logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klimas Wkręt-met wprowadza nowe opakowania produktów

  PR 10.07.2020, przeczytano 984 razy
ilustracja

Klienci mogą liczyć na bardziej wytrzymałe pudełka, których konstrukcja uniemożliwia ingerowanie w zawartość przed zakupem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klimas-wkret-met-wprowadza-nowe-opakowania-produktow,387739,artykul.html

- Zmiana linii opakowań produktów  stanowi część szeroko zakrojonego programu unifikacji wizerunku marki na całym świecie. Reforma związana jest z rozbudową fabryki oraz uruchomieniem linii technologicznej do pakowania, która pozwala zoptymalizować ten proces. Dzięki temu firma jest w stanie zwiększyć moce przerobowe, zabezpieczając odpowiednia ilość produktów na rynku. Chcemy wykorzystać daleko idące zmiany, które wprowadzamy w ramach rozwoju firmy i zminimalizować wpływ opakowań na środowisko i pomóc klientom w podejmowaniu bardziej zrównoważonych wyborów. Dlatego opakowania są bardziej ekologiczne – mówi Maciej Strychalski, dyrektor marketingu Klimas Wkręt-met.

Ekologia – zaczynamy od siebie

- W nowych opakowaniach wykorzystuje się jak najwięcej materiałów nadających się do recyklingu, takich jak np. tekturę brązową z certyfikatem FSC. Zmniejszyliśmy również liczbę kolorów używanych do drukowania. Brązowe opakowania są najbardziej przyjaznym dla środowiska wyrobem, ponieważ wymagają tylko jednego koloru, a ilość drukowanego koloru jest umiarkowana. Ponadto brązowy karton jest mniej przetworzony dlatego jest równocześnie najlepszym materiałem do recyklingu. Preferujemy bardziej przyjazne dla środowiska metody pakowania, oparte o zaawansowane linie technologiczne – dodaje Maciej Strychalski.

  • zmniejszona liczba kolorów używanych w druku opakowań, a zatem do produkcji potrzeba mniej barwników i wody
  • użycie ekologicznych kolorów
  • użycie materiałów nadających się do recyklingu
  • zastosowania zoptymalizowanych metody pakowania
  • wyeliminowanie błyszczących powierzchni, ponieważ wymagają one dodatkowej warstwy lakieru
  • wszystkie materiały wypełniające wewnątrz opakowań, a także taśmy są przyjazne dla środowiska

Uniwersalna prostota

Nowe opakowania są łatwe do przechowywania, identyfikacji i użytkowania. Zastosowanie  materiałów o wyższej jakości oraz pełne dno pudełek przekłada się na większą wytrzymałość opakowania, które lepiej chroni zawartość, a przy tym nie powoduje zwiększenia wagi ani rozmiarów pudełka. Konstrukcja pudełek jest prosta, ale jednocześnie uniemożliwia np. przypadkowe otwarcie. Dzięki temu, klient ma pewność, że zawartość opakowanie nie została naruszona. To producent gwarantuje że kupujemy pełnowartościowy produkt. Zgodnie z misją firmy, która pragnie pomóc swoim klientom w uproszczeniu procesów, nowe opakowanie posiada etykietę, która przekazuje informacje niezbędne do szybkiej identyfikacji produktu.

  • wysoka jakość materiałów przez co zwiększa się wytrzymałość opakowania
  • konstrukcja pudełek i specjalne klejenie uniemożliwia jego bezpodstawne, niepotrzebne otwarcie
  • czytelne oznakowanie, które pozwala na szybka identyfikacje produktu
  • gwarancja pełnowartościowych produktów w każdym opakowaniu

Pierwsze dostawy produktów w nowych opakowaniach trafią na rynek już na początku lipca tego roku. Ich zawartość ilościowa odpowiadać będzie wypracowanym standardom i pozostaje bez zmian.

ilustracjastrzałka

Źródło: KLIMAS WKRĘT-MET

www.wkret-met.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764