logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KML Solutions z nowym Dyrektorem Handlowym

   28.04.2010, przeczytano 1037 razy

W połowie lutego br. stanowisko Dyrektora Operacyjnego z funkcją Dyrektora Handlowego w firmie KML Solutions Sp. z o.o. objęła Katarzyna Kozińska. Głównym celem biznesowym dyrektora będzie rozwój kluczowych segmentów firmy, odpowiedzialność za optymalizację zysków, ustalanie i realizacja strategii sprzedaży oraz tworzenie mocnych relacji z klientami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kml-solutions-z-nowym-dyrektorem-handlowym,10611,artykul.html

Katarzyna Kozińska jest absolwentką Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. R. Łazarskiego w Warszawie, gdzie uzyskała tytuł magistra. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując kilkanaście lat w branży poligrafii, grafiki i druku cyfrowego, ostatnio jako Area Sales Manager obejmującym rynki Europy Środkowej i Wschodniej w firmie Avery Dennison.

Katarzyna Kozińska jest mężatką, ma syna. Jej hobby to hodowanie róż, literatura piękna i pogłębianie wiedzy z zakresu ekonomii.

Źródło: KML Solutions

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764