logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kodak Srebrnym Partnerem konkursu Art of Packaging

  PR 31.03.2017, przeczytano 768 razy
ilustracjastrzałka

Firma Kodak została Srebrnym Partnerem tegorocznej edycji konkursu Art of Packaging, organizowanego przez European Media Group. Wraz z firmą UPM Raflatac patronowała ona kategorii „Opakowanie Etykieta” w edycji Professional. Podczas uroczystej Gali Finałowej, która odbyła się 6 marca na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, nagrodę w tej kategorii wręczyli Tomasz Gogacz z firmy Kodak Polska oraz Przemysław Różycki - przedstawiciel grupy UPM Raflatac.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kodak-srebrnym-partnerem-konkursu-art-of-packaging,32013,artykul.html

Art of Packaging to konkurs stworzony z myślą o rodzimym rynku opakowań i etykiet, a także debiutujących  na nim młodych artystach. W edycji Professional nagradzane są twórcze, designerskie, innowacyjne i marketingowe, a także zaawansowane technologicznie i funkcjonalne rozwiązania, zaspokajające oczekiwania coraz bardziej wybrednych konsumentów. To konkurs na najlepsze opakowanie komercyjne istniejące już na rynku. Może wziąć w nim udział właściciel, producent lub projektant opakowania. Oceniane jest  ono wraz z zawartością, będącą jego nieodłącznym elementem.

Za najlepszy projekt tegorocznego konkursu w edycji Professional w kategorii „Opakowanie Etykieta”, której patronowała firma Kodak wraz z firmą UPM Raflatac,  jury uznało etykiety na suplementy diety Forge. Producentem etykiety jest Unicum Etykiety - wieloletni użytkownik systemu Kodak Flexcel NX, a projektantem - użytkownik: Forge. Połączenie złota z kolorem czarnym i odrobiną bieli nadało tej pracy – jak uzasadniało jury - elegancji rzadko spotykanej wśród produktów tego rodzaju.

Warto dodac, iż firma Unikum Etykiety zwyciężyła równiez w kategorii „Opakowanie Flekso” i to kolejny już raz z rzędu.

- Miło nam, że firma Kodak mogła patronować takiemu przedsięwzięciu, jakim jest konkurs Art of Packaging. Jesteśmy zafascynowani pomysłowością projektantów i jakością wykonania wielu opakowań i etykiet. Cieszy nas, że mogliśmy wspierać jedną z kategorii – dla profesjonalistów, choć przyznane nagrody w całym konkursie dowodzą, że prezentuje on wysoki poziom – podsumowuje Jacek Galiński, Packaging Account Manager, Polska, Czechy, Słowacja i Węgry w firmie Kodak.

Źródło: Kodak Polska

www.graphics.kodak.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druk24h z maszyną cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120
„Wreszcie możemy w pełni oddać kolorystykę naszej barwy firmowej w palecie Pantone 021” – tymi słowami Paweł Grot – prezes zarządu Druk24h podsumowuje niedawną inwestycję w nową, wysokowydajną maszynę cyfrową Fujifilm Revoria Press PC1120. Urządzenie, oferujące druk w trybie CMYK z dwoma kolorami dodatkowymi, w tym różowym, białym i lakierem bezbarwnym, od...
Canon zapowiada udział w targach drupa 2024
Pod hasłem „The Power to Move” firma Canon zaprezentuje na targach drupa 2024 szereg innowacji technologicznych, usług wsparcia, a także różnorodnych koncepcji współpracy z klientami. Pokazom na stoisku Canon będą towarzyszyć zespoły ekspertów, a wszelkie aktywności podejmowane przez firmę w trakcie targów drupa 2024 pomogą zrozumieć jak rozwiązania z obszaru druku...
Koenig & Bauer i CI Flexo na Konferencji Fleksografów
„Gamechanger” – takim mianem określił Paweł Krasowski – Technology Product Manager w firmie Koenig & Bauer (CEE) najnowszą maszynę fleksograficzną z oferty tego producenta – XD Pro, podczas swojego wystąpienia w ramach Konferencji Fleksografów. Prezentacja uwzględniała najnowsze rozwiązania technologiczne Koenig & Bauer, bazujące na technice fleksograficznej, skierowane...
Konica Minolta Business Solutions i Autenti ogłaszają strategiczne partnerstwo, mające na celu przyspieszenie procesu transformacji cyfrowej polskich przedsiębiorstw. To istotny krok w kierunku przyszłości przetwarzania dokumentów.
Stora Enso obniża emisję CO2 związaną z transportem
Stora Enso poinformowała, że jeden z jej klientów – firma Lesjofors - podjęła stosowne działania związane z obniżeniem emisji dwutlenku węgla, wchodzących w tzw. zakres 3 (Scope 3). Obecnie - zamawiane przez nią, gotowe produkty dostarczane przez Stora Enso - są transportowane w samochodach elektrycznych, co – jak podaje firma – ma zredukować emisję CO2...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764