logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klienci wybrali Sidolux - nowa kampania marki

  PR 05.09.2017, przeczytano 526 razy

Lakma Strefa – producent i dystrybutor produktów chemii gospodarczej – z początkiem września 2017 r. rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową czołowych marek: Sidolux i Perlux. Pierwszy etap kampanii obejmie prasę i internet, kolejny radio i telewizję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klienci-wybrali-sidolux---nowa-kampania-marki,33616,artykul.html

Głównym celem rozpoczynającej się kampanii polskiego producenta środków do czyszczenie Lakma Strefa jest wzmocnienie wizerunku czołowych marek: Sidolux płyny do podłóg oraz Perlux kapsułki do prania.

- To pierwsza kampania, w której informujemy konsumentów, że marka Sidolux jest nr. 1 wśród produktów do czyszczenia i pielęgnacji podłóg w Polsce *-
mówi Justyna Kiełkowska, Marketing Manager, Lakma Strefa. - Jest to wynik konsekwentnie budowanej przewagi technologicznej i jakościowej produktów, docenionych przez klientów. W przekazie kampanii dedykowanej trzem pokoleniom  kobiet, podkreślamy walory preparatów i niezwykłą skuteczność z zastosowania marki.

Grupą docelową kampanii są kobiety w wieku 25-60 lat aktywne zawodowo oraz prowadzące gospodarstwo domowe, dbające o dom i rodzinę.

W pierwszym etapie działania reklamowe obejmą prasę branżową oraz Internet. W kolejnym etapie wystartuje również kampania telewizyjna, w ramach której zostaną zaprezentowane spoty promocyjne 30 oraz 15 sekundowe, wsparte spotami reklamowymi w radiu. Działania potrwają do końca roku 2017 r. Kampanię przygotowała i zaplanowała agencja Sam Markos, komunikację z mediami koordynuje Triple PR.

Źródło: Lakma Strefa

Dodatkowe informacje:

*LAKMA za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami – scanning (Total Poland incl. Discounters Premium Read) jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty (Disconuters Premium Read) – scanning, Sklepy Chemiczne, Duże sklepy spożywcze, Średnie sklepy spożywcze, Małe sklepy spożywcze, Kioski, Stacje Benzynowe, udział sprzedaży wartościowej i sprzedaży w sztukach w skumulowanym okresie VII 2016-VI 2017, w kategorii Środków do czyszczenia podłóg.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764