logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kluczowy etap rekrutacji nowego redaktora naczelnego WP

  PR 06.03.2020, przeczytano 421 razy
ilustracja
Piotr Mieśnik

Wirtualna Polska wchodzi w kluczowy etap poszukiwania nowego redaktora naczelnego. Po wstępnej selekcji na liście kandydatów, którymi zainteresowana jest WP pozostało 7 osób.  Do czasu wyboru nowego redaktora naczelnego jego obowiązki pełni od poniedziałku Piotr Mieśnik.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kluczowy-etap-rekrutacji-nowego-redaktora-naczelnego-wp,385967,artykul.html

– Przeprowadziliśmy dogłębną analizę rynku. Redaktor naczelny powinien wnieść nową jakość i wzmocnić wiarygodność WP, by przyciągnąć do zespołu nowych dziennikarzy, a jednocześnie rozumieć wyzwania, które stoją dziś przed każdym medium w Polsce.  Jego rolą będzie również konsekwentne wzmacnianie pozycji WP, jako lidera na polskim rynku wydawców internetowych. Osoby, które wytypowaliśmy do dalszych rozmów spełniają wszystkie te kryteria – mówi Joanna Pawlak, prezes zarządu Wirtualna Polska Media.

Po decyzji o odwołaniu Tomasza Machały z funkcji redaktora naczelnego jego zadania pełniła Katarzyna Szpor, która z początkiem marca zrezygnowała z funkcji, a obowiązki tymczasowego redaktora naczelnego przejął Piotr Mieśnik, szef departamentu informacje i o2.

Piotr Mieśnik pracę w Wirtualnej Polsce rozpoczął jako wydawca w październiku 2017 roku. Następnie pełnił funkcję zastępcy dyrektora strony głównej WP. Redaktorem naczelnym o2 został w październiku 2018 roku. Od stycznia 2020 jest redaktorem naczelnym departamentu informacje i o2. Wcześniej pracował w Agorze jako wydawca portalu Gazeta.pl, publikował m.in. w magazynie Logo. Współpracował z RAS Polska jako zastępca szefa działu politycznego i dziennikarz Faktu, później został zastępcą redaktora naczelnego Fakt.pl. Jest autorem książek m.in. „Jak zabiłam swojego raka” oraz „Wyznania hieny”.

Źródło: Wirtualna Polska Media SA

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Odcinek dwa tysiące osiemset czterdziesty drugi. Tabloid wybiera naczelnego i znów wybiera niefortunnie.

Bo tabloid to trwały sposób myślenia.
Tabloidowy.
Pomimo deklaracji, obietnic, zapowiedzi.

Marka WP to marka spalona. Od teraz już zawsze będzie kojarzona z Machałą i jego machlojami.

avatar użytkownika
,

Gdy pojawia się temat WP, nabierasz literackich skrzydeł. Jesteś już blisko mówienia o WP wierszem.  

brak ikonki
,

Przygody WP niezmiennie mnie bawią.
To jest po prostu niesamowite, jak można przep....ć taki kapitał, jaki miała ta marka.
  

avatar użytkownika
,

Czytając Twoje komentarze można odnieść wrażenie, że kolejne przedsięwzięcia WP nie tyle Cię bawią co denerwują. Czy dlatego, że statystyki oglądalności serwisów internetowych WP nie potwierdzają wcale tezy o utracie ich pozycji w porównaniu z czasami, gdy WP była wyłącznie internetowym medium?  

brak ikonki
,

Kiedyś myślałem, że jak się ma taki kapitał startowy, to nie może się nie udać.
A potem przyszli właściciele WP i pokazali, że wszystko można zepsuć.
  

avatar użytkownika
,

A konkretnie co takiego zepsuli? Spadła im oglądalność albo liczba użytkowników?  

brak ikonki
,

Spadła im jakość.  

avatar użytkownika
,

Serwisów internetowych?  

brak ikonki
,

Używając znanej nam metafory parówkowej - ci którzy jedli z papierem, nie zauważyli, że papieru jest coraz więcej. Ci jedzący parówki z mięsa, różnicę widzą od pierwszego kęsa.  

avatar użytkownika
,

Wejdź sobie np. na similarweb - od razu zobaczysz komu spadło, komu wzrosło, bez sięgania po parówkowe metafory.  

brak ikonki
,

A Ty ciągle żyjesz w przekonaniu, że im wyższa liczba tym lepiej...  

avatar użytkownika
,

Pojęcie 'lepiej' nie ma tu zastosowania. Przywołałeś pojęcie 'gorzej' - stąd pytanie gdzie to się manifestuje, bo jeśli chodzi o serwisy internetowe będące głównym stanem posiadania tego wydawcy zanim zaczął wkraczać na teren TV, to nie widać aby cokolwiek zostało zepsute. Jeśli możesz pokazać jakiekolwiek dane potwierdzające taką tezę - śmiało, pokaż.  

brak ikonki
,

Dlatego własnie napisałem, że jak ktoś żre cały czas parówy z papierem, to nie zauważa, że papieru jest coraz więcej a całość trzyma się kupy wyłącznie dzięki żelatynie.

