logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Klubowa kampania Rimmel z Polonia Indoor Advertising

  PR 25.06.2006, przeczytano 1944 razy
ilustracjastrzałka
PR Kwadrat

W czerwcu rozpoczęła się kampania indoorowa nowej szminki RIMMEL Reach Moisture Cream. Kampania jest przeprowadzana w klubach na terenie całej Polski. Celem kampanii jest dotarcie do młodych dziewczyn i poinformowanie ich o wprowadzeniu na rynek nowego kosmetyku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/klubowa-kampania-rimmel-z-polonia-indoor-advertising,4127,artykul.html

Decyzja o realizacji kampanii w klubach wsparta jest pozycjonowaniem marki, która w swojej komunikacji odnosi się do clubbingu i zabawy. Ambasadorem marki RIMMEL jest top modelka Kate Moss, która znana jest z imprezowania do białego rana. Kampania została zaplanowana przez dom mediowy mediaedge:cia, layout został przygotowany przez agencję Banach Group.

Podejmując decyzję o realizacji kampanii indoorowej COTY Polska wraz z domem mediowym:cia dokonali analizy rynku indoorowego w Polsce. Na podstawie informacji o dostępności nośników, lokalizacjach, atrakcyjności miejsc i warunków finansowych podjęto decyzję, że dla marki RIMMEL najlepszą kampanię można zrealizować na nośnikach oferowanych przez Polonia Indoor Advertising.

Wybór medium indoor i tak dobrze stargetowanych lokalizacji nie był przypadkowy. – W lokalach bawią się młode, niezależne, nowoczesne kobiety, które aktywnie spędzają każdą wolną chwilę i są otwarte na nowe trendy. Do tej grupy właśnie chce dotrzeć ze swoim nowym produktem nasz klient – mówi Dagna Żelechowska, dyrektor sprzedaży w Polonia Indoor Advertising, agencji działającej na rynku reklamy wewnętrznej.

Także umiejscowienie reklam wewnątrz wybranych lokali zostało dokładnie zaplanowane. Oferta Rimmela pojawi się tuż przy lustrach w damskich toaletach. To idealny kontekst reklamowy, i to zarówno pod względem miejsca (modne miejsca spotkań towarzyskich), jak i czasu. Poprawienie makijażu czy ułożenie włosów zajmuje zwykle kilka minut. W tym czasie odbiorca uważnie rejestruje prezentowany przekaz reklamowy.

Ścisłe wyselekcjonowanie miejsc, gdzie znajduje się wybrana grupa docelowa, a także bliskość oraz czas kontaktu z przekazem stanowią istotę i wyróżnik reklamy wewnętrznej (indoor media). W przypadku reklamy zewnętrznej (outdoor media) przekaz skierowany do potencjalnego konsumenta jest nie tylko krótszy, trwa bowiem najczęściej kilka sekund, ale też często zagłuszają go inne, konkurencyjne komunikaty. Skuteczność reklam telewizyjnych z kolei osłabia zjawisko zappingu, czyli przełączanie kanałów w trakcie trwania bloków reklamowych. - Postępuje tak już prawie połowa Polaków – mówi Andrej Modic, prezes Polonia Indoor Advertising

- Ale jeszcze większy odsetek populacji coraz trudniej osiągalnej za pośrednictwem tradycyjnych mediów stanowią osoby w młodszym wieku, zamożne i z wyższym wykształceniem, a więc ta grupa, która jest dla reklamodawców najbardziej interesująca. Tych wad (szumu reklamowego oraz możliwości zappingu) pozbawiona jest reklama wewnętrzna, jej siła oddziaływania koresponduje bowiem z czasem i miejscem, gdzie znajduje się wybrana grupa docelowa – dodaje Andrej Modic.

Rimmel już wcześniej wykorzystał w swojej kampanii reklamę wewnętrzną. W kwietniu prezentowaliśmy najnowszą maskarę naszego portfolio: Volume Extend. Akcję oceniamy bardzo pozytywnie i jesteśmy przekonani, że indoor znacznie zwiększa efektywność dotarcia do interesującej nas grupy młodych kobiet. Dlatego też zdecydowaliśmy się powtórzyć ten rodzaj wsparcia reklamowego dla nowej szminki - mówi Beata Boryczka, Senior Brand Manager Rimmel z Coty Polska.


Polonia Indoor Advertising Sp. z o.o., jedna z największych agencji na rynku reklamy wewnętrznej, posiada ponad 8 tys. nośników w kinach, pubach, restauracjach i klubach w największych aglomeracjach, m.in. w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. Do końca tego roku sieć PIA zostanie rozbudowana o kolejne 1000 nośników. To odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie reklamodawców. Przepełniony reklamami rynek powoduje bowiem, że tradycyjne media nie zawsze spełniają stawiane przed nimi zadania. Konsekwencją tej sytuacji jest rozwój nowych mediów, umożliwiających dotarcie do konkretnej grupy celowej we właściwym miejscu i czasie. Do tej pory współpracę z PIA nawiązało ponad 50 firm m.in. Gedeon Richter, Nokia, Sagem, Nike, Nikon, Creative, Toyota, Unilever, P&G, Coty (Rimmel).

Źrodło: PR Kwadrat

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764