logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KO - Projekt: Wystawa kooperacyjnych prac studenckich

   06.02.2016, przeczytano 1694 razy
ilustracjastrzałka

KO – Projekt jest inicjatywą wrocławskich studentów, którzy od kilku lat kolekcjonują doświadczenia w szeroko pojętym świecie sztuki i projektowania. Zauważając duże korzyści płynące ze współpracy pragną jej promocji


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ko---projekt%3A--wystawa-kooperacyjnych-prac-studenckich,27384,artykul.html

Wystawa zaprezentuje innowacyjne rozwiązania, interesujące połączenia technik i umiejętności. To zbiór najlepszych grupowych prac studentów oraz absolwentów uczelni artystycznych w Polsce, powstałych po roku 2010. Warunkiem uczestnictwa jest dokumentacja finalnego efektu, współpracy, dwóch lub większej ilości osób. Powstałe projekty mogą być zrealizowane zarówno w obrębie jednej jak i kilku dziedzin sztuki (grafika, projektowanie, malarstwo, architektura itd.).

KO - Projekt będzie gościł również znanych i uznanych twórców, którzy opowiedzą o sztuce współpracy:

  • Kopublikacja
  • Visual 71
  • Ortografika


Wystawa odbędzie się w czerwcu 2016 / Galeria Neon / ASP Wrocław

Zapraszamy studiujących i absolwentów.
Zgłoszenia do 20 marca 2016.

Formularz oraz więcej informacji: http://www.ko-projekt.pl/

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764