logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klienci wybrali Sidolux - nowa kampania marki

  PR 05.09.2017, przeczytano 586 razy

Lakma Strefa – producent i dystrybutor produktów chemii gospodarczej – z początkiem września 2017 r. rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową czołowych marek: Sidolux i Perlux. Pierwszy etap kampanii obejmie prasę i internet, kolejny radio i telewizję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klienci-wybrali-sidolux---nowa-kampania-marki,33616,artykul.html

Głównym celem rozpoczynającej się kampanii polskiego producenta środków do czyszczenie Lakma Strefa jest wzmocnienie wizerunku czołowych marek: Sidolux płyny do podłóg oraz Perlux kapsułki do prania.

- To pierwsza kampania, w której informujemy konsumentów, że marka Sidolux jest nr. 1 wśród produktów do czyszczenia i pielęgnacji podłóg w Polsce *-
mówi Justyna Kiełkowska, Marketing Manager, Lakma Strefa. - Jest to wynik konsekwentnie budowanej przewagi technologicznej i jakościowej produktów, docenionych przez klientów. W przekazie kampanii dedykowanej trzem pokoleniom  kobiet, podkreślamy walory preparatów i niezwykłą skuteczność z zastosowania marki.

Grupą docelową kampanii są kobiety w wieku 25-60 lat aktywne zawodowo oraz prowadzące gospodarstwo domowe, dbające o dom i rodzinę.

W pierwszym etapie działania reklamowe obejmą prasę branżową oraz Internet. W kolejnym etapie wystartuje również kampania telewizyjna, w ramach której zostaną zaprezentowane spoty promocyjne 30 oraz 15 sekundowe, wsparte spotami reklamowymi w radiu. Działania potrwają do końca roku 2017 r. Kampanię przygotowała i zaplanowała agencja Sam Markos, komunikację z mediami koordynuje Triple PR.

Źródło: Lakma Strefa

Dodatkowe informacje:

*LAKMA za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami – scanning (Total Poland incl. Discounters Premium Read) jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty (Disconuters Premium Read) – scanning, Sklepy Chemiczne, Duże sklepy spożywcze, Średnie sklepy spożywcze, Małe sklepy spożywcze, Kioski, Stacje Benzynowe, udział sprzedaży wartościowej i sprzedaży w sztukach w skumulowanym okresie VII 2016-VI 2017, w kategorii Środków do czyszczenia podłóg.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już 4.06. Webinarium nt. ploterów Mimaki
Marka Mimaki jest znana na całym świecie. Również w Polsce cieszy się bardzo dobra opinią Klientów.
Walk Creative oraz Szut Szut Studio z produkcją dla Vision Express
Agencja WALK Creative oraz SZUT SZUT STUDIO zrealizowały wspólnie kolejną kampanię reklamową dla marki Vision Express, lidera branży optycznej w Polsce. Najnowsza odsłona promuje serię okularów przeciwsłonecznych i zaskakuje zarówno koncepcją, jak i samą formą przekazu. WALK Creative opracowało strategię oraz koncept kreatywny kampanii. SZUT SZUT STUDIO odpowiada natomiast za...
Yuyu Pharma podpisuje umowę na kampanię na boisku do baseballu
Yuyu Pharma, koreańska firma farmaceutyczna podpisała umowę reklamową z gazetą Korea Economic Daily, która posiada prawa do reklam na stadionie Jamsil Baseball Stadium w Seulu. W ramach nowej kampanii reklamowej logo firmy Yuyu Pharma zostanie namalowane wzdłuż linii pierwszej bazy na stadionie, co zapewni jego widoczność podczas transmitowanych w telewizji meczów.
Zmiana w zespole komunikacji marki Volkswagen Samochody Dostawcze
Z dniem 1 czerwca br. w zespole komunikacji marki Volkswagen Samochody Dostawcze następuje zmiana. W ramach zastępstwa, obowiązki kierownika komunikacji marketingowej i PR sprawować będzie Mikołaj Matuszewski. Czasowa nieobecność Magdy Piekarczyk związana jest ze zmianami w życiu prywatnym.
Aparat ZV-1 i kamera 4K Handycam FDR-AX43: nowości Sony dla blogerów
Aparat ZV-1 reprezentuje nowo powstałą kategorię urządzeń przeznaczonych specjalnie dla twórców filmów, a kamera AX43 to nowy, miniaturowy model 4K Handycam z zaawansowanymi technologiami stabilizacji obrazu
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764