Klinika La Perla powierzyła ITBC Communication obsługę kanałów social media, zarządzanie kampaniami digital oraz doradztwo w zakresie komunikacji online.
Marka wybrała agencję w wyniku przetargu.
La Perla to sieć klinik medycyny estetycznej w całej Polsce. Od 20 lat kojarzona jest z najwyższą jakością w branży beauty, wykorzystywaniem nowoczesnych technologii oraz kompleksową opieką i szerokim wachlarzem usług – od medycyny estetycznej, poprzez zabiegi hi-tech, kosmetologię i zabiegi SPA aż po chirurgię plastyczną.
- Komunikacja online oraz kanały social media są coraz częściej głównym i najważniejszym miejscem kontaktu z klientami. Dlatego cieszy nas fakt, że będziemy wspierać markę La Perla w realizacji jej strategii w sieci. Niezmiennie my również na pierwszym miejscu stawiamy jakość, dlatego jesteśmy pewni sukcesów podczas współpracy – mówi Beata Lewandowska, Dyrektor Zarządzająca ITBC Communication.
Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Źródło: ITBC Communication