logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Klient nie chce przyjąć towaru

Strona 1/4  1 2 3 4

| 03.02.2015 13:02

Mam problem z klientem, który nie chce przyjąć towaru.
Zamówili 30 kompletów drogich zestawów piśmiennych. Znakowaliśmy je u siebie, wszystko ładnie pięknie. Klient dzwoni po otrzymaniu przesyłki, że zestawy śmierdzą stęchlizną, tak jak by były trzymane w piwnicy. Nie chce ich przyjąć. Zestawy zamówiłem u dużego importera. Przyszły do nas w piątek, w poniedziałek je odsyłaliśmy. U importera twierdzą, że sprawdzili te które mają na stanie i wszystko z nimi ok.
Nie wiem co teraz zrobić. Znając życie importer się wypnie, a klient składa reklamację.

-----------------

brak ikonki
+ + + + + + + +

WLKP
wiadomości: 1356
w Signs.pl od 26.10.2008
IP: 46.238.125.XXX

kvision kvision | 03.02.2015 13:02

A śmierdzą?

kvision

| 03.02.2015 13:02

Nie wiem bo teraz to jest u klienta. Dzisiaj mają to odesłać.

-----------------

brak ikonki
+ + + + + + + +

WLKP
wiadomości: 1356
w Signs.pl od 26.10.2008
IP: 46.238.125.XXX

| 03.02.2015 14:02

mza99, 2015-02-03 13:32
...Nie wiem co teraz zrobić...

Jak to co, poczekać na przesyłkę.
Jeśli śmierdzą, to może wietrzenie oraz spray zapachowy typu "nowy samochód" załatwi sprawę.
Jeżeli nie będą śmierdzieć, to klienta wysłać na badania - mogą to być omamy węchowe, efekt guza mózgu.
Jest jeszcze taka możliwość, że klient się chce wycofać z zamówienia i szuka pretekstu. Sprawdź czy w zaakceptowanym wzorze znakowania nie ma jakiegoś błędu.

-----------------
Dziwadła...

avatar użytkownika
+ + + + + + + + +

Częstochowa
wiadomości: 1865
w Signs.pl od 02.02.2012
IP: 178.37.129.XXX

| 03.02.2015 14:02

Też mam wrażenie, że szuka dziury w całym. Na szczęście była przedpłata.
Czekam na przesyłkę i zobaczymy. Obawiam się, że zestawy nie będą śmierdziały a on nie będzie chciał przyjąć towaru.
Kwota około 2 tys zł netto. Trochę jest ale nie na tyle, żeby latać po prawnikach i sądach.

-----------------

brak ikonki
+ + + + + + + +

WLKP
wiadomości: 1356
w Signs.pl od 26.10.2008
IP: 46.238.125.XXX

Cynik Cynik | 03.02.2015 14:02

Powiedz klientowi, że w gratisie dostanie Panią Walewską

Cynik

kvision kvision | 03.02.2015 14:02

Jeśli wszystko z nimi ok to wystaw FVAT i tyle. Może skorzystać z reklamacji, którą Ty odrzucisz skoro nie śmierdzą

kvision

| 03.02.2015 14:02

a co dokładnie znakowałeś i jak kolego?

np skóra znakowana laserem ma nieprzyjemny zapach i wystarczy jej
dać dobę albo dwie na świeżym powietrzu

-----------------
xxx

avatar użytkownika
+ +

Poznań
wiadomości: 56
w Signs.pl od 22.10.2012
IP: 81.219.201.XXX

Cynik Cynik | 03.02.2015 14:02

kvision, 2015-02-03 14:20
Jeśli wszystko z nimi ok to wystaw FVAT i tyle. Może skorzystać z reklamacji, którą Ty odrzucisz skoro nie śmierdzą


Dokładnie tak. Nie przyjmuj towaru bez złożenia oficjalną droga reklamacji. Masz kilkanaście dni na rozpatrzenie reklamacji (czyt. pozostawienie towaru na świeżym powietrzu). Potem wysyłasz pismo, że reklamacji nie uznajesz, bo towar jest pełnowartościowy i zgodny z zamówieniem.

Cynik

| 03.02.2015 15:02

JedrzejWdowicki, 2015-02-03 14:50
a co dokładnie znakowałeś i jak kolego?

np skóra znakowana laserem ma nieprzyjemny zapach i wystarczy jej
dać dobę albo dwie na świeżym powietrzu



Grawerka na stalowych długopisach.

-----------------

brak ikonki
+ + + + + + + +

WLKP
wiadomości: 1356
w Signs.pl od 26.10.2008
IP: 46.238.125.XXX
Strona 1/4  1 2 3 4
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764