logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klinika Projekt Skóra – nowy klient agencji Ahava PR

  PR 04.08.2020, przeczytano 303 razy

Do grona klientów AHAVA PR dołącza klinika dermatologii i medycyny estetycznej Projekt Skóra. Agencja została wybrana na podstawie rekomendacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klinika-projekt-skora-%E2%80%93-nowy-klient-agencji-ahava-pr,387994,artykul.html

Projekt Skóra to nowoczesna klinika dermatologii i medycyny estetycznej, mieszcząca się w Warszawie. Założona została przez dr n. med. Małgorzatę Marcinkiewicz, dermatolog – wenerolog i specjalistę medycyny estetycznej. Tworzy ją doświadczony zespół dermatologów, chirurgów, psychiatrów, wenerologów oraz kosmetologów, który na co dzień łączy wiedzę medyczną z zaawansowaną technologią i naturalnym oraz estetycznym podejściem do wyglądu.  

AHAVA PR dla kliniki PROJEKT SKÓRA zajmie się całościową obsługą PR-ową, w tym kontaktem z mediami i organizacją spotkań dla dziennikarzy. Będzie koordynowała również współprace influencerskie i wszelkie niestandardowe działania komunikacyjne. Osobą odpowiedzialną za te czynności po stronie agencji jest Dagmara Tarka – PR Manager.

Agencja dla Klienta poprowadzi również serwisy społecznościowe (Facebook oraz Instagram), będzie przygotowywać treści do kampanii digital oraz zajmie się ich obsługą. Podejmowaniem tych aktywności zajmie się PatrykKrajewski - Digital Manager. Agencja AHAVA PR została wybrana na podstawie rekomendacji. Strony nie informują,na jaki okres została podpisana umowa.

Źródło: AHAVA PR

www.ahavapr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764