logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klienci wybrali projekty nowych kart mBanku

  PR 17.07.2006, przeczytano 10452 razy
ilustracjastrzałka
3 zwycięskie projekty mBank

mBank ogłasza wyniki konkursu na layouty kart płatniczych przeprowadzonego w ramach platformy mBank Inspiracji. W dniach 17-28 lipca w Łodzi można oglądać wyróżnione prace.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klienci-wybrali-projekty-nowych-kart-mbanku,4223,artykul.html

Zwycięzcy II etapu konkursu, zostali wyłonieni w drodze głosowania on-line przeprowadzonego w dniach 7 – 30 czerwca 2006 na stronie konkursowej www.mbank.pl/mbankinspiracji, portalu www.kartyonline.pl oraz Wirtualnej Polsce. W sumie Internauci oddali 16,1 tys. głosów na 16 prac wyróżnionych przez Jury w I etapie konkursu. Za najlepsze głosujący uznali prace:

  • Radosława Krawczyka, ASP Poznań - w kategorii ”impresje plastyczne nt. logo mBanku”,
  • Pauliny Tomaszewskiej, ASP Gdańsk - w kategorii „innowacje, nowoczesność, Bank przyszłości”,
  • Zofii Wolff, ASP Gdańsk - w kategorii „sport, aktywny styl życia”.

    Pośród osób, które oddały glos na zwycięskie prace zostaną rozlosowane zestawy konkursowych gadżetów. Pierwsze 70 osób, które zagłosowały na zwycięskie prace otrzymają bezprzewodową myszkę optyczną. Kolejne 70 osób otrzyma kubki oraz podkładki pod mysz. Wszystkie gadżety są z limitowanej serii mBank Inspiracji.

    Nagrodzone prace można oglądać na wystawie zorganizowanej w Łódź Art Center (ul. Tymienieckiego 3, Łódź) w dniach 17-28 lipca br.

    Lista 13 Laureatów (autorów 16 nagrodzonych projektów) pierwszego etapu konkursu na najlepsze propozycje wizualizacji kart płatniczych dostępna jest na stronach serwisu mBank Inspiracji. Jury konkursowe miało do oceny aż 130 prac, które napłynęły z całej Polski.

    Zwycięzcy pierwszego etapu otrzymali nagrody pieniężne w wysokości 500 zł, dyplomy oraz gadżety. Na każdego z trójki zwycięzców drugiego etapu czeka wygrana w wysokości

    5 000 zł oraz szansa wdrożenia projektu do produkcji. Wszyscy wyróżnieni otrzymają także dyplomy oraz zestawy gadżetów.

    W skład Jury konkursowego, oceniającego w I etapie konkursu nadesłane prace weszli:

  • prof. Sławomir Iwański - ASP w Łodzi (Przewodniczący Jury)
  • prof. Tomasz Bogusławski - ASP w Gdańsku
  • prof. Marian Oslislo - ASP w Katowicach
  • prof. Mirosław Adamczyk - ASP w Poznaniu
  • Małgorzata O´Shaughnessy - Dyrektor Generalny Visa Europe w Polsce
  • Ewelina Sadowska - Pilc - Naczelnik Wydziału Komunikacji i Zarządzania Marką mBanku

    mBank jako pierwsza instytucja finansowa w Polsce zdecydował się na organizację tego typu konkursu – mówi Katarzyna Przybyś, odpowiedzialna za projekt mBank Inspiracji. W filozofii mBanku zawierają się między innymi działania mające na celu wspieranie nowych inicjatyw, talentów oraz nowatorskich projektów. Dlatego uruchomiliśmy platformę pod nazwą mBank Inspiracji. Konkurs na layout karty to dobry start do rozwijania tego obszaru – dodaje.

    Do wzięcia udziału w konkursie zaproszeni zostali studenci III, IV, i V roku oraz absolwenci z lat 2004 r. i 2005 r. Akademii Sztuk Pięknych i pozostałych uczelni wyższych, które posiadają kierunki artystyczne (sztuki plastyczne).

    Zadaniem uczestników było wykonanie i przesłanie projektu layout’u karty debetowej w co najmniej jednej z trzech kategorii tematycznych:

  • impresje plastyczne na temat logo mBanku,
  • innowacje nowoczesność, Bank przyszłości,
  • aktywny styl życia, sport i aktywność.

    Źródło: mBank

  • PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
    #TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
    Super Ranking SAR
    W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
    Wychillowana panda w kampanii Thermomix
    Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
    Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
    Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
    Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
    Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764