logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KO - Projekt: Wystawa kooperacyjnych prac studenckich

   06.02.2016, przeczytano 1662 razy
ilustracjastrzałka

KO – Projekt jest inicjatywą wrocławskich studentów, którzy od kilku lat kolekcjonują doświadczenia w szeroko pojętym świecie sztuki i projektowania. Zauważając duże korzyści płynące ze współpracy pragną jej promocji


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ko---projekt%3A--wystawa-kooperacyjnych-prac-studenckich,27384,artykul.html

Wystawa zaprezentuje innowacyjne rozwiązania, interesujące połączenia technik i umiejętności. To zbiór najlepszych grupowych prac studentów oraz absolwentów uczelni artystycznych w Polsce, powstałych po roku 2010. Warunkiem uczestnictwa jest dokumentacja finalnego efektu, współpracy, dwóch lub większej ilości osób. Powstałe projekty mogą być zrealizowane zarówno w obrębie jednej jak i kilku dziedzin sztuki (grafika, projektowanie, malarstwo, architektura itd.).

KO - Projekt będzie gościł również znanych i uznanych twórców, którzy opowiedzą o sztuce współpracy:

  • Kopublikacja
  • Visual 71
  • Ortografika


Wystawa odbędzie się w czerwcu 2016 / Galeria Neon / ASP Wrocław

Zapraszamy studiujących i absolwentów.
Zgłoszenia do 20 marca 2016.

Formularz oraz więcej informacji: http://www.ko-projekt.pl/

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG zaprezentuje nowe plotery na targach Fespa 2024
Firma Roland DG z przyjemnością powróci na targi FESPA Global Print Expo, które odbędą się w Amsterdamie w dniach  19-22 marca  2024 r., gdzie zaprezentuje zupełnie nową linię urządzeń wraz z najbardziej popularnymi i wszechstronnymi rozwiązaniami firmy.
Glenfiddich: opakowania inspirowane naturą i powrotem znaku Smoka
Z okazji tegorocznego Chińskiego Nowego Roku (zwanego też Księżycowym Nowym Rokiem) marka Glenfiddich stworzyła wyjątkową, prezentową edycję limitowaną. W jej skład wchodzi 21 letnia whisky typu single malt, Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO, w nowym, świątecznym opakowaniu. Współpracując z artystą Raku Inoue, marka stworzyła design opakowania, które...
Vive XR Elite Business Edition - VR dla przedsiębiorstw
HTC VIVE, czołowy gracz w segmencie premium rzeczywistości wirtualnej (VR), ponownie podnosi poprzeczkę w dziedzinie technologii XR dla biznesu i konsumentów. Firma wprowadziła zestaw oprogramowania, który przyczynił się do stworzenia pierwszego działającego systemu VR w warunkach mikrograwitacji.
Agencja Ro dołącza do SAPR
Agencja Ro dołączyła do Stowarzyszenia Agencji Public Relations jako 39. agencja.
Kerris dla Mola: kampania „Będzie ups...”
Mola, marka należąca do Metsä Tissue, uruchomiła nową odsłonę platformy komunikacyjnej. Najnowsza kampania „Będzie UPS. Mola zrobi porządek!” wychodzi naprzeciw codziennym sytuacjom, podkreślając gotowość produktów Mola do przywracania porządku w każdej sytuacji. Za nową komunikację marketingową marki Mola odpowiada agencja KERRIS.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764