Ruszyła kampania nowości z kategorii Knorr Fix (Unilever SA) do dań z kurczakiem, autorstwa agencji MullenLowe Warsaw. Informuje o wejściu na rynek panierki do kurczaka w trzech wariantach smakowych oraz konsekwentnie edukuje - Jedz to, co dobre.
Kontynuuje także budowanie świadomości kategorii Knorr Fix jako szerokiej gamy produktów oraz jako szybkiego i prostego sposobu na smaczne danie. Nowe fixy przeznaczone są do przygotowania dań z kurczaka i skierowane do ich miłośników - jak wynika z badań to zdecydowana większość Polaków.* Dzięki trzem wariantom smakowym panierki - z papryką, z czosnkiem i serowym, mogą teraz prosto, szybko i bez wychodzenia z domu przyrządzić swoje ulubione danie z kurczakiem.
Launch nowych Fixów Knorr Chrupiący Kurczak wspiera kampania reklamowa w telewizji i digitalu, która podkreśla w niej dwie główne zalety nowych produktów – łatwe przyrządzaniem chrupkość panierki i pyszny smak. Nowy Fix Knorr to prezent przed Świętami dla wszystkich, którzy uwielbiają panierowane nuggetsy, pałki lub piersi z kurczaka. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare.
Źródło: Octopus Warsaw Sp. z o.o.