logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klienci Wavemaker pierwszymi reklamodawcami SkyShowtime

  PR 23.05.2024, przeczytano 471 razy

SkyShowtime jako pierwsza globalna platforma streamingowa w Polsce uruchomił pakiety reklamowe, a klienci Wavemaker (GroupM) jako pierwsi zareklamowali się na jego łamach. IKEA, L’Oreal i Biedronka są też jednymi reklamodawcami SkyShowtime w pierwszej fazie działania planu reklamowego, co oznacza, że tylko ich reklamy wyświetlają się widzom korzystającym z tego pakietu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klienci-wavemaker-pierwszymi-reklamodawcami-skyshowtime,404336,artykul.html

IKEA, L’Oreal i Biedronka są pierwszymi reklamodawcami SkyShowtime, platformy streamingowej, która uruchomiła m.in. w Polsce pakiety reklamowe. Dzięki partnerstwu z Paramount Advertising International, reprezentującemu reklamowo SkyShowtime, klienci Wavemaker jako pierwsi promują swoje marki w niedostępnym wcześniej dla marketerów świecie globalnego streamingu.

L’Oreal na potrzeby kampanii marki CeraVe wykorzystuje w SkyShowtime 60-sekundowy spot przygotowany w konwencji trailera komedii romantycznej.

IKEA stawia na 30-sekundowy spot, który pokazuje, za co Polacy uwielbiają wizyty w jej sklepach. Są one przestrzenią pełną inspiracji, w której można wszystkiego dotknąć, wszędzie zajrzeć i sprawdzić, jak działa. Reklama jest częścią platformy komunikacyjnej „IKEA. Lepiej Pomyślany Dom”.

„Do Biedronki Idę” to kampania, którą emituje Biedronka. 60-sekundowy spot z charakterystyczną piosenką i czerwoną torbą, będącą głównym motywem kreacji, pokazuje, że do Biedronki chodzą wszyscy. Kampania podkreśla bliskość, zaufanie i to, że każdy ma swój powód, by iść do sklepów Biedronka.

Koordynacją współpracy między reklamodawcami a platformą SkyShowtime i reprezentującym ją reklamowo Paramount zajmował się m.in. dział Advanced TV w GroupM.

Polscy marketerzy już od kilku lat czekali na otwarcie świata płatnego streamingu na reklamy. Obserwujemy coraz większy popyt na kampanie Connected TV emitowane przy treściach premium, klienci doceniają możliwości precyzyjnego dotarcia, telewizyjną jakość przekazu i wysokie parametry uwagi, jakie zapewnia taka reklama. Liczymy, że tropem SkyShowtime pójdą wkrótce w Polsce kolejni globalni gracze i cieszymy się, że tacy klienci jak IKEA, L’Oreal czy Biedronka są otwarci na testowanie innowacyjnych rozwiązań reklamowych – komentuje Maciej Olenderczyk, szef Advanced TV w GroupM.

- To pionierska propozycja dla reklamodawców w Polsce, dotąd żadna międzynarodowa platforma SVOD nie wyszła z taką propozycją do rynku. Ilość reklam w serwisie jest niewielka, np. filmy nie są przerywane i oferujemy przy nich wyłącznie format pre-roll, natomiast w serialach zarówno format pre-roll jak i mid-roll. Możliwości zakupu są elastyczne: oferujemy sprzedaż w modelu bezpośrednim i programatycznym. Cieszymy się widząc duże zainteresowanie i chęć współpracy płynące z rynku - komentuje Maciek Walczybok, VP AdSales Northern Central Eastern Europe, koordynujący działania PAI w Europie Północnej, Środkowej i Wschodniej.

 

Marketerzy korzystający z partnerstwa między GroupM, Wavemaker i SkyShowtime podkreślają walory jakości otoczenia reklamowego i możliwości zaistnienia w nowej przestrzeni mediowej.

- Doceniamy możliwości budowania marek w touchpointach nieoczywistych, zasięgowych, a równocześnie wysokiej jakości. Dodatkowo, przy wartościowych, pożądanych przez widzów, bezpiecznych i oglądanych z uwagą treściach. Dlatego otwarcie globalnych platform streamingowych na reklamy jest świetnym newsem, nie tylko dla marketerów, ale i klientów platform, którzy będą mogli wybrać tańszy pakiet z reklamami, współfinansowany przez reklamodawców – mówi Jakub Taczewski, CDO LDB L’Oreal - Bardzo szybko zdecydowaliśmy się wejść w ten świat jako jedna z pierwszych firm w Polsce. By reklama była efektywna warto zadbać o dopasowanie jej do kontekstu, więc w SkyShowtime pokazujemy polskim widzom reklamę marki CeraVe w konwencji trailera do komedii romantycznej, dopasowując treść do otoczenia – dodaje.

