logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klub Dyrektorek i Dyrektorów PR powołany we współpracy ze ZFPR

  PR 14.07.2021, przeczytano 1112 razy
ilustracjastrzałka

Grupa doświadczonych liderów ds. relacji korporacyjnych wiodących podmiotów gospodarczych prowadzących działalność w Polsce zdecydowała o powołaniu do życia nowej inicjatywy – Klubu Dyrektorek i Dyrektorów PR (KDPR).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klub-dyrektorek-i-dyrektorow-pr-powolany-we-wspolpracy-ze-zfpr,392277,artykul.html

Celem działania KDPR jest zbudowanie platformy wymiany wiedzy i doświadczeń dla osób pracujących w branży public relations w firmach/korporacjach oraz instytucjach i organizacjach pozarządowych. Ma także oddziaływać na branżę PR w celu jej dalszego rozwoju na poziomie edukacji, kształcenia i standardów branżowych oraz kształtować dialog pomiędzy usługobiorcami i usługodawcami PR w Polsce.

- Powstanie KDPR to jedno z najważniejszych wydarzeń na rynku PR w przeciągu ostatnich kilku lat. Wierzymy, że ta dopiero powstająca organizacja będzie kluczowym elementem spajającym ekosystem PR w Polsce, tworząc platformę do otwartego i szczerego dialogu między agencjami i klientami na zupełnie nowym, profesjonalnym poziomie. Warto podkreślić, że już na początkowym etapie inicjatywy w Klubie możemy znaleźć ekspertów z ogromnym doświadczeniem w komunikacji korporacyjnej, reprezentujących najważniejsze sektory polskiej i światowej gospodarki. W imieniu wszystkich agencji zrzeszonych w ZFPR pragnę przekazać, że kibicujemy, trzymamy kciuki i deklarujemy wsparcie, kiedykolwiek będzie go potrzebować – mówi Sebastian Stępak, Prezes Związku Firm Public Relations.

Członkami założycielami KDPR są:

  • Stefan Bogucki (Revolut, Senior Communications Manager, CEE)
  • Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec, Corporate Affairs Director)
  • Michał Fura (UPC, Public Affairs & Policy Director)
  • Marcin Gruszka (Allegro, Head of Comms)
  • Marta Jóźwiak (Google, Head of Communications, CEE)
  • Agnieszka Kępińska-Sadowska (Mondelez, Senior Area Manager Corporate & Government Affairs Central Europe, Poland, Baltics)
  • Olaf Krynicki (Samsung, Director of Communications)
  • Maciej Lasoń (Unilever, Head of Communication East Europe, Board Member)
  • Małgorzata Mejer (Procter & Gamble, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej, CEE)
  • Arkadiusz Mierzwa (Jeronimo Martins Polska, Dyrektor ds. Komunikacji i CSR sieci Biedronka)
  • Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden, Corporate Affairs and PR Director)
  • Jan Ściegienny (Facebook, Communications Director, CEE)
  • Anna Wiśniewska (Skanska, Marketing and Communications Director)

- Bardzo się cieszę, że taka oddolna inicjatywa powstaje, która połączy doświadczenia, ekspertyzę i wiedzę osób, które na co dzień pracują w różnorodnych instytucjach i niezależnie od branży mierzą się ze zbliżonymi wyzwaniami. Liczę, że ta nowo powołana platforma współpracy i wymiany myśli przyniesie wiele korzyści i wpłynie na jeszcze większą profesjonalizację rynku PR – mówi Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden, Corporate Affairs and PR Director)

Jak dodaje Stefan Bogucki (Revolut, Senior Communications Manager, CEE): - Wymiana wiedzy w zakresie najlepszych praktyk i standardów w komunikacji jest bezcenna. Przykładowo, branża finansowa może czerpać z rozwiązań komunikacji marketingowej, które sprawdziły się już w branżach e-commerce, technologicznej lub FMCG. Ciekawym kierunkiem współpracy, dla firm i agencji, jest też promocja Polski jako hubu, gdzie powinny trafiać budżety PR i PA na obsługę całego regionu CEE i Europy.

Instytucjonalne i organizacyjne wsparcie zapewnił Klubowi Związek Firm Public Relations, który dąży do wspólnego wypracowania formuły pozwalającej na zorganizowany dialog pomiędzy sektorem usługodawców i usługobiorców działań PR. Początkowa agenda programowa KDPR obejmuje dwa projekty: standaryzację mierzenia efektywności działań PR oraz analizę zmian w kulturach organizacyjnych firm i korporacji post-Covid, a także ich wpływ na transformację komunikacji z pracownikami i klientami. Raporty zawierające wnioski z w/w prac zostaną opublikowane jesienią br.

- Jesteśmy świadkami dużych zmian w kulturach organizacyjnych naszych firm, jakie spowodowała pandemia, które już mają i będą miały znaczący wpływ na sposób, w jaki komunikujemy się wewnętrznie, a także z naszymi klientami, partnerami, interesariuszami. Pogłębiona analiza tych zmian, wymiana najlepszych praktyk, oraz jak wpłyną one na sposób mierzenia reputacji naszych organizacji, a w konsekwencji całą branżę PR, to część prac naszej grupy, na które najbardziej czekam – mówi Agnieszka Kępińska-Sadowska (Mondelez, Senior Area Manager Corporate & Government Affairs Central Europe, Poland, Baltics).

Klub Dyrektorek i Dyrektorów PR jest formułą otwartą. Przyjęcia nowych członków będą się odbywać na wniosek kandydatów poparty rekomendacją dwóch członków wprowadzających i przy spełnieniu minimalnych wymagań gwarantujących posiadanie niezbędnego doświadczenia.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764