logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klimatyczna nagroda dla dziennikarki „PB”

  PR 13.09.2021, przeczytano 442 razy
ilustracjastrzałka

Forum Ekonomiczne, którego 30. edycja odbywa się w dniach 7-9 września 2021 w Karpaczu, po raz pierwszy w historii przyznało nagrody dla dziennikarzy. Wręczono je w trzech kategoriach: "Klimat i środowisko", "Polityka" oraz "Gospodarka". Nagrodę w kategorii "Klimat i środowisko" otrzymała dziennikarka „Pulsu Biznesu” Magdalena Graniszewska, według uzasadnienia kapituły "za śledzenie wyzwań polityki klimatycznej i jej wpływu na gospodarkę". Laureatka zdecydowała o przeznaczeniu nagrody (3,5 tys zł) na rzecz centrum wspierającego niepełnosprawne dzieci w Ignacowie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klimatyczna-nagroda-dla-dziennikarki-_pb_,392972,artykul.html

Nagrodę w kategorii polityka otrzymał Grzegorz Osiecki z „Dziennika Gazety Prawnej”, a w kategorii gospodarka — Wojciech Jakóbik z portalu BiznesAlert.pl. Laureatów wyłoniła kapituła konkursu, którą tworzyli Paweł Kowal (politolog i profesor ISP PAN), Bartosz Marczuk (wiceprezes Polskiego Funduszu Rozwoju), Marek Rocki (prof. Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, były rektor uczelni), Sebastian Bykowski (dyrektor generalny Press-Service Monitoring Mediów) oraz Paweł Jabłoński (Fundacja Instytut Studiów Wschodnich, dyrektor biura prasowego XXX Forum Ekonomicznego).

Wszystkie teksty nagrodzonej przez kapitułę dziennikarki "Pulsu Biznesu" można przeczytać TUTAJ, a więcej artykułów na temat ekologicznych wyzwań, przed którymi stoją polskie firmy można znależć na stronie projektu Zielona gospodarka, którego trzecia edycja startuje na łamach "Pulsu Biznesu" już w październiku. Tym razem w cyklu artykułów, debat i podcastów weźmiemy na tapetę ambitne cele, jakie stawia przed polskimi firmami unijny pakiet zmian legislacyjnych dotyczących klimatu i energii - Fit for 55, poruszymy temat cła węglowego i unijnej reformy handlu emisjami (ETS), zastanowimy się kiedy nastąpi koniec aut spalinowych, dlaczego warto stawiać na odpowiedzialne opakowania, gdzie kupować czystą energię i jak rozsądnie inwestować w OZE.

Źródło: Puls Biznesu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764