logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klienci VMLY&R Poland, wśród Interbrand Best Global Brands 2020

  PR 23.10.2020, przeczytano 969 razy
ilustracjastrzałka

Samsung, IKEA, adidas, Danone, 3M i Colgate to wybrane brandy, jakie znalazły się w zestawieniu najwartościowszych marek świata - Interbrand Best Global Brands 2020. Łączy je jedno - za ich lokalną lub regionalną obsługę reklamową odpowiada agencja VMLY&R Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klienci-vmlyandr-poland%2C-wsrod-interbrand-best-global-brands-2020,388929,artykul.html

Firma Interbrand co roku przeprowadza wycenę wartości globalnych marek i opracowuje ranking Best Global Brands. Ocena wartości marek oparta jest na złożonych kryteriach związanych m.in. z osiąganymi wynikami finansowymi i realizowanymi działaniami marketingowymi, na podstawie których szacowana jest wartość marki (brand value).

W tym roku pierwsze miejsce w rankingu stu najbardziej wartościowych marek świata zajął gigant technologiczny Apple, którego szacowany brand value wzrośnie o 38 proc. do 322,9 mld dolarów. Kolejne miejsce zajmuje Amazon (+60 proc.) z brand value w wysokości 200,6 mld dolarów. Podium zamyka Microsoft, który będzie mógł pochwalić się wzrostem brand value o 53 proc. do 166 mld dolarów.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764