logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klub Komediowy w nowej kampanii Aldi

  PR 08.02.2021, przeczytano 642 razy
ilustracja

Nowa kampania marketingowa sieci sklepów ALDI rusza pod hasłem 1001 powodów, by wpaść do ALDI. Akcja startuje 8 lutego, jej celem jest przypomnienie konsumentom najważniejszych atutów marki, między innymi tych związanych z kategorią świeżych warzyw i owoców, pieczywa i nabiału oraz unikalnych słodyczy, po które najchętniej wracają do sklepów. Powody wskazywane przez sieć w nieoczywisty i zabawny sposób weryfikować będą członkowie Klubu Komediowego na kanale YouTube sieci. ALDI jest pierwszą marką, z jaką Klub Komediowy rozpoczął komercyjną współpracę. Kampanię zapowiadał teaser, który pojawił się 1 lutego w kanałach komunikacji ALDI oraz Klubu Komediowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klub-komediowy-w-nowej-kampanii-aldi,390137,artykul.html

Kampania jest skalowaniem i rozwinięciem wcześniejszej akcji marketingowej opartej na Wielkim Teście Produktów ALDI, w trakcie którego klienci, blogerzy, influencerzy testowali marki własne sieci i oceniali je, wskazując ich walory. Zebrane w teście opinie sieć uzupełniła wynikami badań jakościowych, finalnie tworząc koncepcję 1001 powodów, dla których warto wracać i robić zakupy w ALDI, w myśl hasła Raz ALDI, zawsze ALDI. W wyniku badań okazało się bowiem, że nie tylko unikatowe produkty są powodem, dla którego warto wpaść do ALDI.

- Przyjęta przez nas dotychczasowa strategia komunikacji oparta o wyjątkowe produkty marek własnych doskonale sprawdziła się na etapie budowania i poszerzania rozpoznawalności marki, a dodatkowo pozwoliła nam zebrać unikatowe cechy budujące przewagę konkurencyjną ALDI na rynku. Konsumenci szczególnie cenią w ALDI świeżość, doświadczenia zakupowe, obsługę, jakość, czy właśnie produkty marek własnych. Chcemy, by na codzienne zakupy wybierali nasze sklepy w sposób świadomy i naturalny, a zrobią to, gdy będą mieli powód. Nasza kampania ma na celu stale dostarczać, nagłaśniać i przybliżać im te powody – mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji.

Kampania 1001 powodów, by wpaść do ALDI obecna będzie we wszystkich kanałach reklamowych, które sieć wykorzystywała dotychczas. Dodatkowo na kanale YouTube ALDI pojawi się seria filmów z udziałem Kingi Kosik Burzyńskiej oraz Mateusza Lewandowskiego z Klubu Komediowego, którzy rzucają wyzwanie marce i w atrakcyjny, zaskakujący oraz zabawny sposób sprawdzają, czy rzeczywiście istnieje 1001 powodów, by wpadać do ALDI.

- Klienci pokochali dotychczasową komunikację ALDI za przymrużenie oka, lekkość i humor. Nowa kampania utrzymuje tę narrację i przenosi ją do nowego kanału, jakim jest YouTube. Chcemy tu stworzyć miejsce, do którego konsumenci będą wracać z uśmiechem, z niecierpliwością oczekując na kolejne odcinki. To nietypowy i nowatorski pomysł odbiegający od standardowego formatu spotu reklamowego, w dużym stopniu będący swoistą improwizacją. Klub Komediowy idealnie wpisuje się w tożsamość marki ALDI – to powiew świeżości na rynku reklamowym, ma doskonałe wyczucie rynku, z dystansem i ogromnym poczuciem humoru potrafią w swych improwizacjach uchwycić sedno przekazu. Cieszymy się, że to oni będą gospodarzami naszej nowej platformy i że to właśnie ALDI rozpoczyna z Klubem Komediowym pierwszą komercyjną współpracę – dodaje Barańska.

Do tej pory podstawową platformą komunikacji dla kampanii wizerunkowej była dedykowana strona www.zawszealdi.pl, gdzie sieć informowała o kolejnych etapach i wynikach Wielkiego Testu Produktów ALDI. Tym razem źródłem informacji będziekanał YouTube. Tam pokazane zostaną filmowe relacje z odwiedzin Kingi i Mateusza w sklepach ALDI, podczas których sprawdzą oni istnienie 1001 powodów, dla których warto odwiedzać ALDI. Na kanale pojawią się filmy prezentujące wyniki testów dla poszczególnych kategorii asortymentowych – pieczywa, nabiału, warzyw i owoców oraz słodyczy.

Wykorzystane w kampanii nośniki reklamowe obejmują billboardy, spoty radiowe, reklamy internetowe, w social mediach oraz dedykowany kanał na YouTube, którego hostami są Kinga Kosik Burzyńska i Mateusz Lewandowski z Klubu Komediowego. Pomysł i kreację kampanii przygotowała agencja Scholz&Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F i obsługująca ALDI od ponad 3 lat, zaś za launch i prowadzenie kanału ALDI na Instagramie odpowiada agencja The Digitals z Grupy S/F”.

Źródło: ALDI Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764