logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Klub Pancernika w Fotelikach” jedzie do W. Brytanii

  PR 30.07.2007, przeczytano 753 razy

Trzecia edycja kampanii „Klub Pancernika Klika w Fotelikach” jest również realizowana w Wielkiej Brytanii. Fabryka Komunikacji Społecznej realizująca kampanię dla Instytutu Transportu Samochodowego zaprosiła do udziału w największe polskie media w Wielkiej Brytanii: Polskie Radio Londyn, tygodnik Cooltura oraz portal www.prl24.net


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klub-pancernika-w-fotelikach-jedzie-do-w.-brytanii-,5903,artykul.html

„Kampanie na temat bezpieczeństwa drogowego kierowane do Polaków w Wielkiej Brytanii są niezwykle potrzebne. Jak wiadomo na Wyspach rodzi się coraz więcej dzieci w polskich rodzinach. Stosowanie fotelików dziecięcych jest niezwykle istotną kwestią – w Anglii przepisy są jeszcze ostrzejsze niż w Polsce. W akcji chodzi o bezpieczeństwo dzieci a polskim kierowcom również w Londynie czasem zdarza się zapomnieć o prawidłowym stosowaniu fotelika. Cieszę się, że Pancernik będzie przypominał dzieciom i rodzicom w Anglii o stosowaniu fotelików i podwyższeń zgodnie z międzynarodowymi przepisami” – powiedział Szymon Piątek – dyrektor Polskiego Radia Londyn”.

„ Wielka Brytania stała się drugą ojczyzną dla wielu młodych Polaków, którzy postanawiają tu zostać i założyć swoje rodziny. W szkołach brytyjskich odnotowuje się coraz większy procent polskich uczniów, dlatego też wszelkie akcje mające na celu poprawę bezpieczeństwa najmłodszych zasługują na uwagę i odnotowanie ich na łamach polonijnej prasy” – uważa redaktor naczelna tygodnika Cooltura, Adriana Chodakowska-Grzesińska.

Badania sondażowe na reprezentatywnej próbie Polaków posiadających dzieci w przedziale wiekowym 4 - 12 lat w roku 2005 wskazywały na to, że jedynie 52% rodziców prawidłowo przewoziło swoje dzieci w samochodach osobowych. Badanie przeprowadzone pod koniec 2006 roku po drugiej edycji kampanii, wykazało na to, że już 78% dzieci w tym wieku jest przewożonych prawidłowo. Jak ta sprawa wygląda w wśród polskich kierowców w Wielkiej Brytanii dowiemy się, przeprowadzając na stronach portalu ankietę. Zapraszamy na strony www.prl24.net

W tym roku organizatorzy kampanii przygotowali wiele gier na stronach internetowych kampanii i konkursów w różnych mediach zarówno dla dzieci, jak i rodziców np. polegających na zaśpiewaniu piosenki. Informacje o konkursach i nagrodach będą zamieszczone na stronach internetowych kampanii.

Nowością kampanii 2007 jest uruchomienie na stronie internetowej www.klubpancernika.pl GIEŁDY PANCERNIKA - forum, na którym rodzice, którzy będą chcieli oddać używany fotelik oraz ci, którzy będą taki potrzebowali, będą mogli się ze sobą skontaktować. Organizatorzy kampanii zachęcają przedstawicieli władz lokalnych, aby stali się reprezentantami potrzeb tych rodziców, którzy nie mają dostępu do Internetu.

Źródło: Fabryka Komunikacji Społecznej

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764