logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klimas Wkręt-met wprowadza nowe opakowania produktów

  PR 10.07.2020, przeczytano 497 razy
ilustracja

Klienci mogą liczyć na bardziej wytrzymałe pudełka, których konstrukcja uniemożliwia ingerowanie w zawartość przed zakupem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klimas-wkret-met-wprowadza-nowe-opakowania-produktow,387739,artykul.html

- Zmiana linii opakowań produktów  stanowi część szeroko zakrojonego programu unifikacji wizerunku marki na całym świecie. Reforma związana jest z rozbudową fabryki oraz uruchomieniem linii technologicznej do pakowania, która pozwala zoptymalizować ten proces. Dzięki temu firma jest w stanie zwiększyć moce przerobowe, zabezpieczając odpowiednia ilość produktów na rynku. Chcemy wykorzystać daleko idące zmiany, które wprowadzamy w ramach rozwoju firmy i zminimalizować wpływ opakowań na środowisko i pomóc klientom w podejmowaniu bardziej zrównoważonych wyborów. Dlatego opakowania są bardziej ekologiczne – mówi Maciej Strychalski, dyrektor marketingu Klimas Wkręt-met.

Ekologia – zaczynamy od siebie

- W nowych opakowaniach wykorzystuje się jak najwięcej materiałów nadających się do recyklingu, takich jak np. tekturę brązową z certyfikatem FSC. Zmniejszyliśmy również liczbę kolorów używanych do drukowania. Brązowe opakowania są najbardziej przyjaznym dla środowiska wyrobem, ponieważ wymagają tylko jednego koloru, a ilość drukowanego koloru jest umiarkowana. Ponadto brązowy karton jest mniej przetworzony dlatego jest równocześnie najlepszym materiałem do recyklingu. Preferujemy bardziej przyjazne dla środowiska metody pakowania, oparte o zaawansowane linie technologiczne – dodaje Maciej Strychalski.

  • zmniejszona liczba kolorów używanych w druku opakowań, a zatem do produkcji potrzeba mniej barwników i wody
  • użycie ekologicznych kolorów
  • użycie materiałów nadających się do recyklingu
  • zastosowania zoptymalizowanych metody pakowania
  • wyeliminowanie błyszczących powierzchni, ponieważ wymagają one dodatkowej warstwy lakieru
  • wszystkie materiały wypełniające wewnątrz opakowań, a także taśmy są przyjazne dla środowiska

Uniwersalna prostota

Nowe opakowania są łatwe do przechowywania, identyfikacji i użytkowania. Zastosowanie  materiałów o wyższej jakości oraz pełne dno pudełek przekłada się na większą wytrzymałość opakowania, które lepiej chroni zawartość, a przy tym nie powoduje zwiększenia wagi ani rozmiarów pudełka. Konstrukcja pudełek jest prosta, ale jednocześnie uniemożliwia np. przypadkowe otwarcie. Dzięki temu, klient ma pewność, że zawartość opakowanie nie została naruszona. To producent gwarantuje że kupujemy pełnowartościowy produkt. Zgodnie z misją firmy, która pragnie pomóc swoim klientom w uproszczeniu procesów, nowe opakowanie posiada etykietę, która przekazuje informacje niezbędne do szybkiej identyfikacji produktu.

  • wysoka jakość materiałów przez co zwiększa się wytrzymałość opakowania
  • konstrukcja pudełek i specjalne klejenie uniemożliwia jego bezpodstawne, niepotrzebne otwarcie
  • czytelne oznakowanie, które pozwala na szybka identyfikacje produktu
  • gwarancja pełnowartościowych produktów w każdym opakowaniu

Pierwsze dostawy produktów w nowych opakowaniach trafią na rynek już na początku lipca tego roku. Ich zawartość ilościowa odpowiadać będzie wypracowanym standardom i pozostaje bez zmian.

ilustracjastrzałka

Źródło: KLIMAS WKRĘT-MET

www.wkret-met.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awans Barbary Jastrzębskiej w Walk PR
Barbara Jastrzębska awansowała na stanowisko Senior Account Manager w dziale komunikacji korporacyjnej agencji Walk PR.
Trwa rejestracja zwiedzających na Remaextra 2021
Trwa rejestracja zwiedzających na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaExtra 2021. Dzięki zarejestrowaniu się przed targami oszczędzicie Państwo przede wszystkim swój czas i pieniądze.
Gameset organizuje międzynarodową konferencję Gaming Marketing Day
Już 1 lipca odbędzie się Gaming Marketing Day, czyli międzynarodowa konferencja online organizowana przez Gameset (grupa LTTM). Wśród prelegentów znajdują się przedstawiciele firm Nielsen Sports, David Agency, Philips, Ogilvy Poland oraz samego Gamesetu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji.
Nowym klientem agencji została Symfonia, jeden z największych w Polsce producentów oprogramowania ERP. SEC Newgate CEE całościowo odpowiada za działania marketingowe oraz Public Relations w ramach kampanii wsparcia cyfryzacji polskiego sektora MŚP „Optymizacja”.
Co mają ze sobą wspólnego: człowiek wybierający niestandardowe rozwiązania, czarodziej widzący więcej niż inni, ambitna kobieta ratująca świat i dociekliwy detektyw? To cechy zbieżne z umiejętnościami specjalistów Santander Bank Polska. Nowa kampania pokazuje, jakie możliwości rozwoju oferuje firma i jakich pracowników poszukuje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764