logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klika Pudelka – nowy program w Telewizji WP

  PR 02.07.2018, przeczytano 1529 razy
ilustracjastrzałka

Realizowana do tej pory on-line „Klika Pudelka” trafi do Telewizji WP. Premiera już w niedzielę, 1 lipca o godz. 12:00. Dołączenie programu do ramówki to wynik bardzo dobrej oglądalności w Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klika-pudelka-%E2%80%93-nowy-program-w-telewizji-wp,37094,artykul.html

W „Klice Pudelka” dziennikarze opowiadają o szczegółach najbardziej intrygujących tematów, tłumaczą kulisy show-biznesu i komentują w swój indywidualny, bezkompromisowy sposób to, co widzów interesuje najbardziej. Każdy odcinek programu w Internecie cieszył się średnio 230 tys. odtworzeń. Najpopularniejszy z nich osiągnął wynik ponad 900 tys. odtworzeń.

– „Klika Pudelka” to rozmowy bez ogródek o materiałach, które budzą największe zainteresowanie czytelników w sieci. Prezentujemy kulisy najgorętszych tematów i pokazujemy widzom redakcje serwisów show biznesowych od kuchni. To dzięki nim Klika Pudelka zyskała ogromną popularność i trafi również do Telewizji WP – mówi Aleksandra Pajewska, szefowa działu show biznes w Wirtualnej Polsce.

– W naszym studio TV produkujemy 13 cyklicznych formatów, które publikowane są na stronie głównej oraz w innych serwisach WP. Dążymy do synergii treści video online z telewizją linearną. Klika Pudelka dołącza więc do grona programów przystosowanych również dla widzów telewizji. Są to m.in.: Money. To się liczy i WP Express – mówi Jagna Wiszniewska, dyrektor zarządzająca Telewizji WP.

Formuła programu przeszła modyfikację, zmieniono również scenografię. Dodano m.in. legendarny symbol serwisu – neonowego Pudelka. Program prowadzi Aleksandra Pajewska wraz z dziennikarzami Pudelka i WP Gwiazdy: Sandrą Hajduk, Igorem Nowińskim, Patrykiem Chilewiczem, Michałem Dziedzicem, Patrycją Ceglińską, Karoliną Grabińską i Basią Żelazko. Emisja w każdą niedzielę o 12:00.

W premierowym odcinku w Telewizji WP dziennikarze będą rozmawiać m.in. o tym, jaką szansę na karierę w show biznesie mają piłkarze po mundialu, ślubach gwiazd: w tym Natalii Klimas i Miley Cyrus, kontuzji Radka Majdana oraz najgorętszych zdjęciach paparazzi ostatniego tygodnia.

Według badania Gemius/PBI Grupa WP jest liderem w kategorii Plotki, życie gwiazd. Serwisy Pudelek.pl i WP Gwiazdy w maju 2018 roku odwiedziło łącznie 6,6 mln realnych użytkowników. Telewizja WP dostępna jest jako telewizja naziemna na ósmym multipleksie (MUX8) oraz w najlepszych sieciach kablowych i na platformie satelitarnej. Średni dobowy udział Telewizji WP w maju br. w grupie komercyjnej all 16-49 wyniósł 0,39% (NAM).

Źródło: Wirtualna Polska SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764