logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Kochamnieodwiedzam - akcja Radia Złote Przeboje, Radia Pogoda i Rock Radia

  PR 03.04.2020, przeczytano 1079 razy
ilustracja

Od końca marca br. w specjalnej akcji #KochamNieOdwiedzam muzyczne stacje Grupy Radiowej Agory zachęcają swoich słuchaczy do pozostawania w domach nawet w czasie Wielkanocy w związku z sytuacją związaną z koronawirusem. Na antenach rozgłośni można zadedykować bliskim piosenkę, a także połączyć się z tymi, z którymi zwykle siadamy do wielkanocnego stołu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kochamnieodwiedzam---akcja-radia-zlote-przeboje%2C-radia-pogoda-i-rock-radia,386396,artykul.html

Muzyczne stacje Agory przekonują słuchaczy, że powinni zostawać w domach nawet w świątecznym czasie, mając na względzie zdrowie swoje i swoich najbliższych. W ramach akcji #KochamNieOdwiedzam przygotowały dla swoich odbiorców specjalne możliwości skontaktowania się z bliskimi i przekazania im najlepszych wielkanocnych życzeń.

W Radiu Pogoda w ramach #KochamNieOdwiedzam codziennie po godz. 9:00 - w "Pogodnym Poranku Radia Pogoda" Asia Kruk i Zygmunt Chajzer łączą na antenie osoby, które z różnych względów nie będą mogły się spotkać przy rodzinnym stole na Wielkanoc. Słuchacze składają sobie w ten sposób życzenia, przekazują pozdrowienia i słowa otuchy. Do akcji można zgłaszać siebie lub swoich bliskich poprzez formularz dostępny na stronie radiopogoda.pl.

Radio Złote Przeboje w akcji #KochamNieOdwiedzam proponuje słuchaczom zadedykowanie bliskim wyjątkowej piosenki. Można ją wskazać spośród kilku propozycji i zgłosić się do redakcji za pomocą formularza na zloteprzeboje.pl. Słuchacze mogą wybrać np. kultowy przebój Steviego Wondera "I Just Called To Say I Love" albo piosenkę Amy Macdonald "This Is The Life". Dodatkowo stacja łączy na antenie osoby, które wzięły udział w akcji, żeby przekazały sobie życzenia i ciepłe słowa.

ilustracjastrzałka

Fani rockowych brzmień z Rock Radia mogą przesyłać bliskim pozdrowienia przez dedykowany do tego formularz na stronie rockradio.pl. Prowadzący przekazują ciepłe słowa na antenie, przypominając jednocześnie o akcji #KochamNieOdwiedzam.

ilustracjastrzałka

Akcja #KochamNieOdwiedzam jest promowana na antenie wszystkich stacji - Radia Złote Przeboje, Radia Pogoda i Rock Radia, w ich aplikacjach, serwisach internetowych oraz na profilach w mediach społecznościowych.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764