logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kobieta nowoczesna w reklamie Flegaminy

  PR 17.10.2018, przeczytano 1553 razy
ilustracjastrzałka

Flegamina, jeden z najpopularniejszych leków na kaszel, powraca na ekrany polskich telewizorów za sprawą kampanii zrealizowanej przez krakowską agencję ESKADRA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kobieta-nowoczesna-w-reklamie-flegaminy,379774,artykul.html

Spot telewizyjny pt. „Sherlock” przygotowany na zlecenie Teva Pharmaceuticals Polska świetnie wpasowuje się w nadchodzącą wielkimi krokami, deszczową jesień – okres kojarzony z epidemią zachorowań na przeziębienie i grypę.

Za opracowanie konceptu oraz produkcję spotu odpowiada krakowska agencja ESKADRA we współpracy ze Studiem Produkcyjnym D35. Reklama ukazuje nowoczesną żonę i mamę, która niczym detektyw obnaża symptomy mokrego kaszlu i w mig znajduje rozwiązanie problemów z nim związanych.

- Takie podejście w połączeniu z animacjami podkreślającymi proces dedukcji głównej bohaterki, wyróżnia spot w bloku reklamowym. Przy okazji udało nam się unowocześnić wizerunek przedstawicielki grupy docelowej – tłumaczy Daniel Szczęk  z Eskadry. W ramach wygranego przetargu ESKADRA stworzyła dłuższą i krótszą (30 i 15 sekund) wersję spotu. Kampania rozpoczęła się we wrześniu.

Źródło: Eskadra

www.eskadra.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
Kampania „Europejskie pieczarki, ukryty skarb”
Zaplanowana w 2023 roku na trzy lata, dofinansowana przez Unię Europejską, kampania promująca spożycie grzybów w 9 europejskich krajach przynosi spektakularne efekty. Liczne krajowe inicjatywy, media lokalne i społecznościowe z Belgii, Francji, Niemczech, Węgier, Irlandii, Włoch, Holandii, Hiszpanii i Polski kierują uwagę konsumentów na niezaprzeczalne wartości, jakie...
Rusza kampania „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku”
Zdrowie i higiena oczu są kluczowymi elementami komfortu życia, niezależności i bezpieczeństwa w każdym wieku. Z badań przeprowadzonych w ramach kampanii „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku” wynika, że 81% seniorów odczuwa dolegliwości związane ze wzrokiem w codziennych sytuacjach, a aż 55% ma problemy z funkcjonowaniem z powodu niesprawności...
5. edycja E-commerce Trends Summit 2024
Generuj rekordowe zyski i podbijaj nowe rynki – zachęca najnowsza edycja konferencji E-commerce Trends Summit, skierowanej do osób związanych ze sprzedażą online. Wydarzenie odbędzie się 19 września w formule hybrydowej w Centralnym Domu Technologii w Warszawie. Na scenie wystąpią zagraniczni i polscy eksperci (nazwiska już wkrótce!). Organizatorem jest ICAN...
iPoster dołącza do firm członkowskich IAB Polska
iPoster to właściciel i operator największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych. W swojej ofercie posiada blisko 600 wysokiej jakości nośników typu totem i spectacular (wielkoformatowe nośniki digital) w 78 centrach handlowych w 47 miastach, w tym w Warszawie, Krakowie, Poznaniu czy Wrocławiu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764