.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klienci-t%E2%80%91mobile-w-najnowszej-kampanii-operatora,34163,artykul.html

Kampania „Firma bez limitów – masz to czarno na białym” pokazuje, że oferta stworzona w oparciu o przejrzyste zasady pomaga budować sukces firmy, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności. Potwierdzeniem tego faktu są przedsiębiorcy, którzy pojawili się na ekranie w spocie reklamowym T-Mobile: Alicja Jagodzińska, założycielka kawiarni ze zdrową żywnością Legal Cakes, Marcin Ludwinek, coach i trener biznesowy z Neoprodukt, Wiktor Borowski z palarni kawy Coffee Republic, Daniel Gąszewski oraz Kinga Gałuszkiewicz, producenci soków - Natura Cold Press, Róża Lewicka z Poczty Balonowej, Igor Konefał z parku trampolin -  Hangar 646, Anna Radgowska z firmy budowlanej JR-SANDBUD oraz Paula Ostalska, założycielka szkoły tańca I Love Dance Studio. Dla każdego z nich własny biznes jest źródłem satysfakcji i prawdziwą pasją, który wymaga działania na pełnych obrotach i oferty, która daje pełną swobodę rozwoju. Spot reklamowy rozpoczynający kampanię w dwóch wersjach można obejrzeć poniżej:


Działaj na najwyższych obrotach. Teraz możesz!

Kampania „Firma bez limitów – masz to czarno na białym” promuje pakiet dwóch usług: Internetu do biura oraz nielimitowanych usług głosowych, SMS i MMS dla smartfonów z opłatą miesięczną 69 złotych netto. W ramach oferty operator gwarantuje nielimitowany Internet z nowoczesnym routerem działający zawsze z maksymalną dostępną prędkością w biurze. W T‑Mobile przedsiębiorcy mogą rozszerzyć zasięg nielimitowanego Internetu daleko poza granice ich sieci wifi. Jak to możliwe? W ramach jednego pakietu pracownicy firmy mogą korzystać z nielimitowanej transmisji danych na trzech dowolnych urządzeniach, m.in. smartfonach, tabletach, routerach czy laptopach.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Bridge2FUN. Za działania w Internecie odpowiada LiquidThread, w mediach społecznościowych Agencja Warszawa, materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide, a planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom Mediavest Group (SMG). Kampanię telewizyjną wspierają dodatkowe działania, które obejmują: radio, kanały społecznościowe, display w Internecie, reklamę wielkoformatową OOH, owned media oraz materiały POS w salonach operatora.

Źródło: T-Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764