logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klub Dyrektorek i Dyrektorów PR powołany we współpracy ze ZFPR

  PR 14.07.2021, przeczytano 496 razy
ilustracjastrzałka

Grupa doświadczonych liderów ds. relacji korporacyjnych wiodących podmiotów gospodarczych prowadzących działalność w Polsce zdecydowała o powołaniu do życia nowej inicjatywy – Klubu Dyrektorek i Dyrektorów PR (KDPR).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klub-dyrektorek-i-dyrektorow-pr-powolany-we-wspolpracy-ze-zfpr,392277,artykul.html

Celem działania KDPR jest zbudowanie platformy wymiany wiedzy i doświadczeń dla osób pracujących w branży public relations w firmach/korporacjach oraz instytucjach i organizacjach pozarządowych. Ma także oddziaływać na branżę PR w celu jej dalszego rozwoju na poziomie edukacji, kształcenia i standardów branżowych oraz kształtować dialog pomiędzy usługobiorcami i usługodawcami PR w Polsce.

- Powstanie KDPR to jedno z najważniejszych wydarzeń na rynku PR w przeciągu ostatnich kilku lat. Wierzymy, że ta dopiero powstająca organizacja będzie kluczowym elementem spajającym ekosystem PR w Polsce, tworząc platformę do otwartego i szczerego dialogu między agencjami i klientami na zupełnie nowym, profesjonalnym poziomie. Warto podkreślić, że już na początkowym etapie inicjatywy w Klubie możemy znaleźć ekspertów z ogromnym doświadczeniem w komunikacji korporacyjnej, reprezentujących najważniejsze sektory polskiej i światowej gospodarki. W imieniu wszystkich agencji zrzeszonych w ZFPR pragnę przekazać, że kibicujemy, trzymamy kciuki i deklarujemy wsparcie, kiedykolwiek będzie go potrzebować – mówi Sebastian Stępak, Prezes Związku Firm Public Relations.

Członkami założycielami KDPR są:

  • Stefan Bogucki (Revolut, Senior Communications Manager, CEE)
  • Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec, Corporate Affairs Director)
  • Michał Fura (UPC, Public Affairs & Policy Director)
  • Marcin Gruszka (Allegro, Head of Comms)
  • Marta Jóźwiak (Google, Head of Communications, CEE)
  • Agnieszka Kępińska-Sadowska (Mondelez, Senior Area Manager Corporate & Government Affairs Central Europe, Poland, Baltics)
  • Olaf Krynicki (Samsung, Director of Communications)
  • Maciej Lasoń (Unilever, Head of Communication East Europe, Board Member)
  • Małgorzata Mejer (Procter & Gamble, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej, CEE)
  • Arkadiusz Mierzwa (Jeronimo Martins Polska, Dyrektor ds. Komunikacji i CSR sieci Biedronka)
  • Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden, Corporate Affairs and PR Director)
  • Jan Ściegienny (Facebook, Communications Director, CEE)
  • Anna Wiśniewska (Skanska, Marketing and Communications Director)

- Bardzo się cieszę, że taka oddolna inicjatywa powstaje, która połączy doświadczenia, ekspertyzę i wiedzę osób, które na co dzień pracują w różnorodnych instytucjach i niezależnie od branży mierzą się ze zbliżonymi wyzwaniami. Liczę, że ta nowo powołana platforma współpracy i wymiany myśli przyniesie wiele korzyści i wpłynie na jeszcze większą profesjonalizację rynku PR – mówi Marta Pokutycka-Mądrala (Nationale-Nederlanden, Corporate Affairs and PR Director)

Jak dodaje Stefan Bogucki (Revolut, Senior Communications Manager, CEE): - Wymiana wiedzy w zakresie najlepszych praktyk i standardów w komunikacji jest bezcenna. Przykładowo, branża finansowa może czerpać z rozwiązań komunikacji marketingowej, które sprawdziły się już w branżach e-commerce, technologicznej lub FMCG. Ciekawym kierunkiem współpracy, dla firm i agencji, jest też promocja Polski jako hubu, gdzie powinny trafiać budżety PR i PA na obsługę całego regionu CEE i Europy.

