logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klienci VMLY&R Poland wśród wyróżnionych tytułem Top Marka 2020

  PR 06.11.2020, przeczytano 792 razy
ilustracjastrzałka

Wyborowa, Red Bull, Samsung i PZU to wybrane marki, jakie znalazły się w zestawieniu nasilniejszych brandów największej na polskim rynku analizy medialności - Top Marka. Łączy je jedno - za ich lokalną lub regionalną obsługę reklamową odpowiada agencja VMLY&R Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klienci-vmlyandr-poland-wsrod-wyroznionych-tytulem-top-marka-2020,389102,artykul.html

Magazyn „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” zaprezentowały wyniki XIII edycji unikalnej, największej na polskim rynku analizy medialności brandów. Po raz trzeci badanie Top Marka objęło aż 500 marek z 50 branż.

Na potrzeby raportu przeanalizowano materiały z prasy, Internetu i social media opublikowane w okresie od 1 lipca 2019 roku do 30 czerwca 2020 roku – łącznie ponad 97 mln informacji: 2 mln tekstów prasowych, 15 mln internetowych i 80 mln postów w mediach społecznościowych.

W badaniu wyselekcjonowano 50 branż najczęściej pojawiających się w mediach. W każdym z sektorów wyłoniono 10 brandów, o których wzmiankowano najwięcej. W kolejnym etapie szczegółowo przeanalizowano materiały dotyczące każdej marki, biorąc pod uwagę przyjęte wskaźniki, decydujące ostatecznie o sile brandu. Na badaną siłę marki składają się: liczba publikacji, ich impact oraz wskaźnik sentymentu.

Raport uwzględnia rankingi branżowe oraz klasyfikację wszystkich 500 marek poddanych badaniu. Pięćdziesięciu najsilniejszym medialnie brandom przyznano tytuł i statuetkę Top Marka 2020.

  • Z całym zestawieniem można zapoznać się TUTAJ

Publikację raportu „Top Marka 2020” poprzedziła debata na temat wizerunku firm w czasie COVID-19. W dyskusji udział wzięli: Magdalena Brzezińska - dyrektor ds. korporacyjnych Grupa Żywiec, Michał Fura - dyrektor komunikacji i public affairs UPC Polska, Dariusz Maciołek - dyrektor zarządzający pionu komunikacji i marketingu Banku BNP Paribas, Paweł Trochimiuk - prezes Partner of Promotion, Sebastian Bykowski - wiceprezes zarządu, dyrektor generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Rozmowę prowadziła Katarzyna Buszkowska, zastępczyni redaktora naczelnego magazynu „Press”.

Obejrzyj debatę o strategiach firm w czasie COVID-19 i organizacji pracy na nowo

Debatę podzielono na dwie części: w pierwszej skupiając się na zmienionych strategiach firm w efekcie pandemicznego kryzysu; w drugiej - rozmawiano o przyszłości pracy zdalnej, jej ograniczeniach i zaletach, a także o tym, jak to zmienia przedsiębiorstwa i rolę menedżera.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zielona kampania Energi Obrotu
Z natury dobra energia – to hasło przewodnie najnowszej eko-kampanii Energi Obrotu, spółki z Grupy ORLEN. Kampania jest skierowane do gospodarstw domowych i ma zachęcać do inwestycji w ekologiczne i energooszczędne rozwiązania: fotowoltaikę oraz wprowadzone niedawno do oferty pompy ciepła. Ogólnopolska kampania Energi Obrotu ma wzmacniać jej wizerunek wśród...
Żabka Jush ruszyła z innowacyjną aktywacją promocyjną oraz dowozami w plener
Żabka Jush w najnowszej kampanii wizerunkowej podkreśla, że jest obecna wszędzie tam, gdzie jej użytkownicy. Działaniom towarzyszy aktywacja konsumencka, polegająca na polowaniu na ukryte w przestrzeni miejskiej, a także w sieci kody promocyjne. Kampania pod hasłem  „Zamawiaj tam, gdzie się dzieje! Do domu i w plener” potrwa do ostatniego dnia sierpnia.
Streetcom realizuje kampanię Influencer Marketingową dla marki pizzy Feliciana Dr. Oetkera
Agencja Streetcom została wybrana do  realizacji działań z zakresu Influencer Marketingu. Agencja przygotowała oraz realizuje kampanię z 40 mikroinfluencerami dla marki Pizzy Feliciana Dr. Oetkera. W kampanii pokazywane są topowe smaki pizzy oraz roślinne nowości – dwa smaki pizzy Feliciana Vegan.
Prosta droga do zawału – rusza nowa kampania świadomościowa skierowana do młodych
„Serca pilnuj, z prawdą ramię w ramię. Nie jesteś nieśmiertelny, życie to nie film!” – w hiphopowym klipie śpiewa Mikołaj Mądrzyk - Mikser, raper. O tym, że niezdrowa dieta, używki i stres to realne zagrożenie dla zdrowia i ryzyko wystąpienia zawału serca także w młodym wieku, w nowej kampanii świadomościowej „Prosta droga do zawału” ...
Bakalland kontynuuje wielokanałową komunikacją pod hasłem „Jesz, co dobre”
Marka Bakalland w nowej odsłonie prowadzi od połowy marca wielokanałową komunikację marketingową 360˚ pod hasłem „JESZ, co dobre”. Działania obejmują m.in. reklamę w TV, influencer i digital marketing, akcje in-store oraz OOH/DOOH. Outdoorowa część kampanii właśnie nabrała rozpędu. Ważnym punktem kampanii są działania w przestrzeni miejskiej i galeriach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764