logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klif rozdaje croissanty

  PR 12.08.2022, przeczytano 509 razy
ilustracja

Czy spotkaliście już na swojej drodze rowerzystkę rozdającą croissanty? Jeśli nie, koniecznie wybierzcie się na poranny spacer warszawskimi ulicami, a oprócz rogalika otrzymacie zaproszenie na pełne śniadanie do Domu Mody Klif.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klif-rozdaje-croissanty,396887,artykul.html

Nietypowe zaproszenia w formie croissantów to trwająca od początku wakacji akcja warszawskiego Domu Mody Klif. W ten sposób lokale gastronomiczne, mieszczące się we wnętrzu galerii, chcą przypomnieć warszawiakom jak ważnym posiłkiem w ciągu dnia jest śniadanie i zachęcić do skorzystania ze zróżnicowanej wakacyjnej oferty śniadaniowej.

Od początku lipca, dwa razy w tygodniu, na ulicach Warszawy można spotkać hostessy, które przemieszczają się na udekorowanych kwiatami rowerach. Wraz z zaproszeniem na śniadanie w strefie gastronomicznej Domu Mody Klif, wręczają przechodniom elegancką torebeczkę, w której ukryty jest croissant – symbol francuskiego śniadania. Do rogalika dołączona jest ulotka z menu śniadaniowym – tak, by każdy mógł się przekonać co poza croissantami można rano zjeść w Domu Mody Klif.

ilustracjastrzałka

Przy okazji Dom Mody Klif zaprasza w swoje progi wszystkie rodziny z dziećmi, dla których w każdą niedzielę wakacji (także w tę najbliższą!), w godzinach 10.00-14.00, tuż przy scenie galerii, organizuje strefę animacji. Rodzice mogą tam zostawić dzieci pod opieką animatorek i cieszyć się chwilą dla siebie. Dzieci z kolei wezmą udział w warsztatach, pobudzających kreatywność. 

Źródło: Klif

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
Jarosław Łuczka Product Ownerem w Adquery
Do zespołu platformy technologicznej adQuery, oferującej kompleksowe rozwiązania z zakresu kampanii digital, dołączył Jarosław Łuczka. Jako Product Owner odpowiada za rozwój technologii w zakresie nowych funkcjonalności, komunikację oraz rozbudowę oferty produktowej firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764