Instytucjonalne i organizacyjne wsparcie zapewnił Klubowi Związek Firm Public Relations, który dąży do wspólnego wypracowania formuły pozwalającej na zorganizowany dialog pomiędzy sektorem usługodawców i usługobiorców działań PR. Początkowa agenda programowa KDPR obejmuje dwa projekty: standaryzację mierzenia efektywności działań PR oraz analizę zmian w kulturach organizacyjnych firm i korporacji post-Covid, a także ich wpływ na transformację komunikacji z pracownikami i klientami. Raporty zawierające wnioski z w/w prac zostaną opublikowane jesienią br.

- Jesteśmy świadkami dużych zmian w kulturach organizacyjnych naszych firm, jakie spowodowała pandemia, które już mają i będą miały znaczący wpływ na sposób, w jaki komunikujemy się wewnętrznie, a także z naszymi klientami, partnerami, interesariuszami. Pogłębiona analiza tych zmian, wymiana najlepszych praktyk, oraz jak wpłyną one na sposób mierzenia reputacji naszych organizacji, a w konsekwencji całą branżę PR, to część prac naszej grupy, na które najbardziej czekam – mówi Agnieszka Kępińska-Sadowska (Mondelez, Senior Area Manager Corporate & Government Affairs Central Europe, Poland, Baltics).

Klub Dyrektorek i Dyrektorów PR jest formułą otwartą. Przyjęcia nowych członków będą się odbywać na wniosek kandydatów poparty rekomendacją dwóch członków wprowadzających i przy spełnieniu minimalnych wymagań gwarantujących posiadanie niezbędnego doświadczenia.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

A jeśli ktoś przestanie być dyrektorem, to co wtedy?
Będzie członkiem niedyrektorem...?
A może go zwyczajnie wyrzucą?

avatar użytkownika
,

Zapytaj u źródła.  

Najnowsze w tym dziale

More Communications Agency powiększa zespół
Do zespołu more communications agency dołączyły dwie osoby – Marek Kubisiak, który objął nowo utworzone stanowisko Senior Communications Specialist oraz Jagoda Mówińska na stanowisko Account Executive.
Gospodarka obiegu zamkniętego wspiera rozwój biznesu przy jednoczesnym racjonalnym wykorzystywaniu zasobów i ograniczeniu negatywnego wpływu na środowisko. Firma Lexmark będąc członkiem Europejskiej Rady Regeneracji od lat skupia się na strategii zrównoważonego rozwoju. Będąc liderem rozwiązań firma wnosi duży wkład w C-SERVEES, projekt finansowany przez...
Seria konferencja o projektowaniu, pieniądzach i klientach. Rozmowy o praktycznej stronie pracy designerów w Polsce. Twarde fakty, trudne pytania, niepopularne opinie, przemilczane problemy, prawdziwe ceny. Bez taniego coachingu, PR-owego bełkotu i kreatywnych pogaduszek. Informacje, których nie znajdziesz w internecie.
Rebranding Terravita – nowa odsłona tradycji
Terravita - polska firma, której historia sięga 40 lat, stawia na zmiany. Już teraz czekolady mleczne i gorzkie Terravita są dostępne w zupełnie nowej odsłonie. Rebranding objął odświeżenie logo, zmianę opakowań, receptury, kształtu tabliczek i kostek. Oto nowa Terravita – słodkie skarby ziemi.
Agnieszka Sora Prezeską Zarządu IAA Polska, kadencja 2021-2023
W środę 22 września 2021 r. członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na walnym zebraniu sprawozdawczo-wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2021 – 2023. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny IAA Polska. Nowym Prezesem Zarządu została Agnieszka Sora – Regional Consulting Lead NCE GfK.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764