logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kobiece akty w obiektywie Wacława Wantucha

  PR 20.01.2015, przeczytano 6326 razy
ilustracjastrzałka

Jakie elementy tworzą akt idealny? Czy światło i cień można traktować na równi z modelką? Gdzie jest granica między bezpośrednią fizycznością, a formą, która skłania do głębszej refleksji? O zaskakujących wnioskach i niełatwych początkach swojej kariery opowiada Wacław Wantuch – bohater cyklu portalu Szeroki Kadr „Jak zrobiłem to zdjęcie”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kobiece-akty-w-obiektywie-waclawa-wantucha,23704,artykul.html

Wacław Wantuch – artysta fotografik urodzony w Tuchowie w 1965 roku, absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, w ostatnich latach kojarzony głównie z aktami. Cechą charakterystyczną jego fotografii są nietypowe, zaskakujące i różnorodne ujęcia. Swoje prace prezentował na kilkudziesięciu wystawach w kraju i za granicą. Pisarz i autor albumów fotograficznych: Kraków, Akt, Akt 2 i Akty.


W wywiadzie dla portalu Szeroki Kadr, Wacław Wantuch opowiada o niełatwych początkach swojej kariery, gdy fotografował w przestrzeni tak ciasnej, że modelki nie mogły swobodnie rozłożyć rąk na boki, a studio oświetlały jedynie cztery jarzeniówki. Wspomina także wyjątkowe sesje, oraz świadome swego ciała modelki chętne do eksperymentów.

Cały wywiad z Wacławem Wantuchem dostępny jest na stronie: https://www.szerokikadr.pl/poradnik/jak-zrobilem-to-zdjecie-waclaw-wantuch-czyli-ciasne-ale-wlasne

Źródło: Nikon Polska

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764