logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klienci VMLY&R Poland, wśród Interbrand Best Global Brands 2020

  PR 23.10.2020, przeczytano 300 razy
ilustracjastrzałka

Samsung, IKEA, adidas, Danone, 3M i Colgate to wybrane brandy, jakie znalazły się w zestawieniu najwartościowszych marek świata - Interbrand Best Global Brands 2020. Łączy je jedno - za ich lokalną lub regionalną obsługę reklamową odpowiada agencja VMLY&R Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klienci-vmlyandr-poland%2C-wsrod-interbrand-best-global-brands-2020,388929,artykul.html

Firma Interbrand co roku przeprowadza wycenę wartości globalnych marek i opracowuje ranking Best Global Brands. Ocena wartości marek oparta jest na złożonych kryteriach związanych m.in. z osiąganymi wynikami finansowymi i realizowanymi działaniami marketingowymi, na podstawie których szacowana jest wartość marki (brand value).

W tym roku pierwsze miejsce w rankingu stu najbardziej wartościowych marek świata zajął gigant technologiczny Apple, którego szacowany brand value wzrośnie o 38 proc. do 322,9 mld dolarów. Kolejne miejsce zajmuje Amazon (+60 proc.) z brand value w wysokości 200,6 mld dolarów. Podium zamyka Microsoft, który będzie mógł pochwalić się wzrostem brand value o 53 proc. do 166 mld dolarów.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Vileda prowadzi kampanię reklamową mopa obrotowego Turbo
Czy przedświąteczne porządki muszą być męczące i zabierać tak dużo czasu? Nie, kiedy Twoim pomocnikiem jest mop obrotowy Vileda TURBO, który sprawia, że mycie podłóg odbywa się bez użycia siły. Produkt od lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród użytkowników, a jego działanie można zobaczyć w najnowszym spocie marki Vileda. Reklama...
Marka Jennifer Lopez w grudniu z influencerkami
​W listopadzie rozpoczęła się kampania promująca bestsellerowy zapach marki Jennifer Lopez Promise z portfolio produktów firmy Sirowa Poland. Media w kampanii zakupiła agencja mediowa Havas Media.
Do grona klientów AHAVA PR dołączyła firma Polemika. To polska marka kosmetyczna.
Beata Kozidrak mierzy decybele dziecięcej radości w świątecznym klipie firmy Mattel
W mediach społecznościowych ma swoją premierę świąteczny klip firmy Mattel. Występuje w nim gwiazda sceny muzycznej  – Beata Kozidrak, która obserwuje reakcje dzieci na wyczekiwane prezenty. Okazuje się, że dziecięca radość z wymarzonej zabawki to prawdziwy rekord decybeli, niewiele odbiegający mocą od występu samej Beaty.
Goodyear razem z Kubą Przygońskim stworzył serię wideo o motorsporcie
Sezon wyścigowy powoli dobiega końca. Jednak dla zespołów nie oznacza to wcale przerwy. W motorsporcie zaczyna się obecnie najważniejszy etap – czas przygotowań do kolejnych miesięcy zmagań. Przebudowa, a nawet składanie auta od początku, badania nad nowymi mieszankami ogumienia, treningi kierowców, to tylko niektóre elementy tej niezwykle skomplikowanej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764