logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klienci VMLY&R Poland wśród wyróżnionych tytułem Top Marka 2020

  PR 06.11.2020, przeczytano 959 razy
ilustracjastrzałka

Wyborowa, Red Bull, Samsung i PZU to wybrane marki, jakie znalazły się w zestawieniu nasilniejszych brandów największej na polskim rynku analizy medialności - Top Marka. Łączy je jedno - za ich lokalną lub regionalną obsługę reklamową odpowiada agencja VMLY&R Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klienci-vmlyandr-poland-wsrod-wyroznionych-tytulem-top-marka-2020,389102,artykul.html

Magazyn „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” zaprezentowały wyniki XIII edycji unikalnej, największej na polskim rynku analizy medialności brandów. Po raz trzeci badanie Top Marka objęło aż 500 marek z 50 branż.

Na potrzeby raportu przeanalizowano materiały z prasy, Internetu i social media opublikowane w okresie od 1 lipca 2019 roku do 30 czerwca 2020 roku – łącznie ponad 97 mln informacji: 2 mln tekstów prasowych, 15 mln internetowych i 80 mln postów w mediach społecznościowych.

W badaniu wyselekcjonowano 50 branż najczęściej pojawiających się w mediach. W każdym z sektorów wyłoniono 10 brandów, o których wzmiankowano najwięcej. W kolejnym etapie szczegółowo przeanalizowano materiały dotyczące każdej marki, biorąc pod uwagę przyjęte wskaźniki, decydujące ostatecznie o sile brandu. Na badaną siłę marki składają się: liczba publikacji, ich impact oraz wskaźnik sentymentu.

Raport uwzględnia rankingi branżowe oraz klasyfikację wszystkich 500 marek poddanych badaniu. Pięćdziesięciu najsilniejszym medialnie brandom przyznano tytuł i statuetkę Top Marka 2020.

  • Z całym zestawieniem można zapoznać się TUTAJ

Publikację raportu „Top Marka 2020” poprzedziła debata na temat wizerunku firm w czasie COVID-19. W dyskusji udział wzięli: Magdalena Brzezińska - dyrektor ds. korporacyjnych Grupa Żywiec, Michał Fura - dyrektor komunikacji i public affairs UPC Polska, Dariusz Maciołek - dyrektor zarządzający pionu komunikacji i marketingu Banku BNP Paribas, Paweł Trochimiuk - prezes Partner of Promotion, Sebastian Bykowski - wiceprezes zarządu, dyrektor generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Rozmowę prowadziła Katarzyna Buszkowska, zastępczyni redaktora naczelnego magazynu „Press”.

Obejrzyj debatę o strategiach firm w czasie COVID-19 i organizacji pracy na nowo

Debatę podzielono na dwie części: w pierwszej skupiając się na zmienionych strategiach firm w efekcie pandemicznego kryzysu; w drugiej - rozmawiano o przyszłości pracy zdalnej, jej ograniczeniach i zaletach, a także o tym, jak to zmienia przedsiębiorstwa i rolę menedżera.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salestube wchodzi na rynek brytyjski
Salestube, spółka MarTech & e-commerce connected należąca do Group One, największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce, otwiera nowe biuro w Londynie – europejskim centrum reklamy i innowacji technologicznych. Ekspansja na rynek brytyjski odbywa się w ramach joint venture z należącą do wieloletniego partnera grupy Serviceplan Group, agencją...
FESPA: Mimaki Europe z nową wizją i ofertą
Mimaki Europe, przodujący dostawca przemysłowych drukarek atramentowych i ploterów tnących, zaprezentował swoją nową wizję, strukturę i strategię wejścia na rynek na tle nowych innowacji produktowych, które zadebiutowały na targach FESPA Global Print Expo 2025.
KERRIS kontynuuje współpracę z MAKRO
Agencja KERRIS przedłużyła współpracę z MAKRO Polska, liderem na rynku hurtowni wspierającym sektor HoReCa oraz handel tradycyjny. Po roku udanej współpracy w zakresie obsługi kanałów social media, KERRIS nie tylko utrzymał prowadzenie działań, ale również poszerzył zakres usług o nowy kanał komunikacji – Instagram.
Panasonic LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) - obiektyw zmiennoogniskowy
Panasonic przedstawia nowy obiektyw LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) z mocowaniem L-Mount. Nowy obiektyw w linii LUMIX standard zoom charakteryzuje się dużą przysłoną F2.8 w całym, wszechstronnym zakresie ogniskowych. Jego unikalna, kompaktowa i lekka konstrukcja zwiększa mobilność, czyniąc go idealnym wyborem do fotografii dynamicznej, krajobrazów i architektury,...
Publicis Warsaw uruchamia Team Promo
W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz wyzwania rynkowe agencja Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) uruchamia Team Promo, specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych aktywacji konsumenckich typu „buy & get”, konkursów oraz loterii łączących kreatywność z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, w tym AI. Na czele zespołu stoi Bartłomiej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764