logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kmiecik przechodzi z Leo Burnett do FireFly Creation

  PR 01.07.2008, przeczytano 936 razy
ilustracjastrzałka

Zdobywca srebra na KTR 2008 za udział w projekcie „Experience Cracow in Vienna” dołączył do teamu kreatywnego FireFly Creation.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kmiecik-przechodzi-z-leo-burnett-do-firefly-creation,7513,artykul.html

Maciej Kmiecik – do tej pory związany z Leo Burnett – od połowy czerwca 2008r. przechodzi do agencji reklamowej FireFly Creation (www.ffcreation.com). W FFC Kmiecik zajmie stanowisko Senior Art Directora i będzie odpowiedzialny za oprawę artystyczną realizowanych przez agencję projektów i współtworzenie wizerunku marek oraz będzie czuwał nad poziomem artystycznym kreacji FireFly.

Na KTR 2008 Kmiecik był jurorem w kategorii Design. W tym samym konkursie zdobył także srebro za udział w projekcie „Experience Cracow in Vienna". Stworzony dla Urzędu Miasta Krakowa joystick, za pomocą którego turyści mogą wirtualnie zwiedzić miasto, został nagrodzony w kategorii Active Advertising, w podkategorii Experiential Marketing.

„W pracach Maćka spodobała nam się bardzo jego kreacja i wszechstronność. Wspólnie z nim pragniemy iść w kierunku tworzenia zintegrowanej, wielokanałowej komunikacji – od printu czy tv, przez szeroko pojęte działania btl i integrowanie ich z silnymi nowymi mediami, czy marketingiem wirusowym i ambientami. Cieszę się, że wspólnie z Maćkiem będziemy mogli robić to dla naszych Klientów” – mówi Marek Piotrowski, Dyrektor Zarządzający FireFly Creation.

Kmiecik ukończył łódzką Akademię Sztuk Plastycznych. Swoją karierę rozpoczynał w łódzkich agencjach reklamowych, a przez ostatnie 4 lata był związany z Leo Burnett, gdzie zajmował stanowisko Art Directora. Do tej pory stworzył kreacje m.in. dla takich klientów i brandów, jak: Levis, Coca Cola, Procter & Gamble, National Geographic, Orange, Samsung czy MasterCard.

Źródło: FireFly Creation

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764