logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klub Mediamarkt - nowy program lojalnościowy

  PR 14.03.2019, przeczytano 164 razy
ilustracjastrzałka

MediaMarkt docenia lojalność swoich klientów. Właśnie ruszył nowy program pod nazwą Klub MediaMarkt, który daje jego uczestnikom wiele korzyści. Wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej lub w jednym ze sklepów stacjonarnych MediaMarkt, aby od razu uzyskać szereg przywilejów stałego klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klub-mediamarkt---nowy-program-lojalnosciowy,381635,artykul.html

MediaMarkt to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek konsumenckich na polskim rynku. Codziennie sklepy tej sieci odwiedzają tysiące klientów poszukujących nowoczesnej elektroniki i fachowych porad przy wyborze odpowiedniego sprzętu.

- Satysfakcja klientów jest naszym absolutnym priorytetem. Dlatego w codziennych działaniach biznesowych nieustannie poszukujemy rozwiązań, które zapewniają klietnom pozytywne doświadczenia zakupowe. Tym razem zapraszamy do członkostwa w Klubie MediaMarkt. Przyjazna formuła programu pozwala natychmiast cieszyć się oferowanymi korzyściami. – mówi Marcin Rosati, prezes zarządu MediaMarktSaturn Polska.

Uczestnicy nowego programu lojalnościowego już na starcie otrzymują powitalny kupon rabatowy o warości 40 złotych do wykorzystania w sklepach stacjonarnych MediaMarkt w całej Polsce przy zakupach za minimum 240 zł. Dodatkowo klienci mogą skorzystać z kuponu rabatowego obniżającego koszt dostawy o 50 zł.

Klubowicze otrzymają również nagrody niespodzianki za trzecie, szóste, dziewiąte i dwunaste zakupy. Sporym udogodnieniem jest z pewnością wydłużony termin zwrotu lub wymiany towarów. Uczestnicy programu mają na to aż 45 dni. Każda transakcja z kartą Klubu MediaMarkt jest rejestrowana na indywidualnym koncie kupującego. Dzięki temu nie musi on już zachowywać paragonów. Organizatorzy zapewniają, że program będzie rozwijany, a klubowicze mogą spodziewać się kolejnych atrakcyjnych nowości.

Uruchomieniu programu towarzyszy kampania marketingowa z udziałem komiksowych bohaterów Tytusa, Romka i A’Tomka, podkreślająca zalety członkostwa w Klubie MediaMarkt. Na kampanię składają się reklamy prasowe, spoty telewizyjne i radiowe oraz działania w Internecie i social mediach.

Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Heart&Brain, spoty przygotował dom produkcyjny IDEAL IDEAL, a postprodukcję wykonało studio Platige. Planowanie i zakup mediów realizuje dział planowania mediów MediaMarktSaturn Polska we współpracy z Universal McCann (TV).  

Szczegółowe informacje na temat Klubu MediaMarkt można uzyskać na stonie mediamarkt.pl lub w sklepach stacjonarnych MediaMarkt w całej Polsce.

Źródło: MediaMarktSaturn Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dni Otwarte z ploterami Artemis – 21 marca 2019
W pierwszy dzień wiosny, dystrybutor szerokoformatowych drukarek Artemis – firma Atrium Centrum Ploterowe z Opola – zaprezentuje podczas Dni Otwartych, dwa urządzenia o szerokości roboczej 320 cm.
Bartłomiej Topa nowym ambasadorem marki Mitsubishi w Polsce
Polski oddział Mitsubishi Motors nawiązał współpracę z cenionym aktorem - Bartłomiejem Topa, który będzie pełnił rolę ambasadora marki. Znany z dużego oraz małego ekranu oraz sceny teatralnej i cieszący się ogromnym uznaniem widzów i krytyków Bartłomiej Topa będzie promował najnowsze wcielenie znanego SUV-a Mitsubishi Outlander. Kluczyki do nowego...
Blikomania: milion na nagrody za codzienne płatności Blikiem
Wystartowała nowa edycja popularnej BLIKOMANII – loterii Polskiego Standardu Płatności. Każdy, kto zarejestruje się w loterii i będzie regularnie płacić BLIKIEM do 21 sierpnia br., może codziennie wygrać 100 lub 1000 zł. Dodatkowo będzie mógł wygrać nagrodę główną czyli 100 000 zł.
Imagine z nowym New Business Directorem
IMAGINE poszerza zespół – do agencji dołącza Mariusz Parol, który będzie odpowiadał za przygotowanie strategii sprzedaży i rozwinięcie działu new business.
STS i KSW przedłużają kontrakt
STS oraz Federacja KSW podjęły decyzję o przedłużeniu współpracy. Porozumienie zawarto na najbliższy rok – obejmować będzie co najmniej 5 gal KSW zaplanowanych w 2019 roku. Dotychczasowa współpraca bukmachera z Federacją trwa od lutego 2018 roku.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764