W ubiegły weekend dobiegła końca kampania perfum z nowej linii kosmetyków sygnowanych przez Naomi Cambell. Prezentacja zapachu CAT DELUXE odbywała się w popularnych klubach sześciu polskich miast.
W ciągu trzech weekendów dwuosobowe damsko-męskie ekipy hostess odwiedziły 80 najpopularniejszych dyskotek, klubów i pubów muzyczne. Gości lokali zachęcano do zapoznania się z CAT DELUXE - nową, kwiatowo-zapachową, kompozycją zapachową. Dodatkową atrakcją były wręczane różowe pomponiki, nieodłącznie związane z CAT DELUXE. Doczepione do kosmetyczki bądź telefonu komórkowego stanowią modny gadżet i uzupełnienie garderoby. Pomponiki nasączone w perfumach mogą także uwodzić luksusowym zapachem przez długi czas.
Akcja skierowana była do młodych osób (18-25 lat), głównie mieszkanek dużych miast, podążających za światowymi trendami mody i pielęgnacji urody. Adresatki kampanii powinny utożsamiać się z charakterem zapachu CAT DELUXE - mieszanką zmysłowości i nieokiełznanej spontaniczności. Delikatność zapachu podkreśla różowy flakonik, natomiast cętki i pomponik doczepiony do buteleczki dają wyraz jego drapieżnej stronie. Stąd też grupę docelową stanowiły młode kobiety stawiające na wdzięk i dziewczęcość, a jednocześnie na indywidualny styl, lubiące frywolną zabawę i kokieterię. CAT DELUXE to zapach dla dziewcząt pewnych siebie, atrakcyjnych, chcących uwodzić, a nawet prowokować. Najlepiej oddają to słowa samej autorki zapachu, Naomi Campbell: „Nie można zbliżyć się do kobiety bardziej niż przez jej zapach. CAT DELUXE to coś więcej niż tylko perfumy… To pełne wyrażenie jej stylu, śmiałości, chęci bycia atrakcyjną, jej pewności siebie i świadomości posiadania subtelnej mocy uwodzenia.”
Akcja Naomi CAT DELUXE cieszyła się dużym zainteresowaniem nie tylko ze strony kobiet! "Nasze hostessy w czasie pobytu w klubach były wręcz oblegane przez spędzających tam wolny czas młodych ludzi. Kobiety jako główne adresatki akcji, ale też mężczyźni, którzy skłonni są robić miłe niespodzianki swoim partnerkom - wszyscy chcieli poznać nowy zapach i otrzymać pachnący pomponik” - komentuje przebieg akcji Anna Galaszewska, Project Manager z ARBOmedia. O atrakcyjności kampanii świadczyć może ponad 4000 rozdanych pomponików i około 6000 spryskanych zapachem blotterów.
„Po raz kolejny mogliśmy się przekonać, że taka bezpośrednia forma promocji sprawdza się doskonale, jeśli chcemy dotrzeć do młodej, trudno osiągalnej za pomocą tradycyjnych mediów grupy docelowej. Połączenie działań reklamowych z dobrą zabawą okazuje się bardzo efektywnym środkiem przekazu." - podsumowuje Anna Galaszewska.
Kampanię Naomi CAT DELUXE zaplanował dom mediowy Mediacom na zlecenie Procter&Gamble Prestige Products. Za realizację i nadzór akcji odpowiadał dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska.
Źródło: ARBOmedia Polska