Lakma Strefa – producent i dystrybutor produktów chemii gospodarczej – z początkiem września 2017 r. rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową czołowych marek: Sidolux i Perlux. Pierwszy etap kampanii obejmie prasę i internet, kolejny radio i telewizję.
Głównym celem rozpoczynającej się kampanii polskiego producenta środków do czyszczenie Lakma Strefa jest wzmocnienie wizerunku czołowych marek: Sidolux płyny do podłóg oraz Perlux kapsułki do prania.
- To pierwsza kampania, w której informujemy konsumentów, że marka Sidolux jest nr. 1 wśród produktów do czyszczenia i pielęgnacji podłóg w Polsce *- mówi Justyna Kiełkowska, Marketing Manager, Lakma Strefa. - Jest to wynik konsekwentnie budowanej przewagi technologicznej i jakościowej produktów, docenionych przez klientów. W przekazie kampanii dedykowanej trzem pokoleniom kobiet, podkreślamy walory preparatów i niezwykłą skuteczność z zastosowania marki.
Grupą docelową kampanii są kobiety w wieku 25-60 lat aktywne zawodowo oraz prowadzące gospodarstwo domowe, dbające o dom i rodzinę.
W pierwszym etapie działania reklamowe obejmą prasę branżową oraz Internet. W kolejnym etapie wystartuje również kampania telewizyjna, w ramach której zostaną zaprezentowane spoty promocyjne 30 oraz 15 sekundowe, wsparte spotami reklamowymi w radiu. Działania potrwają do końca roku 2017 r. Kampanię przygotowała i zaplanowała agencja Sam Markos, komunikację z mediami koordynuje Triple PR.
Źródło: Lakma Strefa