logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kluczowe awanse w Mccann Poland

  PR 02.02.2022, przeczytano 644 razy
ilustracja

Od 1 lutego br. Małgorzata Tereszczenko oraz Marcin Sosiński awansowali na stanowiska Co-Managing Directorów w McCANN, aby razem pokierować działaniami operacyjnymi agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kluczowe-awanse-w-mccann-poland,394633,artykul.html

Małgorzata Tereszczenko funkcję Co-Managing Directora będzie łączyć ze stanowiskiem Client Management Lead i udziałem w rozszerzonym zarządzie spółki. Nadal będzie odpowiadać też za efektywność zespołu Client Management.  Tereszczenko pracuje w McCANN od 2016 roku, gdzie od początku była odpowiedzialna za obsługę i rozwój działań dla marki Mastercard. Stworzone pod jej sterami liczne kampanie zdobyły szereg nagród i wyróżnień na branżowych konkursach.

- To dla mnie ogromne wyróżnienie i kolejny krok w moim rozwoju zawodowym. Cieszę się, że moje zaangażowanie w kluczowe projekty agencji zostało docenione i powierzono mi możliwość wpływania na decyzje na poziomie operacyjnym. Wysokie standardy i nasza budowana na nowo kultura współpracy zarówno w agencji jak i z klientami w środowisku pracy zdalnej jest cenionym wyróżnikiem przez naszych partnerów – mówi Małgorzata Tereszczenko.

Marcin Sosiński, funkcję Co-Managing Directora będzie łączył z zarządzaniem kreacją McCANN i  udziałem w rozszerzonym zarządzie spółki. Z branżą reklamową związany od 18 lat, z czego dwie trzecie swojej kariery spędził w McCANN. Zaczynał jako Art Director, żeby od 2018 już jako Executive Creative Director zarządzać działem kreacji. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt nagród i wyróżnień na festiwalach reklamowych za granicą i w Polsce. Jest też członkiem zarządu Klubu Twórców Reklamy.

ilustracjastrzałka

- McCANN to miejsce, w którym od lat mogłem rozwijać swoją kreatywność, jednocześnie ucząc się jak zarządzać zespołem i rozwijać biznes. Cieszę się, że firma stawia przede mną coraz to większe wyzwania, dając szansę na osobisty rozwój i wpływ na rozwój marki na polskim rynku reklamowym – powiedział Marcin Sosiński.

Zmiany w McCANN Poland na poziomie operacyjnym to jeden z elementów ewolucji struktury, która ma za zadanie wzmocnić działania grupy w Polsce, umożliwiając rozwój swoich kluczowych ludzi.

- Rok 2021 był dla nas wyjątkowo udany pod kątem docenienia działań agencji, ukoronowanej tytułem najbardziej skutecznej agencji kreatywnej na rynku w Rankingu EFFIE Awards Poland. Małgorzata i Marcin mieli ogromny wkład w kluczowe sukcesy agencji i są gotowi, aby przejąć jej operacyjny leadership na tym etapie jej rozwoju - mówi Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.

Źródło: McCANN Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

3 000 przedsiębiorców w 11. edycji Akademii e-marketingu
Przez cały 2023 rok, w największych miastach w Polsce odbywały się darmowe szkolenia dla przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Wydarzenia zorganizowano w ramach 11. edycji Akademii e-marketingu, która jest cyklem spotkań edukacyjnych poświęconych budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Właściciele małych i średnich biznesów...
Itel przedstawia nowe logo
itel, marka z segmentu „inteligentnego życia”, specjalizująca się w oferowaniu przystępnych cenowo i wysokiej jakości konsumenckich produktów elektronicznych, informuje o transformacyjnej inicjatywie odświeżenia marki, która obejmuje nowe logo i wizerunek. Decyzja ta sygnalizuje przełomowy moment w historii firmy, łącząc nowoczesną estetykę z jej...
Monika Brzózka mówczynią TEDxWarsawWomen 2023
Monika Brzózka, Chief Financial & Operating Officer VMLY&R Poland, będzie prelegentką konferencji TEDxWarsawWomen 2023. 
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła platforma AtomStore.
Pieniądze to wrażliwy temat w związkach, ale nie muszą być przyczyną nieporozumień. Wiele zależy od tego, jak i czy w ogóle rozmawiamy o naszych dochodach, wydatkach i zobowiązaniach. Aby to ułatwić, powstała kampania społeczna #CoZTąKasą – Jak rozmowy o kasie wpływają na nasze relacje? Ma ona na celu podniesienie kompetencji w zakresie komunikacji finansowej i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764