logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kobiece potrzeby w antykoncepcyjnej kampanii Gedeon Richter

  PR 24.06.2016, przeczytano 786 razy
ilustracjastrzałka

Z dużą częstotliwością pojawiają się w wielu badaniach, artykułach czy nawet internetowych memach informacje o tym, że zrozumienie i uszczęśliwienie kobiet jest niewykonalne, bo… z kobietami nigdy nie wiadomo. Panowie często narzekają, że ich kobiety są niezdecydowane, prezenty nie trafiają w gusta wybranek, a „spalonego” trzeba tłumaczyć przy okazji każdego meczu. W rzeczywistości jednak okazuje się, że kobietom wcale tak dużo do szczęścia nie potrzeba.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kobiece-potrzeby-w-antykoncepcyjnej-kampanii-gedeon-richter,29065,artykul.html

Wg badań przeprowadzonych przez TNS Polska Polki czują się kobieco, gdy: atrakcyjnie wyglądają i są ładnie ubrane (26 proc.), czują się dobrze ze sobą i są z siebie dumne (20 proc.), słyszą komplementy (14 proc.), mężczyźni zwracają na nie uwagę (13 proc. odpowiedzi). 8 proc. badanych kobiet odpowiedziało, że czują się kobieco, gdy mogą być partnerką dla swojego mężczyzny. W każdej dziedzinie życia – w sporcie, kuchni czy seksie.

Męskie decyzje nie takie męskie

I mimo tego, że o kobietach powstało wiele żartów, a kultowe „nie mam się w co ubrać” i „nie umiem się zdecydować” powtarzane jest za każdym razem, gdy mowa o cechach kobiet, to są sfery, w których kobiety potrafią podejmować męskie decyzje i doskonale wiedzą, jakie są ich oczekiwania. I nie chodzi tu o kuchnie, kosmetyki czy ubrania, a… seks.

Wbrew pozorom kobiety doskonale wiedzą, czego chcą. Co trzecia kobieta marzy o tym, by doświadczyć zmian w swoim życiu erotycznym. Badania pokazały, że 69 proc. badanych chciałoby coś zmienić w swoim życiu seksualnym: wydłużyć grę wstępną, więcej eksperymentować i częściej uprawiać seks. W kontekście badań, które pokazują, że 20 proc. badanych kobiet uprawia seks rzadziej niż raz w tygodniu, a tylko 18 proc. współżyje raz w tygodniu, takie wnioski nie zaskakują. Na kolejnych miejscach w hierarchii seksualnych potrzeb Polek znalazły się: spontaniczne uprawianie seksu (7 proc.), większa ochota na współżycie (5 proc.), a także wydłużenie stosunków (3 proc.) i częstsze przeżywanie orgazmów (2 proc.). Kobiety rządzą twardą ręką także w kwestii wyboru antykoncepcji. 25 proc. badanych decyzję tę podejmuje samodzielnie, 32 proc. – po wysłuchaniu zdania partnera.

Kogo pragną kobiety?

Który zatem mężczyzna w Polsce najczęściej pojawia się w fantazjach Polek? Badania TNS Polska pokazały, że na seksualnym podium znaleźli się: Maciej Zakościelny (34 proc.), Bogusław Linda (31 proc.) i Robert Lewandowski (29 proc.). I to właśnie do nich 9 na 10 Polek wysłałoby swojego partnera na korepetycje jak zaspokajać kobiece potrzeby w sypialni. Wśród odpowiedzi, jednak z nieco mniejszą częstotliwością, pojawiły się także nazwiska Oliviera Janiaka, Antoniego Pawlickiego i Adama Nawałki.  

O kampanii:

Nie łykam. Wszystko, co powinnaś wiedzieć o antykoncepcji to kampania, której celem jest budowanie świadomości kobiet na temat antykoncepcji, w szczególności antykoncepcji transdermalnej, przekonanie kobiet, że antykoncepcja jest naturalnym elementem życia seksualnego, świadczącym o odpowiedzialności i dojrzałości w wymiarze seksualnym oraz zachęcenie pacjentek do regularnych wizyt u ginekologa. Organizatorem kampanii jest firma farmaceutyczna Gedeon Richter Polska.

Program merytorycznie wspierają eksperci z zakresu psychologii, ginekologii i seksuologii. Działania realizowane w ramach programu Nie łykam. Wszystko, co powinnaś wiedzieć o antykoncepcji obejmują kampanię edukacyjno-informacyjną, badania opinii, kampanię content marketingową, współpracę z blogosferą oraz regularną współpracę z mediami. Więcej informacji o kampanii oraz o metodach antykoncepcji można znaleźć na stronie: www.nielykam.pl

O badaniach:

W ramach kampanii przeprowadzono badania opinii dotyczące seksualności, poruszające temat antykoncepcji, kwestie kobiecości i partnerstwa – 400 Polek stosujących antykoncepcję opowiedziało o tym, co wiedzą na temat antykoncepcji, jakie są ich pragnienia i oczekiwania związane z seksem, partnerem, antykoncepcją oraz z jakimi problemami borykają się na co dzień. Badanie prowadzono w kwietniu 2016r. techniką wywiadów online. Wyniki badania, przeprowadzonego przez TNS Polska, pokazały, co Polki wiedzą o antykoncepcji, w tym o innowacyjnej antykoncepcji transdermalnej, jakie są ich potrzeby w zakresie antykoncepcji, jak postrzegają siebie i swoją kobiecość oraz co akceptują, a co odrzucają w związkach z partnerem i bliskimi osobami.

Źródło: Marketing & Communications Consultants

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764