logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klienci wybrali Sidolux - nowa kampania marki

  PR 05.09.2017, przeczytano 518 razy

Lakma Strefa – producent i dystrybutor produktów chemii gospodarczej – z początkiem września 2017 r. rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową czołowych marek: Sidolux i Perlux. Pierwszy etap kampanii obejmie prasę i internet, kolejny radio i telewizję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klienci-wybrali-sidolux---nowa-kampania-marki,33616,artykul.html

Głównym celem rozpoczynającej się kampanii polskiego producenta środków do czyszczenie Lakma Strefa jest wzmocnienie wizerunku czołowych marek: Sidolux płyny do podłóg oraz Perlux kapsułki do prania.

- To pierwsza kampania, w której informujemy konsumentów, że marka Sidolux jest nr. 1 wśród produktów do czyszczenia i pielęgnacji podłóg w Polsce *-
mówi Justyna Kiełkowska, Marketing Manager, Lakma Strefa. - Jest to wynik konsekwentnie budowanej przewagi technologicznej i jakościowej produktów, docenionych przez klientów. W przekazie kampanii dedykowanej trzem pokoleniom  kobiet, podkreślamy walory preparatów i niezwykłą skuteczność z zastosowania marki.

Grupą docelową kampanii są kobiety w wieku 25-60 lat aktywne zawodowo oraz prowadzące gospodarstwo domowe, dbające o dom i rodzinę.

W pierwszym etapie działania reklamowe obejmą prasę branżową oraz Internet. W kolejnym etapie wystartuje również kampania telewizyjna, w ramach której zostaną zaprezentowane spoty promocyjne 30 oraz 15 sekundowe, wsparte spotami reklamowymi w radiu. Działania potrwają do końca roku 2017 r. Kampanię przygotowała i zaplanowała agencja Sam Markos, komunikację z mediami koordynuje Triple PR.

Źródło: Lakma Strefa

Dodatkowe informacje:

*LAKMA za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami – scanning (Total Poland incl. Discounters Premium Read) jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty (Disconuters Premium Read) – scanning, Sklepy Chemiczne, Duże sklepy spożywcze, Średnie sklepy spożywcze, Małe sklepy spożywcze, Kioski, Stacje Benzynowe, udział sprzedaży wartościowej i sprzedaży w sztukach w skumulowanym okresie VII 2016-VI 2017, w kategorii Środków do czyszczenia podłóg.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe oznakowanie polskich radiowozów: Jak i kiedy?
Podczas zakończonych niedawno targów wyposażenia służb Europoltech policja zaprezentowała koncepcję nowego oznakowania radiowozów. Prace prowadzone są w ramach projektu badawczego mającego na celu poprawę widoczności pojazdów i zwiększenie bezpieczeństwa funkcjonariuszy oraz pozostałych uczestników ruchu. Analizą objęte są 4 pojazdy reprezentujące główne rodzaje sprzętu...
Znamy prelegentów konferencji Marketing Mix
19 września podczas targów FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa odwiedzający będą mogli skorzystać z otwartej formuły konferencji. Jedyne co trzeba będzie zrobić, aby wziąć w niej udział to bezpłatnie zarejestrować się na stronie www.marketingmix.com.pl, ale uwaga, ilość miejsc jest ograniczona i przeznaczona dla osób pracujących w branży...
Prawdziwie o PR – PR Silesia Day w Katowicach
Z okazji 25-lecia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz 20-lecia studenckiego Międzywydziałowego Stowarzyszenia Dziennikarzy MOSTY organizowana jest konferencja dla specjalistów i pasjonatów branży PR. Śląski Oddział PSPR oraz MOSTY zamierzają przy tej okazji podpisać porozumienie o współpracy.
Carlsberg zmienił się dla fanów Liverpool FC
Z okazji rocznicy zmiany barw klubowych Liverpool FC na czerwony, marka Carlsberg także zmienia barwy i wprowadza limitowaną edycję piwa Carlsberg Red Barley, specjalnie uwarzonego dla fanów klubu.
Do przetargu na agencję wspierającą działania promocyjne Banku Gospodarstwa Krajowego stanęło 13 agencji. Wygrała agencja reklamowa DSK i to ona będzie pracowała dla banku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764