logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kochaj tak, jak lubisz – walentynkowa kampania Durex z misją

  PR 11.01.2022, przeczytano 1020 razy
ilustracja

Z okazji zbliżających się Walentynek już 10 stycznia Durex startuje z kampanią, w której zachęca do patrzenia na seks bez stereotypów i ograniczeń – z inkluzywnym przekazem mówiącym o szacunku dla różnych rodzajów miłości, nieocenianiu i nieprzejmowaniu się opinią innych. Kampania będzie prowadzona w telewizji i kanałach online oraz wspierana poprzez współprace z influencerami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kochaj-tak%2C-jak-lubisz-%E2%80%93-walentynkowa-kampania-durex-z-misja,394350,artykul.html

Misją marki jest zapewnienie dostępu do szczęśliwego i bezpiecznego seksu. Dlatego przy okazji tegorocznych Walentynek Durex przekonuje, że każdy może i powinien kochać tak, jak lubi. Pretekstem do powstania kampanii jest insight mówiący o tym, że w wielu kręgach seks wciąż bywa tematem tabu, nawet w długoletnich związkach, a wyobrażenie tego jak powinien wyglądać udany stosunek, często opiera się nie na własnych pragnieniach, ale na powszechnie utrwalonych stereotypach. Celem kampanii jest także zwrócenie uwagi na fakt, że dopóki każda ze stron świadomie wyraża zgodę na seks nie należy się ograniczać w swojej kreatywności.

– Z Durex wierzymy, że każdy ma prawo do szczęśliwego życia seksualnego. Niestety na drodze do satysfakcji z seksu i bliskości często stoją mity, czy utarte wyobrażenia. Zaproszenie do udziału w naszej kampanii przyjęły zarówno pary heteroseksualne, jak i nieheteronormatywne. Rozmawiamy otwarcie o seksie z osobami z niepełnosprawnościami. Adresujemy także temat uprzedzeń wobec związków wielokulturowych, co będzie widoczne nie tylko w spotach reklamowych, ale także w działaniach z influencerami. W kampanii pragniemy obalić przekonanie, że istnieje tylko jeden model miłości, a co za tym idzie – chcemy otworzyć i zainspirować ludzi do odkrywania swoich potrzeb i własnej przyjemności w seksie – mówi Kamil Komarzyniec, Brand Manager marki Durex z firmy Reckitt Benckiser.

ilustracjastrzałka

Różne rodzaje miłości to także różne potrzeby. Aby na nie odpowiedzieć, kampania „Kochaj tak, jak lubisz” promuje linię najcieńszych w portfolio Durex prezerwatyw Invisible, w której znajdują się następujące warianty: supercienkie, dopasowane, powiększone oraz dodatkowo nawilżane. Odpowiednio dopasowane prezerwatywy pomagają osiągnąć poczucie bliskości z partnerem, zapewniając jedno-cześnie wysoki poziom bezpieczeństwa i ochrony.

– Durex to marka z misją, o wyjątkowej i kluczowej roli w kulturze. Różnorodność, inkluzywność i równość znajdują się w centrum tego, co robimy w ramach naszych marek i działalności Reckitt. Wierzymy, że najnowsza kampania Durex przyczyni się do zwiększania świadomości, a także do większej integracji oraz akceptacji, ponieważ każdy ma prawo kochać tak, jak lubi – podkreśla Inga Songin, Marketing Director Poland & EE, Reckitt

Kampania będzie prowadzona od 10 stycznia do 14 lutego br. Twórcą strategii komunikacji oraz idei kreatywnej kampanii „Kochaj tak, jak lubisz” jest agencja DDB. Za opracowanie całościowej strategii komunikacji PR oraz realizację działań z zakresu media relations i branded content dla marki, odpowiada agencja Big Picture. Wybór i koordynacja działań z influencerami leżały po stronie agencji Tears of Joy. Za strategię mediową i zakup powierzchni w TV oraz digitalu odpowiada dom mediowy OMD.

ilustracjastrzałka

Źródło: Reckitt Benckiser (Poland) S.A.

www.reckitt.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764