logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klub Mediamarkt - nowy program lojalnościowy

  PR 14.03.2019, przeczytano 306 razy
ilustracjastrzałka

MediaMarkt docenia lojalność swoich klientów. Właśnie ruszył nowy program pod nazwą Klub MediaMarkt, który daje jego uczestnikom wiele korzyści. Wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej lub w jednym ze sklepów stacjonarnych MediaMarkt, aby od razu uzyskać szereg przywilejów stałego klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klub-mediamarkt---nowy-program-lojalnosciowy,381635,artykul.html

MediaMarkt to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek konsumenckich na polskim rynku. Codziennie sklepy tej sieci odwiedzają tysiące klientów poszukujących nowoczesnej elektroniki i fachowych porad przy wyborze odpowiedniego sprzętu.

- Satysfakcja klientów jest naszym absolutnym priorytetem. Dlatego w codziennych działaniach biznesowych nieustannie poszukujemy rozwiązań, które zapewniają klietnom pozytywne doświadczenia zakupowe. Tym razem zapraszamy do członkostwa w Klubie MediaMarkt. Przyjazna formuła programu pozwala natychmiast cieszyć się oferowanymi korzyściami. – mówi Marcin Rosati, prezes zarządu MediaMarktSaturn Polska.

Uczestnicy nowego programu lojalnościowego już na starcie otrzymują powitalny kupon rabatowy o warości 40 złotych do wykorzystania w sklepach stacjonarnych MediaMarkt w całej Polsce przy zakupach za minimum 240 zł. Dodatkowo klienci mogą skorzystać z kuponu rabatowego obniżającego koszt dostawy o 50 zł.

Klubowicze otrzymają również nagrody niespodzianki za trzecie, szóste, dziewiąte i dwunaste zakupy. Sporym udogodnieniem jest z pewnością wydłużony termin zwrotu lub wymiany towarów. Uczestnicy programu mają na to aż 45 dni. Każda transakcja z kartą Klubu MediaMarkt jest rejestrowana na indywidualnym koncie kupującego. Dzięki temu nie musi on już zachowywać paragonów. Organizatorzy zapewniają, że program będzie rozwijany, a klubowicze mogą spodziewać się kolejnych atrakcyjnych nowości.

Uruchomieniu programu towarzyszy kampania marketingowa z udziałem komiksowych bohaterów Tytusa, Romka i A’Tomka, podkreślająca zalety członkostwa w Klubie MediaMarkt. Na kampanię składają się reklamy prasowe, spoty telewizyjne i radiowe oraz działania w Internecie i social mediach.

Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Heart&Brain, spoty przygotował dom produkcyjny IDEAL IDEAL, a postprodukcję wykonało studio Platige. Planowanie i zakup mediów realizuje dział planowania mediów MediaMarktSaturn Polska we współpracy z Universal McCann (TV).  

Szczegółowe informacje na temat Klubu MediaMarkt można uzyskać na stonie mediamarkt.pl lub w sklepach stacjonarnych MediaMarkt w całej Polsce.

Źródło: MediaMarktSaturn Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

MySugardaddy, największy w Europie niemiecki portal randkowy dla Sugar Daddy´s i Sugar Baby´s, który po sukcesach w Niemczech, Austrii, Szwecji i Anglii wkracza do Polski. Ekskluzywny portal randkowy dla odnoszących sukcesy mężczyzn(Sugar Daddy) i pewnych siebie, atrakcyjnych kobiet(Sugar Baby), wychodzi naprzeciw swym klientom udostępniając swą stronę internetową...
Wszechstronne efekty w kampanii marki Volkswagen
Niestandardowa kampania Volkswagen T-Cross po raz pierwszy w Polsce z wykorzystaniem aroma – marketingu w salach Verva 4DX
„Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna” - kampania OOH
W Warszawie oraz Krakowie powstały wyjątkowe murale Pilsner Urquell autorstwa Daniela Solený. Outdoorowe kreacje realizowane są w ramach kampanii „Oryginalny pilzner z czeskiego Pilzna”, a ich tematem przewodnim jest podróż do świata marki – czeskiego miasteczka Pilzno.
HP Officejet Pro: nowa seria atramentowych urządzeń wielofunkcyjnych
Firma HP przedstawiła nową linię inteligentnych urządzeń wielofunkcyjnych zaprojektowanych z myślą o małych przedsiębiorstwach. Najnowsza odsłona serii HP OfficeJet Pro oferuje funkcję Smart Tasks pozwalającą na oszczędność czasu podczas wykonywania podstawowych zadań oraz kompaktowy rozmiar dla jeszcze większej wygody użytkowania.
Zbliżające się wakacje to doskonała okazja, by zaopatrzyć się w nowy sprzęt fotograficzny. Nikon rozpoczął właśnie akcję pt. „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki Nikon, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764