logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klub Agencji Eventowych SAR wybrał nowy zarząd

  PR 02.02.2023, przeczytano 337 razy
ilustracjastrzałka

W styczniu br., w czasie Walnego Zgromadzenia członkowie Klubu Agencji Eventowych SAR podsumowali najważniejsze projekty realizowane w latach 2020-2022 oraz wybrali nowy zarząd, który wyznaczy cele na kolejną kadencję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klub-agencji-eventowych-sar-wybral-nowy-zarzad,398854,artykul.html

Do zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR weszli: Rafał Krawczuk - managing partner Plej, dla którego będzie to druga kadencja, oraz Rafał Kupidura - CEO IF Nation Group i Jakub Ćwikliński - wiceprezes zarządu EL Padre, którzy do zarządu KAE zostali powołani na pierwszą kadencję.

- Druga kadencja w zarządzie Klubu Agencji Eventowych to kontynuacja prac nad wypracowaniem standardów rynkowych w branży eventowej oraz dialogu pomiędzy agencjami i klientami. W bieżącym roku strategicznym projektem dla KAE będzie praca nad rekomendacjami branżowymi w ramach zrównoważonego rozwoju oraz prezentacja najlepszych rozwiązań i narzędzi niezbędnych do raportowania ESG. - podkreśla Rafał Krawczuk - managing partner Plej.

- Przed branżą eventową stoi wiele wyzwań, ale jeszcze więcej szans i możliwości. Ostatnie lata były trudne, za to dziś branża ma dużo więcej do zaoferowania i chcemy to pokazać. Nasze zaangażowanie i energię skupimy na konkretnych działaniach w projektach, które budują silną pozycję branży w dialogu z interesariuszami i procurementem, aby dawać wartość naszym klientom. – mówi Rafał Kupidura - CEO IF Nation Group.

- Cele jakie postawiliśmy sobie na najbliższą kadencję są ambitne, ale przede wszystkim idące z duchem zmian zachodzących w naszym otoczeniu biznesowym. Rosnące ceny usług, zrównoważony rozwój oraz adaptacja do regulacji rządowych i unijnych to bardzo aktualne tematy dla całej branży. – dodaje Jakub Ćwikliński - wiceprezes zarządu EL Padre.

Klub Agencji Eventowych SAR powstał w 2012 roku przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Członkowie KAE SAR współpracują ze wszystkimi czołowymi podmiotami na rynku zajmującymi się event marketingiem w Polsce. Agencje z KAE są liderami w branży marketingu eventowego – najbardziej angażującej formy komunikacji.   Priorytetem KAE jest prowadzenie i usprawnianie dialogu pomiędzy marketerami zainteresowanymi wsparciem z zakresu event marketingu, a agencjami dostarczającymi takie usługi. W jego skład wchodzą wiodące agencje event marketingowe działające na polskim rynku: EL PADRE, IBENTO, IMAGINE NATION, KDK EVENTS,  LIVE AGE, PLATIGE IMAGE, PLEJ, oraz POWER.

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

www.sar.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG wprowadza nowy wielkoformatowy ploter płaski UV
Roland DG ogłasza dzisiaj wprowadzenie na rynek nowego, wysokonakładowego i niezawodnego wielkoformatowego plotera płaskiego UV, EU-1000MF. Ploter został zaprojektowana tak, aby zapewnić wyjątkową jakość obrazu przy niezrównanej wydajności, wszechstronności i niezawodności, a wszystko to w atrakcyjnej cenie.
Oponeo.pl rusza z drugą edycją kampanii Kręci Nas Recykling
Podobnie jak w ubiegłym roku, kampania rozpocznie się 21 marca i potrwa do 22 kwietnia. Daty te nie są przypadkowe – 21 marca to początek kalendarzowej wiosny, a 22 kwietnia to międzynarodowy Dzień Ziemi. Organizatorzy dodali do planu wydarzenia dwa nowe punkty, których realizacja będzie kolejną cegiełką, mającą realny wpływ na otaczające nas środowisko.
Start kampanii Związku Polskie Mięso
Rusza kolejna, piąta już, edycja ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje” organizowana przez Związek Polskie Mięso. W tym roku zostanie przeprowadzona pod hasłem: POLSKIE MIĘSO KARMI ZMYSŁY. Poza promocyjnymi działaniami skierowanymi do konsumentów, jej częścią będzie również cykl spotkań oraz...
Gamivo i Żabka z kolejną akcją marketingową
Spółka GAMIVO, która łączy w swojej działalności e-commerce oraz gaming, rozpoczęła kolejną akcję promocyjną z siecią sklepów Żabka. Tym razem punkty lojalnościowe zgromadzone w aplikacji mobilnej Żappka, czyli tzw. żappsy, można wymieniać na grę Wiedźmin. To już trzecia akcja zorganizowana przez platformę dla graczy i popularną sieć sklepów....
Soundly by Platige – nowa jakość dźwięku firmowana przez Platige Image
Studio Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. Studio dźwiękowe pod nowym szyldem kontynuuje swoją działalność i będzie realizować zarówno krajowe, jak i międzynarodowe projekty dla branży reklamowej, filmowej oraz gier komputerowych. Wprowadzenie zmian to kolejny krok w rozwoju Grupy Platige.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764