- W IKEA od zawsze stawiamy na testowanie innowacyjnych rozwiązań, które pomagają nam lepiej zrozumieć naszych potencjalnych klientów i klientki i być na bieżąco z trendami. Czekaliśmy na moment, w którym platformy streamingowe otworzą się na reklamodawców. Zależało nam by osoby oglądające treści w SkyShowtime, mogły, w trakcie przerw, wybrać się na mini wycieczkę do IKEA i doświadczyć na kanapie tego, czego mogą doświadczyć w realu – mówi Małgorzata Kuczyńska, Country Integrated Media Leader, IKEA

W Biedronce, ze względu na bliskość naszych sklepów dla praktycznie wszystkich Polaków, zawsze szukamy efektywnych i innowacyjnych form dotarcia do klientów którzy odwiedzają nas stale, jak i tych, których dopiero chcemy zachęcić do regularnego odwiedzania naszych sklepów. Możliwość wsparcia naszej komunikacji na platformach streamingowych w modelu reklamowym była w kręgu naszych zainteresowań od samego początku – komentuje Marek Badowski, Senior Marketing Manager w Biedronce -Taka forma reklamowa pozwala docierać do osób niekorzystających z telewizji linearnej lub korzystających z niej sporadycznie (tzw. Light-viewerów). Jako reklamodawca korzystamy z wielu kanałów dotarcia, w tym z platform VOD i doceniamy zalety takiego środowiska. W tej współpracy doceniamy także fakt, ze Biedronka miała możliwość bycia jednym z pionierów tej formy reklamowej na naszym rynku, a przede wszystkim bycia pierwszym marketerem w naszej kategorii – dodaje marketer.

Źródło: Wavemaker

Dodatkowe informacje:

O Wavemaker jest jedną z największych polskich agencji mediowych. Należymy do globalnej sieci obejmującej 90 rynków i zatrudniającej ponad 7 tys. pracowników. Wnikliwie analizujemy procesy podejmowania decyzji konsumenckich po to, by skutecznie na nie wpływać poprzez media, treści i technologie. Sposób naszej pracy wyraża idea “pozytywnej prowokacji” zakładająca odwagę w poszukiwaniu źródeł wzrostu dla naszych klientów. Jesteśmy częścią GroupM – platformy technologicznej i negocjacyjnej agencji mediowych WPP. 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W lipcowej ramówce RMF Classic jednym z wiodących tematów będzie sport, a dokładniej Euro 2024 oraz Igrzyska Olimpijskie. W wakacyjnych programach nie zabraknie też niezwykłej powieści w odcinkach Artura Andrusa i felietonów Michał Rusinka.
Nowy cykl od kanału Urbex History w Radiu RMF24
W letniej ramówce internetowego Radia RMF24 znajdą się dwa nowe programy: „Turystom wstęp wzbroniony” i „Polska gorączka złota”. Oba programy będą też dostępne w formie podcastów na RMFon.pl i RMF24.pl.
Publicis Groupe z certyfikatem Google – Digital TV
Najnowszy certyfikat w ramach programu Google Marketing Partner potwierdza ekspertyzę Publicis Groupe w zakresie wsparcia klientów w adaptacji do dynamicznych zmian sposobu oglądania telewizji i wykorzystywania możliwości reklamy wideo w całym ekosystemie digitalowym.
Max, PKOl i Looney Tunes łączą siły przed Igrzyskami Paryż 2024
Platforma Max, na której dostępny będzie każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024, została oficjalnym partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Warner Bros. Discovery Global Consumer Products i PKOl wraz z firmą LPP ogłosiły również współpracę, której efektem jest specjalna kolekcja ubrań z ukochanymi postaciami znanymi z Looney...
Lato RMF na koncertach i festiwalach
W tym roku RMF FM bawić się będzie wraz ze słuchaczami na największych festiwalach w kraju i koncertach najpopularniejszych artystów, m.in. sanah, Eda Sheerana, Lenny’ego Kravitza czy Justina Timberlake’a. Będzie też zabawa SMS-owa w nowej odsłonie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764