logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klub Agencji Eventowych SAR wybrał nowy zarząd

  PR 02.02.2023, przeczytano 1099 razy
ilustracjastrzałka

W styczniu br., w czasie Walnego Zgromadzenia członkowie Klubu Agencji Eventowych SAR podsumowali najważniejsze projekty realizowane w latach 2020-2022 oraz wybrali nowy zarząd, który wyznaczy cele na kolejną kadencję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klub-agencji-eventowych-sar-wybral-nowy-zarzad,398854,artykul.html

Do zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR weszli: Rafał Krawczuk - managing partner Plej, dla którego będzie to druga kadencja, oraz Rafał Kupidura - CEO IF Nation Group i Jakub Ćwikliński - wiceprezes zarządu EL Padre, którzy do zarządu KAE zostali powołani na pierwszą kadencję.

- Druga kadencja w zarządzie Klubu Agencji Eventowych to kontynuacja prac nad wypracowaniem standardów rynkowych w branży eventowej oraz dialogu pomiędzy agencjami i klientami. W bieżącym roku strategicznym projektem dla KAE będzie praca nad rekomendacjami branżowymi w ramach zrównoważonego rozwoju oraz prezentacja najlepszych rozwiązań i narzędzi niezbędnych do raportowania ESG. - podkreśla Rafał Krawczuk - managing partner Plej.

- Przed branżą eventową stoi wiele wyzwań, ale jeszcze więcej szans i możliwości. Ostatnie lata były trudne, za to dziś branża ma dużo więcej do zaoferowania i chcemy to pokazać. Nasze zaangażowanie i energię skupimy na konkretnych działaniach w projektach, które budują silną pozycję branży w dialogu z interesariuszami i procurementem, aby dawać wartość naszym klientom. – mówi Rafał Kupidura - CEO IF Nation Group.

- Cele jakie postawiliśmy sobie na najbliższą kadencję są ambitne, ale przede wszystkim idące z duchem zmian zachodzących w naszym otoczeniu biznesowym. Rosnące ceny usług, zrównoważony rozwój oraz adaptacja do regulacji rządowych i unijnych to bardzo aktualne tematy dla całej branży. – dodaje Jakub Ćwikliński - wiceprezes zarządu EL Padre.

Klub Agencji Eventowych SAR powstał w 2012 roku przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Członkowie KAE SAR współpracują ze wszystkimi czołowymi podmiotami na rynku zajmującymi się event marketingiem w Polsce. Agencje z KAE są liderami w branży marketingu eventowego – najbardziej angażującej formy komunikacji.   Priorytetem KAE jest prowadzenie i usprawnianie dialogu pomiędzy marketerami zainteresowanymi wsparciem z zakresu event marketingu, a agencjami dostarczającymi takie usługi. W jego skład wchodzą wiodące agencje event marketingowe działające na polskim rynku: EL PADRE, IBENTO, IMAGINE NATION, KDK EVENTS,  LIVE AGE, PLATIGE IMAGE, PLEJ, oraz POWER.

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

www.sar.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Philippe Urweiller ambasadorem marki Kaiser Patisserie
Dziś z radością ogłaszamy, że ambasadorem marki KAISER Patisserie został doskonały Philippe Urweiller, Pastry Chef & Chocolatier.
Alpro aktywizuje konsumentów: działania outdoorowe i w social mediach
Tegoroczne lato należy do Alpro. Marka z portfolio Danone zaplanowała szereg angażujących konsumentów aktywności w myśl prowadzonej równolegle kampanii influencer marketingowej „Roślinne nie gryzie!”. Na odbiorców czekają aktywacje stacjonarne, jak i akcje w mediach społecznościowych. Celem realizowanych przedsięwzięć jest zachęcenie...
Leo Burnett Warszawa dla Jeep i National Geographic Traveler
W ramach współpracy pomiędzy agencją Leo Burnett Warszawa i marką Jeep zaplanowano nową akcję marketingową. Marka została partnerem plebiscytu Cuda Polski 2024, organizowanego przez National Geographic Traveler.
in-Store Media: kampanie  Flamin’ Hot i Pepsi w Auchan
Firma in-Store Media Polska zrealizowała w czerwcu dwie równoległe kampanie shopper marketingowe FritoLay Flamin’ Hot oraz Pepsi w 70 hipermarketach sieci Auchan. W obu kampaniach zastosowano mix nowoczesnych nośników w różnych sklepach, które zachęcały konsumentów do zakupów produktów z kategorii przekąsek i napojów.
Creative Brand Stories dla Open Hair Festival w Sieradzu
Bossa Nova Events, agencja należąca do grupy marketingowej Creative Brand Stories, już trzeci rok z rzędu zajmuje się kompleksową współorganizacją letniego Open Hair Festival wraz z Miastem Sieradz. Tegoroczna edycja wydarzenia odbyła się w dniach 19-21 lipca 2024 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764