logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klimas Wkręt-met wprowadza nowe opakowania produktów

  PR 10.07.2020, przeczytano 261 razy
ilustracja

Klienci mogą liczyć na bardziej wytrzymałe pudełka, których konstrukcja uniemożliwia ingerowanie w zawartość przed zakupem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klimas-wkret-met-wprowadza-nowe-opakowania-produktow,387739,artykul.html

- Zmiana linii opakowań produktów  stanowi część szeroko zakrojonego programu unifikacji wizerunku marki na całym świecie. Reforma związana jest z rozbudową fabryki oraz uruchomieniem linii technologicznej do pakowania, która pozwala zoptymalizować ten proces. Dzięki temu firma jest w stanie zwiększyć moce przerobowe, zabezpieczając odpowiednia ilość produktów na rynku. Chcemy wykorzystać daleko idące zmiany, które wprowadzamy w ramach rozwoju firmy i zminimalizować wpływ opakowań na środowisko i pomóc klientom w podejmowaniu bardziej zrównoważonych wyborów. Dlatego opakowania są bardziej ekologiczne – mówi Maciej Strychalski, dyrektor marketingu Klimas Wkręt-met.

Ekologia – zaczynamy od siebie

- W nowych opakowaniach wykorzystuje się jak najwięcej materiałów nadających się do recyklingu, takich jak np. tekturę brązową z certyfikatem FSC. Zmniejszyliśmy również liczbę kolorów używanych do drukowania. Brązowe opakowania są najbardziej przyjaznym dla środowiska wyrobem, ponieważ wymagają tylko jednego koloru, a ilość drukowanego koloru jest umiarkowana. Ponadto brązowy karton jest mniej przetworzony dlatego jest równocześnie najlepszym materiałem do recyklingu. Preferujemy bardziej przyjazne dla środowiska metody pakowania, oparte o zaawansowane linie technologiczne – dodaje Maciej Strychalski.

  • zmniejszona liczba kolorów używanych w druku opakowań, a zatem do produkcji potrzeba mniej barwników i wody
  • użycie ekologicznych kolorów
  • użycie materiałów nadających się do recyklingu
  • zastosowania zoptymalizowanych metody pakowania
  • wyeliminowanie błyszczących powierzchni, ponieważ wymagają one dodatkowej warstwy lakieru
  • wszystkie materiały wypełniające wewnątrz opakowań, a także taśmy są przyjazne dla środowiska

Uniwersalna prostota

Nowe opakowania są łatwe do przechowywania, identyfikacji i użytkowania. Zastosowanie  materiałów o wyższej jakości oraz pełne dno pudełek przekłada się na większą wytrzymałość opakowania, które lepiej chroni zawartość, a przy tym nie powoduje zwiększenia wagi ani rozmiarów pudełka. Konstrukcja pudełek jest prosta, ale jednocześnie uniemożliwia np. przypadkowe otwarcie. Dzięki temu, klient ma pewność, że zawartość opakowanie nie została naruszona. To producent gwarantuje że kupujemy pełnowartościowy produkt. Zgodnie z misją firmy, która pragnie pomóc swoim klientom w uproszczeniu procesów, nowe opakowanie posiada etykietę, która przekazuje informacje niezbędne do szybkiej identyfikacji produktu.

  • wysoka jakość materiałów przez co zwiększa się wytrzymałość opakowania
  • konstrukcja pudełek i specjalne klejenie uniemożliwia jego bezpodstawne, niepotrzebne otwarcie
  • czytelne oznakowanie, które pozwala na szybka identyfikacje produktu
  • gwarancja pełnowartościowych produktów w każdym opakowaniu

Pierwsze dostawy produktów w nowych opakowaniach trafią na rynek już na początku lipca tego roku. Ich zawartość ilościowa odpowiadać będzie wypracowanym standardom i pozostaje bez zmian.

ilustracjastrzałka

Źródło: KLIMAS WKRĘT-MET

www.wkret-met.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Keypr dla Fundacji Sue Ryder
Fundacja Sue Ryder wybrała Agencję Public Relations keyPR do obsługi całościowych działań komunikacyjnych. Współpraca rozpoczęła się w lipcu 2020 i potrwa 12 miesięcy.
Electromobility Poland wprowadza markę Izera
28 lipca spółka ElectroMobility Poland SA zaprezentowała markę polskich samochodów elektrycznych Izera. Za komunikację PR projektu, materiały wizerunkowe oraz premierę online odpowiada konsorcjum składające się z 38 Content Communication oraz Don’t Worry. Autorem koncepcji marki, logo, hasła oraz identyfikacji wizualnej jest warszawskie biuro agencji strategiczno – brandingowej...
Znany dostawca i producent systemów reklamowych oraz stoisk targowych jest w trakcie przeprowadzki do nowej siedziby.
Kampania przekąsek i deserów My Natural Day od Dr. Oetkera
17 sierpnia startuje ponownie kampania mediowa wspierająca nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie wartościowych mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.
Rynek druku przekonuje się do atramentu
Jak wynika z raportu firmy konsultingowej Smithers, za pięć lat wartość polskiego rynku druku atramentowego może osiągnąć nawet miliard dolarów. – Przyszłość branży leży w urządzeniach atramentowych. W najbliższych latach dużym polem do rozwoju w tym segmencie pozostaną zwłaszcza biura – oceniają eksperci Canon Polska.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764