logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klink International rozpoczyna współpracę z N42 creative solutions

  PR 06.02.2023, przeczytano 873 razy

Od stycznia 2023 roku za działania marketingowe i PR-owe KLINK INTERNATIONAL jednego z największych polskich importerów i dystrybutorów kamienia naturalnego odpowiada agencja kreatywna N42. Współpraca ta, to kolejny krok w działaniach firmy KLINK związany z intensywnym rozwojem i planem osiągnięcia założonych celów strategicznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klink-international-rozpoczyna-wspolprace-z-n42-creative-solutions,398894,artykul.html

Firma KLINK działa od ponad 30 lat importując materiały z całego świata. Dysponuje własnym centrum logi-stycznym oraz ogólnokrajową siecią punktów handlowych – obecnie na terenie kraju posiada 20 salonów oraz sklep online. W ofercie KLINK znajdują się miedzy innymi: granity, marmury, łupki, kwarcyty, wapienie, trawer-tyny, piaskowce. Oferta obejmuje również płytki, mozaiki, stopnice, parapety, panele, forniry, palisady, kostki, krawężniki, bloki, pasy i slaby.

KLINK aktywnie współpracuje z inwestorami prywatnymi, instytucjonalnymi, firmami wykonawczymi, kamieniarskimi, architektami oraz projektantami wnętrz i krajobrazu. Regularnie uczestniczy także w międzyna-rodowych targach, dzięki czemu oferta jest na bieżąco uaktualniana i podąża za światowymi trendami.

Źródło: N42 creative solutions

www.n42.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764