logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klienci VMLY&R Poland wśród wyróżnionych tytułem Top Marka 2020

  PR 06.11.2020, przeczytano 868 razy
ilustracjastrzałka

Wyborowa, Red Bull, Samsung i PZU to wybrane marki, jakie znalazły się w zestawieniu nasilniejszych brandów największej na polskim rynku analizy medialności - Top Marka. Łączy je jedno - za ich lokalną lub regionalną obsługę reklamową odpowiada agencja VMLY&R Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klienci-vmlyandr-poland-wsrod-wyroznionych-tytulem-top-marka-2020,389102,artykul.html

Magazyn „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” zaprezentowały wyniki XIII edycji unikalnej, największej na polskim rynku analizy medialności brandów. Po raz trzeci badanie Top Marka objęło aż 500 marek z 50 branż.

Na potrzeby raportu przeanalizowano materiały z prasy, Internetu i social media opublikowane w okresie od 1 lipca 2019 roku do 30 czerwca 2020 roku – łącznie ponad 97 mln informacji: 2 mln tekstów prasowych, 15 mln internetowych i 80 mln postów w mediach społecznościowych.

W badaniu wyselekcjonowano 50 branż najczęściej pojawiających się w mediach. W każdym z sektorów wyłoniono 10 brandów, o których wzmiankowano najwięcej. W kolejnym etapie szczegółowo przeanalizowano materiały dotyczące każdej marki, biorąc pod uwagę przyjęte wskaźniki, decydujące ostatecznie o sile brandu. Na badaną siłę marki składają się: liczba publikacji, ich impact oraz wskaźnik sentymentu.

Raport uwzględnia rankingi branżowe oraz klasyfikację wszystkich 500 marek poddanych badaniu. Pięćdziesięciu najsilniejszym medialnie brandom przyznano tytuł i statuetkę Top Marka 2020.

  • Z całym zestawieniem można zapoznać się TUTAJ

Publikację raportu „Top Marka 2020” poprzedziła debata na temat wizerunku firm w czasie COVID-19. W dyskusji udział wzięli: Magdalena Brzezińska - dyrektor ds. korporacyjnych Grupa Żywiec, Michał Fura - dyrektor komunikacji i public affairs UPC Polska, Dariusz Maciołek - dyrektor zarządzający pionu komunikacji i marketingu Banku BNP Paribas, Paweł Trochimiuk - prezes Partner of Promotion, Sebastian Bykowski - wiceprezes zarządu, dyrektor generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Rozmowę prowadziła Katarzyna Buszkowska, zastępczyni redaktora naczelnego magazynu „Press”.

Obejrzyj debatę o strategiach firm w czasie COVID-19 i organizacji pracy na nowo

Debatę podzielono na dwie części: w pierwszej skupiając się na zmienionych strategiach firm w efekcie pandemicznego kryzysu; w drugiej - rozmawiano o przyszłości pracy zdalnej, jej ograniczeniach i zaletach, a także o tym, jak to zmienia przedsiębiorstwa i rolę menedżera.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764