logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klinika La Perla w portfolio ITBC Communication

  PR 19.11.2020, przeczytano 546 razy

Klinika La Perla powierzyła ITBC Communication obsługę kanałów social media, zarządzanie kampaniami digital oraz doradztwo w zakresie komunikacji online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klinika-la-perla-w-portfolio-itbc-communication,389234,artykul.html

Marka wybrała agencję w wyniku przetargu.

La Perla to sieć klinik medycyny estetycznej w całej Polsce. Od 20 lat kojarzona jest z najwyższą jakością w branży beauty, wykorzystywaniem nowoczesnych technologii oraz kompleksową opieką i szerokim wachlarzem usług – od medycyny estetycznej, poprzez zabiegi hi-tech, kosmetologię i zabiegi SPA aż po chirurgię plastyczną.

- Komunikacja online oraz kanały social media są coraz częściej głównym i najważniejszym miejscem kontaktu z klientami. Dlatego cieszy nas fakt, że będziemy wspierać markę La Perla w realizacji jej strategii w sieci. Niezmiennie my również na pierwszym miejscu stawiamy jakość, dlatego jesteśmy pewni sukcesów podczas współpracy – mówi Beata Lewandowska, Dyrektor Zarządzająca ITBC Communication.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: ITBC Communication

www.itbc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764