logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klienci wybrali Sidolux - nowa kampania marki

  PR 05.09.2017, przeczytano 865 razy

Lakma Strefa – producent i dystrybutor produktów chemii gospodarczej – z początkiem września 2017 r. rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową czołowych marek: Sidolux i Perlux. Pierwszy etap kampanii obejmie prasę i internet, kolejny radio i telewizję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klienci-wybrali-sidolux---nowa-kampania-marki,33616,artykul.html

Głównym celem rozpoczynającej się kampanii polskiego producenta środków do czyszczenie Lakma Strefa jest wzmocnienie wizerunku czołowych marek: Sidolux płyny do podłóg oraz Perlux kapsułki do prania.

- To pierwsza kampania, w której informujemy konsumentów, że marka Sidolux jest nr. 1 wśród produktów do czyszczenia i pielęgnacji podłóg w Polsce *-
mówi Justyna Kiełkowska, Marketing Manager, Lakma Strefa. - Jest to wynik konsekwentnie budowanej przewagi technologicznej i jakościowej produktów, docenionych przez klientów. W przekazie kampanii dedykowanej trzem pokoleniom  kobiet, podkreślamy walory preparatów i niezwykłą skuteczność z zastosowania marki.

Grupą docelową kampanii są kobiety w wieku 25-60 lat aktywne zawodowo oraz prowadzące gospodarstwo domowe, dbające o dom i rodzinę.

W pierwszym etapie działania reklamowe obejmą prasę branżową oraz Internet. W kolejnym etapie wystartuje również kampania telewizyjna, w ramach której zostaną zaprezentowane spoty promocyjne 30 oraz 15 sekundowe, wsparte spotami reklamowymi w radiu. Działania potrwają do końca roku 2017 r. Kampanię przygotowała i zaplanowała agencja Sam Markos, komunikację z mediami koordynuje Triple PR.

Źródło: Lakma Strefa

Dodatkowe informacje:

*LAKMA za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami – scanning (Total Poland incl. Discounters Premium Read) jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty (Disconuters Premium Read) – scanning, Sklepy Chemiczne, Duże sklepy spożywcze, Średnie sklepy spożywcze, Małe sklepy spożywcze, Kioski, Stacje Benzynowe, udział sprzedaży wartościowej i sprzedaży w sztukach w skumulowanym okresie VII 2016-VI 2017, w kategorii Środków do czyszczenia podłóg.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764