No, ale przecież nie można kogoś zmusić do jedzenia parówek z mięsa.
  

avatar użytkownika
,

To w takim razie wina jest po stronie wydawcy, czy pożeraczy parówek?  

brak ikonki
,

Kto dostaje Złotą Malinę za goo wnia ny film?
Reżyser czy widzowie?
  

avatar użytkownika
,

Maliny rozdają krytycy. Widzowie mają ich opinie głęboko w poważaniu. Choć może Ci się to nie podobać jako wytrawnemu krytykowi.  

brak ikonki
,

I nadal, Malinę otrzymuje reżyser czy aktor.
Nie widz.
  

avatar użytkownika
,

Zabawne bywa obserwowanie bezsilnej złości krytyków, którzy przyznają te swoje maliny - a ludzie i tak idą do kina na to co lubią.  

brak ikonki
,

Zabawne jest patrzeć na wybitnych projektantów, oburzonych, że przeciętny przedsiębiorca wybiera Comic Sansa i Ariala?


Zapewne jest w tym profesjonalna złość, ale też zrozumienie, że nie każdy doceni Tycjana czy rodowitego Matejkę - wielu wystarczy jeleń na rykowisku namalowany przez pana z bazarku za rogiem.

Podobnie jest w mediach. Ludzie złoszczą się, gdy lud wybiera Warsaw Shore, ale jest to raczej złość na siebie, że nie da się w tej samej, niskiej, cenie dostarczyć tym ludziom Toski i przekonać, że jest lepsza.
  

avatar użytkownika
,

Chciałbyś zakazać tworzenia muzyki popularnej i zmusić wszystkich do słuchania Mozarta, czy uważasz że wystarczy zlikwidować muzykę popularną, a ci którzy do Mozarta nie dorośli po prostu nie powinni słuchać niczego?  

brak ikonki
,

Uważam, że każdy może robić co chce i oferować produkt taki, jaki sobie wymyślił, pod warunkiem, że nie będzie się obrażał, gdy inni go dosadnie, ale zgodnie z prawdą, określą.
  

Najnowsze w tym dziale

Rock Radio wspiera akcję #pomagamyszpitalom
Trwa internetowa zbiórka pieniędzy na akcję #pomagamyszpitalom! Fundacji KURONIÓWKA wspierającej osoby, które w trudnych chwilach niosą nam wszystkim pomoc. Dzięki działaniom Fundacji pracownicy szpitali otrzymują wzmacniające posiłki zapewniające odpowiednią regenerację. Rock Radio patronuje tej akcji i informuje o niej na swojej antenie, zachęcając wszystkich do pomocy –...
Grupa Domodi wspiera sklepy
Wraz z ogłoszeniem pandemii COVID-19 sytuacja na rynku sprzedażowym zaczęła się dynamicznie się zmieniać. W odpowiedzi na ten stan Grupa Domodi wystartowała z akcją #GrupaDomodiWspieraSklepy. Jest to szereg działań dedykowanych małym i dużym sklepom, które mają na celu poprawić ich sytuację na rynku e-commerce w tym trudnym okresie.
Najstarszy kanał sportów walki w Polsce, Fightklub, oraz cieszący się dużą popularnością wśród fanów koszykówki i motorsportu Sportklub, przedłużają współpracę z Canal+. Oba kanały będą dostępne na wyłączność w DTH.
Dzialajmyrazem.pl – serwis ułatwiający pomoc w ratowaniu życia
Wiele firm przeżywa teraz najgorszy czas w swojej historii. Nie oznacza to jednak, że nie chcą już pomagać. Ciągle słyszymy o wielkich i małych gestach. Od korporacji, które przeznaczają miliony na wsparcie służby zdrowia, po lokale gastronomiczne oferujące darmowe posiłki dla opieki medycznej – każdy wspiera, jak tylko może.
„Gazeta Wyborcza” ponownie dołączyła do Google News Initiative Fellowship, programu organizowanego przez European Jornalism Centre (EJC). Dzięki tej inicjatywie jedna osoba, wybrana spośród zgłoszonych kandydatów, odbędzie ośmiotygodniowy płatny staż dziennikarski w “Wysokich Obcasach”. Aplikacje do tegorocznej edycji programu można przesyłać...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764