logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic tymczasowo bez opłaty licencyjnej

  PR 06.11.2020, przeczytano 392 razy

W odpowiedzi na potrzeby branży, która coraz mocniej odczuwa skutki kryzysu gospodarczego, IAB Polska umożliwia firmom przystąpienie do Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic bez ponoszenia kosztu opłaty licencyjnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kodeks-dobrych-praktyk-reklamy-programmatic-tymczasowo-bez-oplaty-licencyjnej,389097,artykul.html

Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic funkcjonuje na polskim rynku od sierpnia 2019 roku. Określa standardy i dobre praktyki dla wszystkich uczestników łańcucha programmatic, a jego celem jest zapewnienie jakości, bezpieczeństwa oraz przejrzystości w wykorzystaniu programatyczego modelu zakupu reklam na polskim rynku.

Polska wersja Kodeksu powstała na licencji niemieckiej organizacji branżowej BVDW, stanowiącej część globalnej sieci IAB. Od 2016 roku Code of Conduct Programmatic Advertising  funkcjonuje w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Lokalna wersja dokumentu, opracowana przez przedstawicieli Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska, w pełni pokrywa się ze swoim pierwowzorem. Kodeks od października 2020 roku objęty również został programem poprawy jakości QUALID.

–  Z licencją udzieloną przez BVDW wiąże się coroczny koszt za korzystanie za znaku, który wynosi 2 799 złotych netto. W świetle obecnej sytuacji gospodarczej i trudności z jakimi boryka się część przedsiębiorstw, IAB Polska wystąpiła o pozwolenie na zwolnienie firm z opłaty licencyjnej za rok 2020 i 2021. – tłumaczy Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

O zwolnienie może wystąpić każda firma, która zdecyduje się zostać nowym sygnatariuszem Kodeksu Programmatic i/lub programu QUALID, którego Kodeks Programmatic jest teraz częścią, ale ze względów finansowych nie mogła sobie na to obecnie pozwolić. Aby uzyskać zwolnienie należy przesłać prośbę na adres IAB Polska: kdprp[at]iab.com.pl.

  • Szczegóły oraz obecna lista Sygnatariuszy Kodeksu Programatycznego dostępna jest na stronie www.iab.org.pl/kdprp.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764