logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klienci T‑mobile w najnowszej kampanii operatora

  PR 19.10.2017, przeczytano 787 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała właśnie kampania „Firma bez Limitów – masz to czarno na białym”, w której udział wzięli przedsiębiorcy korzystający w codziennej pracy z usług T‑Mobile. Są to między innymi Anna Radgowska, z rodzinnej firmy budowlanej JR-Sandbud oraz Igor Konefał twórca parku trampolin Hangar 646, którzy zostali głównymi twarzami komunikacji T‑Mobile.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klienci-t%E2%80%91mobile-w-najnowszej-kampanii-operatora,34163,artykul.html

Kampania „Firma bez limitów – masz to czarno na białym” pokazuje, że oferta stworzona w oparciu o przejrzyste zasady pomaga budować sukces firmy, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności. Potwierdzeniem tego faktu są przedsiębiorcy, którzy pojawili się na ekranie w spocie reklamowym T-Mobile: Alicja Jagodzińska, założycielka kawiarni ze zdrową żywnością Legal Cakes, Marcin Ludwinek, coach i trener biznesowy z Neoprodukt, Wiktor Borowski z palarni kawy Coffee Republic, Daniel Gąszewski oraz Kinga Gałuszkiewicz, producenci soków - Natura Cold Press, Róża Lewicka z Poczty Balonowej, Igor Konefał z parku trampolin -  Hangar 646, Anna Radgowska z firmy budowlanej JR-SANDBUD oraz Paula Ostalska, założycielka szkoły tańca I Love Dance Studio. Dla każdego z nich własny biznes jest źródłem satysfakcji i prawdziwą pasją, który wymaga działania na pełnych obrotach i oferty, która daje pełną swobodę rozwoju. Spot reklamowy rozpoczynający kampanię w dwóch wersjach można obejrzeć poniżej:


Działaj na najwyższych obrotach. Teraz możesz!

Kampania „Firma bez limitów – masz to czarno na białym” promuje pakiet dwóch usług: Internetu do biura oraz nielimitowanych usług głosowych, SMS i MMS dla smartfonów z opłatą miesięczną 69 złotych netto. W ramach oferty operator gwarantuje nielimitowany Internet z nowoczesnym routerem działający zawsze z maksymalną dostępną prędkością w biurze. W T‑Mobile przedsiębiorcy mogą rozszerzyć zasięg nielimitowanego Internetu daleko poza granice ich sieci wifi. Jak to możliwe? W ramach jednego pakietu pracownicy firmy mogą korzystać z nielimitowanej transmisji danych na trzech dowolnych urządzeniach, m.in. smartfonach, tabletach, routerach czy laptopach.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Bridge2FUN. Za działania w Internecie odpowiada LiquidThread, w mediach społecznościowych Agencja Warszawa, materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide, a planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom Mediavest Group (SMG). Kampanię telewizyjną wspierają dodatkowe działania, które obejmują: radio, kanały społecznościowe, display w Internecie, reklamę wielkoformatową OOH, owned media oraz materiały POS w salonach operatora.

Źródło: T-Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764