Zdobywca srebra na KTR 2008 za udział w projekcie „Experience Cracow in Vienna” dołączył do teamu kreatywnego FireFly Creation.
Maciej Kmiecik – do tej pory związany z Leo Burnett – od połowy czerwca 2008r. przechodzi do agencji reklamowej FireFly Creation (www.ffcreation.com). W FFC Kmiecik zajmie stanowisko Senior Art Directora i będzie odpowiedzialny za oprawę artystyczną realizowanych przez agencję projektów i współtworzenie wizerunku marek oraz będzie czuwał nad poziomem artystycznym kreacji FireFly.
Na KTR 2008 Kmiecik był jurorem w kategorii Design. W tym samym konkursie zdobył także srebro za udział w projekcie „Experience Cracow in Vienna". Stworzony dla Urzędu Miasta Krakowa joystick, za pomocą którego turyści mogą wirtualnie zwiedzić miasto, został nagrodzony w kategorii Active Advertising, w podkategorii Experiential Marketing.
„W pracach Maćka spodobała nam się bardzo jego kreacja i wszechstronność. Wspólnie z nim pragniemy iść w kierunku tworzenia zintegrowanej, wielokanałowej komunikacji – od printu czy tv, przez szeroko pojęte działania btl i integrowanie ich z silnymi nowymi mediami, czy marketingiem wirusowym i ambientami. Cieszę się, że wspólnie z Maćkiem będziemy mogli robić to dla naszych Klientów” – mówi Marek Piotrowski, Dyrektor Zarządzający FireFly Creation.
Kmiecik ukończył łódzką Akademię Sztuk Plastycznych. Swoją karierę rozpoczynał w łódzkich agencjach reklamowych, a przez ostatnie 4 lata był związany z Leo Burnett, gdzie zajmował stanowisko Art Directora. Do tej pory stworzył kreacje m.in. dla takich klientów i brandów, jak: Levis, Coca Cola, Procter & Gamble, National Geographic, Orange, Samsung czy MasterCard.
Źródło: FireFly Creation